Autor Wiadomość
marcinjunak
PostWysłany: Sob 11:52, 20 Sty 2018    Temat postu:

Pompę sprzęgła jeszcze można podratować zesawem naprawczym ale jeśli jest zużyty już cylinder to lipa, tylko zmiana pompy wchodzi w grę. Wysprzęglik ori wytrzymuje u mnie 60 tys km, nie tylko jazda po czarnym więc ma co robić, wymiana oringu nic nie daje, sprawdziłem już nie raz, dalej cieknie, jedynie w sytuacji awaryjnej może się oring przydać ale i tak wtedy łatwiej zmienić cały wysprzęglik niż oring w środku.

Dla mnie drugi wentylator to mus, lubię jeździć po piachu gdy jest ciepło, wtedy bez drugiego wiatraka kontrolka na czerwono błyskała po 10 min jazdy, z drugim wiatrakiem to się nigdy nie zdarzyło.

Wsadzasz wentyl od lc4 i masz jedynie 2A większy pobór prądu.
Ludzie drutują bez pojęcia czasem na wentylator od kompa ale to druciarstwo jakich mało.
CzD
PostWysłany: Pon 18:02, 13 Lis 2017    Temat postu:

Dzięki za poświęcenie czasu myślę, że zrobię jednak wcześniej te 2 rzeczy bo nie chcę być w sytuacji, że chce się jeździć a tu lipa. Smile Wiatrak na pewno da sie zamontować w wersji na włącznik ręczny więc instalacji nie powinno zhajcować.
Klonek
PostWysłany: Pią 22:37, 10 Lis 2017    Temat postu:

Mam od dwóch sezonów 990 ADV S. Opisywane problemy dotyczą nie tyle pompy co wysprzęglika można go wymienić na akcesoryjny np. Oberon lub Sigutech. Proponuję wymienić profilaktycznie oringi w wysprzęgliku i raz w roku olej i będzie dobrze , a jak zacznie ciec i nowe oringi nie dadzą rady wymienisz na akcesoryjny. Tu możesz o tym poczytać
http://www.orangepower.pl/viewtopic.php?f=29&t=669&hilit=Wysprzęglik
Co do grzania to ten silnik ma taką specyfikę i normalne jest w nim włączenie wentylatora jeżeli jedziesz w korkach lub stoisz na światłach, nie wszyscy są do tego przyzwyczajeni. Zrobiłem nim trasę po Bałkanach w sierpniu w temperaturach rzędu 35 ", używam w off-ie i nie mam problemu. Ludzie montują drugi wentylator, można to zrobić , temat przerobiony ale proponuję pojeździć trochę i wyrobić sobie własne zdanie.
Jest kilka rzeczy o które warto zadbaç w tym motocyklu i będzie dobrze służył.
henio12323
PostWysłany: Pią 21:47, 10 Lis 2017    Temat postu:

ehh to są takie marudzenia z zaniedbania

a czy ci ludzie którzy opisywali bolączki dopiosywali co ile zmieniali płyn i na jaki i czy w ogole ?
wymieniaj płyn czesto co powiedzmy 10 tys km powiedzmy - raz w roku. sprawa jest prosta, zajmuje max 30 minut. a zywotnosc pompki bedzie mega długa. - pozatym nie pada z dnia na dzień, jak zacznie cos słabiej pracować czy wyciekac - wymienisz na nową i tyle. na zapas to na pewno bym nie zmieniał - szkoda bezsensownie kase w błoto wyrzucać.

co do wiatraka - tego nie wiem, nie słyszałem żeby ktos miał problemy z grzaniem - ale tez nie znam az tylu osób które akurat tym modelem meczyło w upały. co do montazu drugiego wentylatora - pytanie czy jest na niego miejsce, i czy warto obciązac dodatkowo instalacje ( pytanie czy nie ma innych odbiorników w duzej ilości ) mysle ze jak zadbasz o dobry płyn w chłodnicy, i czystość samej chłodnicy to przy normalnym użytkowaniu nie masz szans go niebiezpiecznie zgrzać
CzD
PostWysłany: Pią 19:24, 10 Lis 2017    Temat postu: 990 ADV Pompka sprzęgła, wentylator

Witam Smile

Od miesiąca jestem posiadaczem 990 ADV 2010r. Nurtują mnie 2 pytania a mianowicie pompka sprzęgła - słyszałem albo czytałem, że żywotność oryginalnej jest słaba i jest to jedna z bolączek tego modelu. Wątpliwe ponoć jest też chłodzenie w klimatach cieplejszych tzn potrafi się przegrzać z 1 wentylatorem (nie miałem kiedy tego przetestować zakup w październiku nie pozwolił na dłuższe wypady). Mam dlatego prośbę czy ktoś mógłby się wypowiedzieć czy są akcesoryjne pompki sprzęgła albo gdzie można zrobić zakup takiego cuda oraz czy warto się bawić w drugi wentylator? Smile Chciałbym w zimie doprowadzić go do porządku aby na następny sezon tylko wsiąść i jeździć. Dziękuję z góry za podpowiedzi Smile

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group