Autor |
Wiadomość |
henio12323 |
Wysłany: Wto 9:47, 24 Paź 2017 Temat postu: |
|
aha |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Kajtek DBL |
Wysłany: Wto 8:34, 24 Paź 2017 Temat postu: |
|
W Becie są z brązu. |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
henio12323 |
Wysłany: Wto 7:14, 24 Paź 2017 Temat postu: |
|
no takie częsci to raczej tylko z oryginału warto kupować...
tulejki kosztują cos koło 7 zł sztuka jak pamietam, to sa specjalne pokrywane teflonem.
chociaz niektórzy sobie dorabiają z brązu ale to musiał bys sam sobie sciągać wymiarowac, chodzic po tokarzach
nie wiem o którym łozysku i uszczelniaczu mówisz
ja swój wkręcałem w wiertarke i pilnikiem przeleciałem ( takim bardzo drobnym ) wazne zeby potem bardzo dokładnie oczyscic rowki. szczotki dostaniesz z oryginału kompletne. powinienem takie od reki mieć |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
cinQ |
Wysłany: Pon 21:32, 23 Paź 2017 Temat postu: |
|
Sorki za bardzo się pospieszyłem, moto to Husqvarna TE 300 z 2016 roku. Takie podstawowe rzeczy czyli czyszczenie, przegląd, ustawienie to standard. Szczotki mam na miejscu w sklepie ale skąd bierzecie te tulejki? łożysko i ten uszczelniacz też dostane w zwykłym sklepie z łożyskami? Komutator toczycie aby był gładki na styku gdzie szczotki przychodzą? |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
henio12323 |
Wysłany: Pon 21:04, 23 Paź 2017 Temat postu: |
|
warto by napisac co to za pojazd dokładniej
zacznij od instrukcji obsługi tam są całe procedury opisane
potem rozbieraj i patrz co sie dzieje. pewnie warto zrobic "generalny" przegląd czyli sciagnąć cała pokrywe magneta, wyczyscic stary syf, sprawdzic w jakim stanie koła przekładni, ustawic luz międzyzebny, powymieniać tulejki, rozrusznik rozebrac na czesci pierwsze umyć, sprawdzić szczotki, komutator....
no i sam akumulator naładować, sprawdzic połączenia przewodów ( grube kable.. ) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
cinQ |
Wysłany: Pon 19:38, 23 Paź 2017 Temat postu: regeneracja rozrusznika 2T |
|
Witam,
koledzy pomóżcie na ostatnim wyjeździe wykończyłem i rozrusznik i kopkę. Kopajkę już sobie ogarnąłem u forumowego kolegi ale co z rozrusznikiem? jeszcze kręci ale słabo coś i nierówno. Podobno trzeba jakieś tulejki wymienić, dzwoniłem do lokalnego serwisu KTM i mówił mechanik że jako cześć to rozrusznik jest jednym elementem i nie ma do niego części zamiennych... jak mam to naprawić? co wymienić? gdzie części załatwić? |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |