henio12323 |
Wysłany: Sob 17:21, 06 Sty 2018 Temat postu: |
|
ciekawe pierwszy raz cos takiego widze, nigdy tez nie widziałem żeby te koła zebate były aż tak zuzyte zeby było trzeba cos szlifować.
aczkolwiek do tego motocykla sa łancuchy DIDa które da sie załozyc - ale to nie są pasujące lancuchy i one w dłuzszej perspektywie czasu uszkadzają własnie koła - wiec jest szansa że to tu był problem - swoja droga spawdź jaki łancuszek masz zamontowany
mysle że tak czy siak tragedii by nie było moze szybciej by łancuszek szedł, sprawdzic ciezko, mozna jedynie nowy łancuszek przyłozyc zobaczyc jak sie zachowuje na tym kole, erwentualnie szukał bym dobrej uzywki, teraz duzo tych silników jest na częsci - bo jak cos mocniej walnie to reanimacja potrafi kosztowac koszt całego pojazdu na forum jest nawet ktos kto ma częsci i nawet igdzie nie ogłaszał moze ma jakies uzywki do tego, jc na PW moge podac do niego numer telefonu ( chyba ze to przeczyta i sam sie odezwie ) bo ogólnie widziałem rózne takie silniki, nawet z ogromnymi przebiegami i te koła zawsze wyglądały w miare sensownie. wiec używka to nie najgorszy pomysł ;D ( dodam jeszcze tylko że były przynajmniej 2 rodzaje, ja kiedys kupowałem uzywany wałek i koło było inne górne - inaczej wyważone, bo było od starszego ktma - widac to latwo bo w innym miejscu otwory były powycinane)
co do tych łozysk - fabrycznie są kryte, ale zawsze jak o tym mysle to duzego sensu nie widze w tym, faktycznie jak odpalasz to nim tam olej dobrze dojdzie to chwila mija, wiec to co zostanie w łozysku to smaruje non stop, z drugiej strony - cały ten syf z łozyska co wpłynie itp nie wypłynie, wiec łozysko pracuje w małej ilosci oleju ciągle... wiec zastanawiam sie czy lepiej nie wyciagać. ja kiedys zrbobiłem próbe ( bo miałem 525) i raz wsadziłem kryte, raz bez krycia, i nic sie nie rozsypało ani nadmiernego zuzycia nie było... wiec to taka kwestia sporna troche teraz wykombinowałem że mozna by np z jednej strony odkryć a z drugiej strony zostawić krycie albo lepiej było by moze zastosować stalowe uszczelnienie - troche tu tak gdybam teraz |
|