Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Nie 19:35, 26 Lis 2017    Temat postu:

kup taka jak zaleca producent, a jak pali świece to znaczy ze jednak gaxnik źle wyregulowany
Przemo408
PostWysłany: Nie 16:27, 26 Lis 2017    Temat postu:

Panowie dzisiaj nie wyjechałem z domu i mi zgasł wziąłem jakąś swiece umyłem w benzynie odpalił ale musialem przestawić srube na 4 i jak narazie jeździłem i jest chyba ok. Kajtek co to za swieca bedzie lepsza?
henio12323
PostWysłany: Nie 12:04, 26 Lis 2017    Temat postu:

a skąd wiadomo czy na 3 czy wiecej czy mniej ? przecież sruba składu reguluje sie na odpalonym motocyklu pod to co Ci wyjdzie, a zależy to chociazby od stopnia podcisnienia w silniku - a to zalezy juz od samego stanu silnika
Kajtek DBL
PostWysłany: Sob 21:51, 25 Lis 2017    Temat postu:

Na razie zostaw, pojezdij i zobacz co będzie, słuchaj na pewno masz świeczkę br8ecm przy tym modelu i roczniku, zmień ją na Br7es
Przemo408
PostWysłany: Sob 21:02, 25 Lis 2017    Temat postu:

Panowie dzisiaj bawiłem sie z gaznikiem i niby jak biore do końca gazu juz nie gaśnie.Śrube mieszanki jest ustawiona na ok. 3 ustawić na wiecej jeszcze czy narazie zostawić.
STRZYGA
PostWysłany: Pią 18:39, 24 Lis 2017    Temat postu:

A ciepłota świecy? Świeca zgodna z serwisowka ?
Swieca powinna się sama oczyszczać z nagaru, jeśli jest wkręcona świeca że zbyt wysoka ciepłota najzwyczajniej się nie oczyści. No ale raczej świece masz zgodna z manualem
Wiec na poczatku wyreguluj dobrze gaznik bo wygląda że masz zbyt bogata mieszankę, porównaj rozmiary dysz z manualem i pamietaj że to są tylko wyjściowe ustawienia, od nich zaczynasz dalszą regulację...
MiSzorSX
PostWysłany: Czw 18:25, 23 Lis 2017    Temat postu:

Dysza głowna
Przemo408
PostWysłany: Czw 18:21, 23 Lis 2017    Temat postu:

Panowie ta część 172 jak sie nazywa bo urwało gwint.
henio12323
PostWysłany: Wto 8:18, 21 Lis 2017    Temat postu:

w serwisowce jest opis jak sie ustawia poziom paliwa

co do śrubki - serwisówka wyjsciowo mówi iile ma byc, moze to miec spore znaczenie dla nowego motocykla i dobrze dobranych warunków. przy tak starych sprzęcie to zostaw na 1.5 i od tego zacznij regulacje na pracującym silniku
Przemo408
PostWysłany: Pon 22:50, 20 Lis 2017    Temat postu:

Witam iglica ma 8.5 jest ustawiona na 3.

Wydaje mi sie ze za późno sie zamyka pływak bo prawie przed samym końcem
Srubka mieszanki jest na.1.5 .
Nie wiem ile dokładnie powinna miec bo jeszcze nie znalazłem tego.
henio12323
PostWysłany: Nie 19:54, 19 Lis 2017    Temat postu:

nic Very Happy zacznij od regulacji

jak nie znasz czystrosci gaźnika to go umyj, sprawdź jakie masz dysze - porównaj z manualem, sprawdź wszystkie ustawienia - wysokosc iglicy, czy iglica jest ok, poziom paliwa. wszystko jak leci w serwisówce, potem wyreguluj pod moto, i bedzie ok.
Kajtek DBL
PostWysłany: Nie 19:53, 19 Lis 2017    Temat postu:

Pierwsze co to poziom paliwa. Później dysze, iglice. Podaj rozmiary dysz, numer iglicy i wysokość zabezpieczenia. Tak samo śrubka od składu mieszanki, wkręcają ją do oporu i licz obroty.
Przemo408
PostWysłany: Nie 19:34, 19 Lis 2017    Temat postu:

W sumie troche kopci na biało.
Swieca jest taka ciemna jak bym ją przetarł to jak nowa iskra caly czas jest tylko taka inna.
W sumie to moze gaźnik to co na początku sprawdzić?
henio12323
PostWysłany: Nie 19:04, 19 Lis 2017    Temat postu:

tez tsawiam na zbyt bogatą mieszanke i ci nie przepala i zalewa silnik, wiec i świece
Kajtek DBL
PostWysłany: Nie 18:56, 19 Lis 2017    Temat postu:

A kopci fest ? Sprawdź czy nie ubywa oleju w silniku. Druga opcja za bogato ustawiony gaźnik, poziom paliwa, dysza wolnych, iglica, dysza główna.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group