Autor Wiadomość
bully
PostWysłany: Czw 14:25, 01 Mar 2012    Temat postu:

spróbuj odkręcić śrubę mieszanki o jeden obrót, trochę wzbogacisz mieszankę powinno pomóc. oczywiście pod warunkiem dobrego poziomu paliwa w gaźniku (sprawdź).
Śruba regulacji jest pod gaźnikiem od strony przodu czyli przed komorą plywakową, w KTM dostęp masakryczny.
zyzek512
PostWysłany: Śro 9:12, 29 Lut 2012    Temat postu:

tzn ogólnie jest w porządku, on jeździ dobrze ale nie chodzi tak jak powinien i poprostu mnie wkurza że tak sie dziwnie kręci ; d
henio12323
PostWysłany: Śro 8:57, 29 Lut 2012    Temat postu:

najlepiej ustawic samemu skład Razz mi pod serwisówke w ogóle nie chciał smigac Very Happy dopiero na otwartym ssaniu jechał Very Happy wiec ostatecznie musiałem regulować po swojemu
jess34
PostWysłany: Śro 8:08, 29 Lut 2012    Temat postu:

nie mam manuala teraz przy sobie jak znajdę czas to Ci napiszę o ilości obrotó na regulacjach co by mieszankę dobrze skomponować, jak wójo napisał jest jeszcze jedna śrubka do regulacji
wójo
PostWysłany: Wto 22:09, 28 Lut 2012    Temat postu:

gaznik ma tez redulacje składu mieszanki a nie tylko obrotów.
zyzek512
PostWysłany: Wto 21:00, 28 Lut 2012    Temat postu:

Panowie, jak napisałem w pierwszym poście to nie wina linek, chodzą idealnie, naciąg też jest odpowiedni, wydaje mi się że przyczyna właśnie leży gdzieś z dopływem powietrza. Gdzieś czytałem że spowodowane może to być złą mieszanką paliwa i powietrza, ale w tym gaźniku (Keihin FCR flat) jest jedynie regulacja obrotow.
wójo
PostWysłany: Wto 17:40, 28 Lut 2012    Temat postu:

za maly luz wlasnie powoduje takie akcje, i czasami ciezko sam luz złapac bo moze byc np sam rolgaz wyrobiony i jest luz miedzy manetka a kierownica a na lin kach nie ma go wcale. Na poczatek poluzuj linki, ustaw wiekszy luz i obserwuj.
jess34
PostWysłany: Wto 17:20, 28 Lut 2012    Temat postu:

co do linek to muszą być odpowiednio naciągnięte luz na manetce nie większy niż 2-3 mm
jess34
PostWysłany: Wto 17:14, 28 Lut 2012    Temat postu:

gaźnik swoją drogą ,zatkana rurka odpowietrzająca gaźnik też jest ważna,
bully
PostWysłany: Wto 14:09, 28 Lut 2012    Temat postu:

Sprawdź poziom paliwa w gaźniku, bo moze jest zbyt niski. sprawdz stan blaszki przepustnicy, bo zużyta daje własnie taki objaw nie spadania z obrotow,
czyli jednym słowem za malo paliwa, albo cos z poziomem paliwa, albo za duzo powietrza puszcza przepustnica.
zyzek512
PostWysłany: Wto 13:31, 28 Lut 2012    Temat postu:

ale to chyba nie rozwiąże mojego problemu, spróbuje
barek253
PostWysłany: Wto 12:40, 28 Lut 2012    Temat postu:

nawet trzeba bo nie zaszkodzi
zyzek512
PostWysłany: Wto 9:05, 28 Lut 2012    Temat postu:

filtr czysty, czyli co sugerujesz ze przeczyszcić gaźnik może trzeba ?
jess34
PostWysłany: Wto 8:27, 28 Lut 2012    Temat postu:

a filtr powietrza masz czysty, może być też,że któraś z rurek odpowietrzających jest niedrożna
zyzek512
PostWysłany: Pon 17:33, 27 Lut 2012    Temat postu: EXC 450 problem z obrotami

Witam ponownie, to znowu ja, po tym jak uporałem się z nie odbijającą manetką pojawił się kolejny problem. Mianowicie sprawa jest taka że przekręcając manetką energicznie, wszystko jest jak należy, warknie i zejdzie z obrotów ładnie, natomiast jeśli powoli dodamy gazu, to wkręca się na dziwnie wysokie obroty i żeby wrócił do normalnych trzeba jeszcze raz energicznie dodać to wtedy wraca do normy. Słyszałem gdzieś, że takie dziwne kręcenie może być spowodowane złą mieszanką paliwa i powietrza, jak sądzicie, miał ktoś kiedy podobny problem ? dodam jeszcze że to nie jest wina linki, wszystko chodzi poprawnie ładnie odbija.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group