Autor |
Wiadomość |
sorek |
Wysłany: Nie 21:07, 10 Gru 2017 Temat postu: |
|
danielo324 napisał: | pewnie większość kojarzy Ostrow Wielkopolski |
jak wam się udało zrobić tor na terenie miasta to naprawdę nie mam pojęcia pewnie teren prywatny |
|
 |
henio12323 |
Wysłany: Nie 9:30, 10 Gru 2017 Temat postu: |
|
z którego węzyka bo na fotce jest ich conajmniej kilka
2 sprawa zacznij od sciagniecia sobie ksiazki serwisowej i zapoznaj sie troche z nią. olej trzeba sprawdzać w odpowiedniej procedurze czasem, wiec warto miec to na uwadze
kristofsx.com - tu od kolegi da rade pobrać taka ksiązke
tam masz odpowiedzi na wszystkie twoje pytania. |
|
 |
danielo324 |
Wysłany: Sob 22:58, 09 Gru 2017 Temat postu: |
|
A więc stało się chłopaki Kupiłem tego Kata i powiem tak, jak ktoś ma trochę oleju w głowie to nie powinien mieć problemu z ujarzmieniem tego potworka, ale nie powiem moc ma. Otóż na samym starcie już mam pewien problem, silnik "podobno" po remoncie i niestety ubywa oleju, dzisiaj musiałem dolać 200ml. Dodam że pali od strzała, nie dymi. Nie wiem czy idę dobrym tropem ale po każdej jeździe w miejscu na obrazku mam plac oleju i teraz nie wiem skąd, możliwe że z tego wężyka? i jeszcze jedno pytanie jak sprawdzić stan oleju w skrzyni biegów, rocznik 2010
a tutaj fotka https://zapodaj.net/17381280b47cb.jpg.html[/url] |
|
 |
henio12323 |
Wysłany: Wto 19:20, 28 Lis 2017 Temat postu: |
|
buda jest jedna 2008-2011, ramy mozna malowac a plastiki przekładac
jak chcesz poznac rocznik to popros o numer VIN podeslij mi na PW mam mozliwosc sprawdzenia w witrynie ktma jaki rocznik, czy ma moze jakies akcje serwisowe i czy ewentualnie nie jest zgłoszony jako kradziony. |
|
 |
danielo324 |
|
 |
henio12323 |
Wysłany: Pon 19:20, 27 Lis 2017 Temat postu: |
|
zalezy co dorwiesz ;d ale na pewno zajrzeć warto, zajrzenie do góry silnika to koszt uszczelek powiedzmy 150 zł... wiec nie tak dużo a wiesz co masz. |
|
 |
danielo324 |
Wysłany: Pon 18:34, 27 Lis 2017 Temat postu: |
|
O zawodach raczej nie myśle, najwyżej raz po raz skoczyć na tor bo mam 500 metrów, pewnie większość kojarzy Ostrow Wielkopolski chciałem kupić koło 14 i zostawić sobie 3 tysiące na remont :/ bo i tak do silnika wolałbym zajrzeć w zimę teraz dobrze myśle? |
|
 |
żółf |
Wysłany: Pon 18:02, 27 Lis 2017 Temat postu: |
|
Jak myślisz o zawodach, odwiedzaniu toru itd. to zdecydowanie 250. Jeżeli przeloty - to w szczególności z uwagi na Twoje tereny zdecydowanie 450. Jak przyjeżdżam do Wielkopolski to nawet na 300 2t nudzę się jeżdżąc po lasach, za to dużym 4t fajnie się jeździ korzystając z olbrzymiego momentu.
15 tys może być mało, żeby znaleźć ładną 450, ale okazje się zdarzają. Ze reguły jednak lepiej dołożyć 2-3 tysiące za lepiej utrzymany egzemplarz |
|
 |
danielo324 |
Wysłany: Pon 17:41, 27 Lis 2017 Temat postu: |
|
Dzięki za szybką odpowiedź, tak też właśnie zmierzam ku 450 mam nadzieje że zbytnio mną nie sponiewiera. A jak myślisz? Ile trzeba dać za zdrową 450? rok 2007-2010 |
|
 |
henio12323 |
Wysłany: Pon 16:59, 27 Lis 2017 Temat postu: |
|
czyli doswiadczenie żadne
zalezy jeszcze jak chcesz jeździc
jak chcesz robic " traski " szybkie przeloty w róznym terenie 400-450 bedzie lepszą opcją, tuy nie chodzi o kopa, bo z miejsca start bedzie zblizony, zabawa zaczyna sie jak masz 10 km prostego odcinka, 250tką bys dusił 80 km/ h a taka 450tka stówke ma przelotowo i sie jeszcze nie męczy. tu jest cała róznica
spalanie i koszta remiontu wtedy tez nizsze na korzyść 400-450.
z kolei jak nie bedziesz robił przelotów a nastawiasz sie np na bobrowanie w żwirowniach, szukanie podjazdów, traski CC, wytyczanie scieżek na polu krętych - to znacznie lepiej wziac 250tke zwłaszcza ze nie masz doswiadczenia |
|
 |
danielo324 |
Wysłany: Pon 16:42, 27 Lis 2017 Temat postu: Exc 250f vs 450exc |
|
Witam forumowiczów, pewnie ktoś powie już tyle było tematów, a ktoś zakłada następny :/ Owszem, może i było ale były to zazwyczaj osoby po 16 lat, i zazwyczaj ten wybór był czystą Abstrakcją A więc mam duży dylemat, chciałbym kupić jakieś lekkie hard enduro do 15 tyś, oczywiście zapas na remont oraz ubiór jest a więc trochę o mnie: 22 lata, 175cm wzrostu 75 kg wagi. Jako iż mieszkam w wielkopolsce, a teren tutejszy to praktycznie same równiny, pytanie jest następujące czy 250 w 4t nie zmęczy się na dłuższych dystansach po lasach, polach, praktycznie sam otwarty teren? Pytanie 2, czy 450 ma naprawdę dużo mocniejszego kopa niż 250f? Moje doświadczenie głownie drogowe ;/ 4 lata na Hornecie 600 |
|
 |