Autor |
Wiadomość |
Bebok |
Wysłany: Pon 18:29, 23 Paź 2017 Temat postu: |
|
W błocie też się trochę ubabrałem, jak jechałem niedawno na grzyby do lasu - lało od kilku dni, więc było wodniście i ślisko
Poradnik znam, znam, szanuję |
|
|
Fat |
Wysłany: Pon 18:02, 23 Paź 2017 Temat postu: |
|
Więcej informacji o SMT i ogólnie całej rodzinie LC8 znajdziesz na forum http://www.orangepower.pl/ My tutaj głównie babramy się w błocie
Zużycie oleju w normie jak na ten silnik i konkretną jazdę. Gmole spokojnie dostaniesz (ostatnio był nawet temat na ww. forum), ja mam akurat crashpady. Co do reszty to nie wiem. A odnośnie modów, polecam poradnik - https://www.mediafire.com/folder/9fw1yxsqcdy9b/KTM_990_Mod_Book |
|
|
Bebok |
Wysłany: Pon 17:46, 23 Paź 2017 Temat postu: 990 SMT kilka pytań |
|
Hej, mam tytułowy motor od sierpnia i jestem zachwycony. Mam też z1000sx, ale póki co poszedł w odstawkę
Teraz kilka pytań:
- czy to normalne, że silnik bierze olej? Około 0,5l na 2 tys. km
- czy są gdzieś dostępny w normalnej cenie gmole/osłony rurowe silnika (nie chcę crashpada na silnik)
- miał ktoś problem z licznikiem? Prędkościomierz kilkukrotnie zaniża prędkość.
- zakładał ktoś airboxa o większym przepływie powietrza np DNA, Motohooligan itp lub modyfikował fabryczny?
Pozdrawiam
Tomek |
|
|