Autor |
Wiadomość |
Fourier |
Wysłany: Wto 23:52, 16 Sty 2018 Temat postu: |
|
Nie ruszaj - już to przechodziłem i dobrze się nie skończyło. |
|
|
r2r |
Wysłany: Wto 22:44, 16 Sty 2018 Temat postu: |
|
Jutro wieczór wrzucę foto.
Wygięcie raczej kosmetyczne, ale przeszkadza przy wyrobionych nawykach
Tylko nie wiem jak zareaguje materiał na palnik a raczej ta pomarańczowa powłoka.
Wolałbym bez grzania, ale nie chce złamać |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 22:34, 16 Sty 2018 Temat postu: |
|
opcje są trzy
1) olać i nic nie robic 0 najbezpieczniej dla klamki
2) podgrzac, wsadzic w imadło, i np rurką nasadzoną prostować
3) bez grzania prostowac w sposób jak wyzej
opcje takie ze na gorąco pójdzie łatwiej zdecydowanie - tylko ze klamka moze potem zrobic sie bardziej miekka, na zimno z kolei wieksza szansa ze peknie, zalezy wiec troche jak mocno jest wygięta, mozes zapodac jakies foto to sie lepiej oceni
ja zwykle na zimno prostuje takie niewielkie przygięcia |
|
|
r2r |
Wysłany: Wto 22:32, 16 Sty 2018 Temat postu: Prostowanie klamek |
|
Jak wyprostować skrzywioną klamkę?
Chodzi o pomarańczową niełamkę z PowerParts
Skrzywienie w osi pionowej, czyli poprostu trochę odgięta w dół |
|
|