Autor |
Wiadomość |
henio12323 |
Wysłany: Pon 22:36, 20 Lis 2017 Temat postu: |
|
serwisówka pewnie ma inną metode - zrób wszystko wg niej to nie bedzie problemów |
|
|
droppoll |
Wysłany: Pon 22:27, 20 Lis 2017 Temat postu: |
|
nikt nie wie ? |
|
|
droppoll |
Wysłany: Sob 19:12, 18 Lis 2017 Temat postu: |
|
a jaki powinien byc poziom gaźnika mierząc przezroczysta rurka wkręcona w komorę pływakowa? równo na połączeniu komory z gaźnikiem ? |
|
|
Kajtek DBL |
Wysłany: Czw 22:54, 16 Lis 2017 Temat postu: |
|
Kurde chodzi ci w ogóle na takich dyszach ? Dla tych motocykli to było za ubogo jak nie wiem co. Ale możesz mieć wysoki stan w komorze pływakowej więc to też robi swoje. Tak samo też w jakikolwiek sensowny sposób ustawić tak stary gaźnik. Przepustnica na bank wytarta strasznie. Gniazdo iglicy pewnie też luźne. |
|
|
żółf |
Wysłany: Czw 14:26, 16 Lis 2017 Temat postu: |
|
Możliwe, że ma za bogato na wolnych. Za wysoki poziom paliwa, albo nieszczelny zaworek to mogą być przyczyny |
|
|
droppoll |
Wysłany: Czw 11:57, 16 Lis 2017 Temat postu: zalewanie na wolnych obrotach |
|
Witam. Mam problem z moim ktm exc 300 1998 roku. Problem polega na tym ze na wolnych obrotach zalewa moto i pali świece. Świece wymieniam co 2 jazdę bo pada ( próbowałem rożnych producentów i ciepłoty). Pali rano bez problemu na ciepłym tak samo objawy sa takie ze na wolnych pracuje chwile i gaśnie. Jak upalam to wszystko jest okej a jak jade chwile na niższych obrotach to jak dam gazu to sie dławi i przerywa kopci mocno a po chwili wchodzi na wysokie obroty i jest okej do puki nie pojeżdżę chwile na wolnych i tak w kółko. Dysze 35/165 wcześniej 38 wolnych ale bez zmian silnik po remoncie kompresja 12.3. Uszkodzone ssanie ? simering wału ? pomocy |
|
|