Autor |
Wiadomość |
Mycek2012 |
Wysłany: Nie 0:04, 24 Gru 2017 Temat postu: |
|
Witam 😉 problem rozwiązany😉 na wałku puścił spaw który trzyma blachę zmieniającą biegi wystarczyło zdjąć dekiel kosz sprzeglowy i obudowę kosza sprzeglowego z pompą wody:) dzięki |
|
|
Mycek2012 |
Wysłany: Śro 8:11, 20 Gru 2017 Temat postu: |
|
Dziękuje za pomoc jak dojdę co było dam znać 👍👍👍 |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 22:25, 19 Gru 2017 Temat postu: |
|
nie trzeba na pewno
mechanizm zmiany jest tylko pod pokrywa,
miedzy karterami jest juz sama skrzynia |
|
|
Mycek2012 |
Wysłany: Wto 21:41, 19 Gru 2017 Temat postu: |
|
Sprawdzałem i sruba na dźwigni jest dokrecona i dźwignia z wałkiem porusza się jednoxzesnie wiec ta opcja odpada. Boje się by nie trzeba było połowić silnika 😞 |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 21:19, 19 Gru 2017 Temat postu: |
|
sama dzwignia sie nie obraca na wałku ?
jak nie to trzeba prawą pokrywe silnika zrzucic, pewnie kosz sprzegłowy tez odkręcic, i powinno byc widac co i jak |
|
|
Mycek2012 |
Wysłany: Wto 20:59, 19 Gru 2017 Temat postu: Wysoki lewarek zamiany biegów Ktm sxf 250 |
|
Witam wszystkich mam problem z lewarkiem biegów a mianowicie wbijam jedynkę ruszam po czym wbijam dwójkę i lewarek biegów idzie bardzo wysoko po czym zostaje w tym miejscu. W dół działa na normalnym zakresie a od dwójki do czwórki idzie bardzo wysoko. Co moze być przyczyna ? Podejrzewam ze silnik do rozbiórki. Pomóżcie proszę 😞😞😞[/quote] |
|
|