Autor Wiadomość
bolasienko
PostWysłany: Czw 22:01, 30 Lis 2017    Temat postu:

zrobię jak mówicie, zawioze do mechanika tą żmije i niech przepatrzy wszystko, sam nie będę ruszał bo mogę pogorszyć sytuację, dzięki śliczne i pozdro! oby to nie było nic poważnego
amek721
PostWysłany: Czw 14:10, 30 Lis 2017    Temat postu:

Ja takiego silnika nie odpaliłbym drugi raz.
Koledzy dobrze piszą, zdejmij głowice póki w jednym kawałku.
Co do wolnych obrotów tez pierwsza na myśl przyszła mi sruba wolnych obrotów, ale skoro dobrze pali to sam nie wiem
motif
PostWysłany: Czw 8:42, 30 Lis 2017    Temat postu:

bolasienko napisał:

https://www.youtube.com/watch?v=Ev-YrgqsiNE IDENTYCZNY DŹWIĘK
może za jednym zamachem uda się rozwiązać oba problemy?Smile co to może być?


może to co na tym filmiku było przyczyną - czyli napinacz łańcuszka?
raion80
PostWysłany: Czw 3:42, 30 Lis 2017    Temat postu:

prawdo podobnie zawory klepią i dlatego tez pewnie gaśnie ale to tak jest jak się w cross nie bada głowicy pisałeś że regulowałeś zawory ale czy sprawdziłeś czasem czy nie powypalało gniazd
henio12323
PostWysłany: Śro 23:51, 29 Lis 2017    Temat postu:

ot kawasaki Very Happy cuda sie z nimi dzieją... taki urok

tez bym stawiał na po prostu niskie obroty biegu jałowego - podkreć powinno pomóc, takie motocykle raz że nie słuza do powolnych zjazdów, tylko do trzymania na odcinie na torze, wtedy gasnąć nie bedzie Razz

co do dzwięku - szczerze ja bym sie bał odpalać, ciezko zdiagnozowac brzmi jak cos w głowicy - pruj silnik póki jest w jednym kawałku
bolasienko
PostWysłany: Śro 22:42, 29 Lis 2017    Temat postu:

jutro zerknę i dam znać
a jak myślicie, co może powodować taki hałas? może te nieszczęsne zawory?
wójo
PostWysłany: Śro 22:38, 29 Lis 2017    Temat postu:

moze wystarczy zwiekszyc obroty biegu jałowego ?
bolasienko
PostWysłany: Śro 22:26, 29 Lis 2017    Temat postu:

odpalać odpala zawsze, od drugiego kopniecia, przy czym pierwszy to ustawienie tłoka
na zimnym tez gasnie
ciśnienie pompy paliwa nie sprawdzałem, a TPS pierwsze słysze! są tu jakieś poradniki jak się za to zabrać?

//edit:
dodam jeszcze, ze silnik dosyć głośno chodzi, coś stuka, ale motocykl nie wydaje się słabszy, dobrze reaguje na gaz i ogólnie wszystko jest baja, tylko te niskie obroty

https://www.youtube.com/watch?v=Ev-YrgqsiNE IDENTYCZNY DŹWIĘK
może za jednym zamachem uda się rozwiązać oba problemy?:) co to może być?
KristofSX
PostWysłany: Śro 22:20, 29 Lis 2017    Temat postu:

czołem!
na zminym chodzi dobrze? odpala?
sprawdzałeś ciśnienie pompy paliwa?
a tps?
bolasienko
PostWysłany: Śro 22:10, 29 Lis 2017    Temat postu: problem z NIE KTMem!! kxf gaśnie na niskich

siemka, w regulaminie nie ma nic nt. pisania o innych sprzetach jak ktm, a ja od dluzszego czasu borykam sie z problemem w swojej crossówie i nie wiem juz co mam zrobić
pacjent to kx450f 2013 na WTRYSKU Mad
nigdzie nie znalazłem rozwiązania, a problem towarzyszy mi juz KILKA MIESIECY
moto gaśnie na niskich obrotach, każdy zjazd na sprzęgle kończy sie na zgaszonym silniku, musze stale trzymać go na obrotach, to samo przy jakichś postojówkach, wiecznie musze operowac gazem
wyczyściłem wtrysk w ultradźwiękach, zmieniałem mapy, regulowałem zawory, regulowałem linki gazu I NIC! Rolling Eyes
może Wy macie jakiś pomysł co może być przyczyną? z góry dzięki pozdro!

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group