Autor Wiadomość
kondal
PostWysłany: Pią 10:48, 20 Paź 2017    Temat postu:

Wszystko ma swoje plusy i minusy.
Enduro-tech ma też wersję płyty lekką waży 2kg.
te300
PostWysłany: Śro 19:49, 18 Paź 2017    Temat postu:

miałem pancerną z endurotechu waga 3,5kg moim zdaniem przerost formy nad treścią i załozyłem z xtr - waży 2.4kg z mocowaniem obejmującym ramę ja mam inne mocowanie i waży niewiele ponad 2kg, przez rok używania dyfuzor praktycznie nietknięty, zbieranie błota to oczywiście wada ale dla chcących się pobawić do wyeliminowania, w osłonie muzzle moim zdaniem podobnie jak endurotech przesadzili z solidnością, spokojnie można by trochę odchudzić i byłaby fajna;
każde rozwiązanie ma jakieś wady, najlepiej się jeździ bez osłon handbarów itd..
rams
PostWysłany: Śro 17:24, 18 Paź 2017    Temat postu:

taniej wyjdzie jak zlecisz to jakiemuś gościowi, żeby pospawał.
barek253 napisał:
muzzle ma 3,8 kg
ten xtr i inne podobne chyba kolo tez 4kg maja
ale waga waga chyba muzzle najlepiej bo nie bedzie zbieralo tyle blota? i bedzie lzej

z tym ze ja w wiekszoci jakies tory proby endurowe ale jak sie gleba zdazy to wszystko sie gnie

aöe chyba najlepszym rozwiazaniem bedzie muzzle
choc cena kosomos 900zl
barek253
PostWysłany: Śro 16:56, 18 Paź 2017    Temat postu:

muzzle ma 3,8 kg
ten xtr i inne podobne chyba kolo tez 4kg maja
ale waga waga chyba muzzle najlepiej bo nie bedzie zbieralo tyle blota? i bedzie lzej

z tym ze ja w wiekszoci jakies tory proby endurowe ale jak sie gleba zdazy to wszystko sie gnie

aöe chyba najlepszym rozwiazaniem bedzie muzzle
choc cena kosomos 900zl
janexc200
PostWysłany: Śro 11:35, 18 Paź 2017    Temat postu:

Na papierze może tak.
Ostatnio zdjalem ta płytę (wersja gruba, choć niestety raz skrzywilem ja razem z dyfrem) i nie czuć specjalnie tego odchudzania bo ten ciężar jest nisko. Więcej daje wywalenie niby lekkich handbarow.
electro
PostWysłany: Śro 9:26, 18 Paź 2017    Temat postu:

te300 napisał:
zanim kupisz Muzzle spytaj o wagę całości (jak pamiętam około 3,5 kg), z xtr-a alu trochę ponad 2kg (do ktm/hus 17); zaleta drucianej faktycznie dużo mniej łapie błoto;
carbon moim zdaniem nie chroni tylko zasłania wgniotki które i tak się robią pod nim, a od przegięcia lewej strony to już zupełnie nic.


Pełne osłony alu ważą dużo więcej, niż 2 kg - to Ci mogę powiedzieć na pewno, bo używam od kilku lat. Do tego dolicz 3kg błota za osłoną. Te rozwiązania są dość pancerne i dyfuzor dużo wytrzyma, ale kończysz z motocyklem cięższym niż koledzy na 450 Wink
henio12323
PostWysłany: Śro 6:44, 18 Paź 2017    Temat postu:

carbon to tylko przed punktowymi uszkodzeniami chroni, na flanszy i tak sie wygnie
te300
PostWysłany: Śro 6:43, 18 Paź 2017    Temat postu:

zanim kupisz Muzzle spytaj o wagę całości (jak pamiętam około 3,5 kg), z xtr-a alu trochę ponad 2kg (do ktm/hus 17); zaleta drucianej faktycznie dużo mniej łapie błoto;
carbon moim zdaniem nie chroni tylko zasłania wgniotki które i tak się robią pod nim, a od przegięcia lewej strony to już zupełnie nic.
barek253
PostWysłany: Śro 5:33, 18 Paź 2017    Temat postu:

wszystko ok ale nawet jak si emotor kladzie to dyfuzor obrywa powoli sie obraca podgina i wkoncu sie robi nieszczelnie itp
mimo ze jeszcze hard to jakos specjalnei nie niszcze ale chce miec dyfek perfekt
na razie muzzle wygrywa
choc myslke tez o karbonie tylko ye dyfutor i tak przy polozeniu malym nawet sie uszkadza
żółf
PostWysłany: Wto 20:44, 17 Paź 2017    Temat postu:

Ja w becie jeżdżę już trzeci miesiąc bez osłony i dyfuzor jeszcze całkiem nieźle wygląda. W KTMie byłoby to nie do pomyślenia.

Mimo wszystko będę skłaniał się do osłony plastikowej HYDE, takiej jaką miałem w exc. Bardzo lekkie, dobrze chroni gruchę, łatwo się ściąga, dobrze ślizga się po przeszkodach. Cena zbliżona do alu. Tylko kminię jak to najtaniej z USA ściągnąć
henio12323
PostWysłany: Wto 20:11, 17 Paź 2017    Temat postu:

nie ma fajne, nie fajne złe albo dobre

to i to jest dobre ale nie wszędzie i nie z kazdymi umiejętnosciami

jak uszkadzasz wydechy, walisz nie raz gruchą o przeszkody to kup aluminiową płyte, najlepiej jak najpancerniejsza, mozesz łomotac nią ile chcesz i ciezko to uszkodzić

jak czasem lekko przytrzesz gruchą o coś, to bierz klatke- zaleta jest duzo nizsza waga plus to że sie nie czepia błoto. ale to juz tak pancerne nie jest, ja sobie sam dorobiłem, jak czasem na murek sie nie udało wskoczyc i z nieduzą siłą waliło to zawieszało sie moto na tej klatce i wydech był cały ( a tak to jak nie było by małej wgniotki to flansza by obrywała na pewno )

ja osobiescie wolałbym te druty, nizsza masa, nic sie nie czepia prawie do tego ( jak dobrze zrobiona i przemyslana jest) ja tak smigam że mało co by mi sie przydała gruba płyta, po kamieniach nie jeżdze, a jakies murki itp na tyle wchodza że nie musze sie strasznie o to bać
racesupport
PostWysłany: Wto 18:46, 17 Paź 2017    Temat postu:

mnie w zupełności wystarcza sam carbon, w Twoim XC miałem i nic, teraz mam bete rr, tutaj mam wyżej dyfuzor to już w ogóle bez problemu. Pod tymi wszystkimi zbrojeniami się ostro syf zbiera niestety + liście Wink
barek253
PostWysłany: Wto 18:35, 17 Paź 2017    Temat postu: muzzle vs reszta

https://www.facebook.com/157446621415302/photos/pcb.203111480182149/203111140182183/?type=3&theater
czy to bd fajne do oslony?
mam dylemat miedzy tym oslona alu taka pod dyfuzorem lub carbon plus plyta pod silnik?
co byscie wybrali
glownie latam proby endurowe ale tez potoki i hard

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group