Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Czw 13:16, 08 Mar 2012    Temat postu:

wymieniłem simering i narazie jest sucho Very Happy . dzięki za pomoc
bully
PostWysłany: Śro 13:59, 07 Mar 2012    Temat postu:

Rysiek24 napisał:
nie , kolo korkow spustuoleju masz srube na imbusa , pod nia jest sprezyna i walek/kulka to ten zaworek zwrotny. Powinna owa kulka pracowac w kanale dosc lekko nie zacinac sie itp. , wazna jest dlugosc sprezynki sprawdz w manualu ile ma miec.


Pomyliło ci się z zaworem bypass.
miedzy karterami jest jeszcze jedne zaworek przez który olej wypływa od skrzyni korbowej do skrzyni biegów.
A zaworek bypass nie ma nic to tego, on sietylko załancza przy zbyt dużym ciśnieniu za pompą oleju i puszcza olej pomijając obieg żeby ci wężów nie rozerwalo.
Rysiek24
PostWysłany: Wto 15:44, 06 Mar 2012    Temat postu:

nie , kolo korkow spustuoleju masz srube na imbusa , pod nia jest sprezyna i walek/kulka to ten zaworek zwrotny. Powinna owa kulka pracowac w kanale dosc lekko nie zacinac sie itp. , wazna jest dlugosc sprezynki sprawdz w manualu ile ma miec.
bully
PostWysłany: Wto 14:56, 06 Mar 2012    Temat postu:

Rysiek24 napisał:
wykrec zaworek i sprawdz czy dziala.

a to trzeba silnik rozpołowić Very Happy
Rysiek24
PostWysłany: Wto 14:54, 06 Mar 2012    Temat postu:

wykrec zaworek i sprawdz czy dziala.
Gość
PostWysłany: Pon 17:48, 05 Mar 2012    Temat postu:

u mnie właśnie była wymieniana korba. i niemam pewności czy wszystko dobrze wyczyscili. jak to sprawdzic czy wszystko jest drożne i czyste?
bully
PostWysłany: Pon 15:30, 05 Mar 2012    Temat postu:

wójo napisał:
zadne pierscienie, albo symering albo wyrobione łozyska na wale.
z przedmuchami spokojnie odma sobie poradzi pozatym by kopcił i przepalal olej...


Nie ma bezpośrednio odmy w lc4 pod tłokiem. olej jest odprowadzany przez zaworek jednostronnego przepływu alb ow wersji usa węzykiem do skrzyni biegów. w obu przypadkach gdy zaworek lub węzyk ulegnie zatkaniu, nie mamy już zadnej odmy pod tłokiem i wywala uszczelniacze i przeciska 9olej przez pierścienie.

sam przeżylem ten przypadek gdy padła korba i opilki zatkały odpływ z komory korbowej
wójo
PostWysłany: Sob 20:18, 03 Mar 2012    Temat postu:

zadne pierscienie, albo symering albo wyrobione łozyska na wale.
z przedmuchami spokojnie odma sobie poradzi pozatym by kopcił i przepalal olej...
kam
PostWysłany: Sob 12:59, 03 Mar 2012    Temat postu:

PO ŚCIĄGNIĘCIU POKRYWY WYRAŹNIE CZUĆ PRZEDMUCHY PRZEZ SIMERING. CZY WIĘC NAPEWNO PIERŚCIENIE? BO JESZCZE SI ŁUDZE ZE NIE TRZEBA BĘDZIE ROZBIERAĆ SILNIKA ALE CHYBA...........
Rysiek24
PostWysłany: Pią 22:53, 02 Mar 2012    Temat postu:

na poczatek zmien simmering , jak sytuacje sie powtorzy to masz problem z pierscieniami
kam
PostWysłany: Pią 21:06, 02 Mar 2012    Temat postu: WYCIEK OLEJU PRZY MAGNECIE KTM LC4 620 RA

WITAM . od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem lc4 620 z 1994r.. po remoncie silnika przejeździlem moze ze 2 godz i zauważyłem że z rurki pod pokrywą magneta kapie olej. ściągnełem pokrywe i bylo mokro. i zastanawiam się czy to tylko wina uszczelniacza na wale czy coś innego. mechanik sugeruje ze może jakieś przedmuchy czy pierścienie zblokowane.... prosze o pomoc

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group