Autor Wiadomość
Mercek
PostWysłany: Śro 18:48, 25 Paź 2017    Temat postu:

Witam
A czy wie ktoś może jaka jest różnica pomiędzy Exc-f 250 2007r silnik rc4
a Rfs 400/450
Czy mocowania w ramach są takie same, gażnik itp?
henio12323
PostWysłany: Pią 15:12, 29 Wrz 2017    Temat postu:

wszystko to samo, elektryka też, jedynie co to moduł zapłonowy inny zapewne

kartery sa te same w 250 i 450/525
mati90
PostWysłany: Pią 13:58, 29 Wrz 2017    Temat postu:

A gdyby cały silnik przerzucić np na 400 lub 450? Mocowanie takie samo czy tez moze byc problem? Elektryka?
MarcinKTM
PostWysłany: Wto 21:02, 26 Wrz 2017    Temat postu:

w 250 skrzynia jest inna też także przeróbka nie oplacalna zbytnio
Tomokat
PostWysłany: Wto 14:36, 26 Wrz 2017    Temat postu:

Dać na pewno da rade ale czy to się opłaci. Na pewno oczywiście inny cylinder, głowica, gaźnik bo w 250 jest mniejszy, inny wał bo skok tłoka w 250 to 56,5mm a w 400-setce 64mm. Nie wiem czy moduł jest inny czy taki sam.
Gość
PostWysłany: Wto 10:40, 26 Wrz 2017    Temat postu:

a sa moze jakies kity do 250 rfs zeby tylko zmienic cylinder i tlok zyskajac na wiekszej pojemnosci i mocy?
mati90
PostWysłany: Wto 7:24, 26 Wrz 2017    Temat postu:

a jak wyglada sprawa z 250 rfs zmiana na 400 bądź 450? Ztego co czytam to glowice by trzeba bylo ale czy gażnik jest taki sam? I czy na pewno da rade zrobic w 250 taki swapik
wójo
PostWysłany: Nie 13:25, 11 Mar 2012    Temat postu:

400 tez ma ta sama głowice z danego rocznika co wieksze modele jedynie 250 ma inna.
4tSTUNT
PostWysłany: Nie 12:37, 11 Mar 2012    Temat postu:

Wiem też że ludzie exc 400 robią na 520, to pytanie takie, czy wtedy głowica od exc400 też pasuje do 520 czy nie ?
drabina
PostWysłany: Nie 10:37, 11 Mar 2012    Temat postu:

Wielkie dzięki!
wójo
PostWysłany: Nie 10:03, 11 Mar 2012    Temat postu:

spokojnie załozysz wiekszy cylinder, później tylko gaznik trzeba bedzie dostroic.
co do korby to wszystkie exc 250/400/450/520/525 miały ta sama poza sx 450 tam byla jakas kombinacja ze skokiem tłoka.
np z rocznika 2004 głowica z 450 i 525 ma te same numery wiec silnik różni sie tylko srednica cylindra i ustawieniami ewentualnie dyszami w gazniku.
4tSTUNT
PostWysłany: Nie 8:16, 11 Mar 2012    Temat postu:

Hmm nie wiem może się mylę, ale kiedyś gdzieś czytałem że korba w exc 400/450/520 jest taka sama więc jej teoretycznie nie było by trzeba wymieniać. Ale zdaje mi się że głowicę też by było trzeba z większa komorą spalania od 520'tki bo ma ona większy tłok i przy zamontowanaiu starej głowicy może tłok uderzać o głowicę ale może w tej kwestii się mylę i można zastoswać starą głowicę do nowego kitu Smile)
drabina
PostWysłany: Nie 1:36, 11 Mar 2012    Temat postu: cylinder exc 450 na exc 525

Jestem ciekawy, jak wygląda "przeróbka" exc 450 na exc 525?
Czy zmienia się tylko cylinder i tłok? Korba była taka sama w 450 i 525?
Był już podobny temat na forum jednak pozostawiony bez odpowiedzi.
Być może tym razem ktoś się podzieli wiedzą
Pozdrawiam!

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group