Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Pon 20:03, 22 Sty 2018    Temat postu:

zalezy co jest przyczyną stanu rzeczy

albo podszedł syf tylko ze mała szansa bo jest sitko w gaźniku na wejsciu,
albo sie wyrobiło gniazdo ( gniazdo albo sam zaworek )
albo inne losowe opcje - np wychodzi za wysoki poziom paliwa i przy niewielkich przechyłach się przelewa

najlepiej zdemontowac i umyc porzadnie, przejrzeć - jak to zrobisz to bedziesz mial pewnosc co do stanu gaźnika, od biedy mozna poluzowac gaxnik, moze sie w niektórych sprzetach da obrócic troche odkrecic pokrywe od spodu i tam demontowac pływak, i ogladac co sie dzieje. tylko tak łatwo tez narobic sobie gorzej - wystarczy pare ziarenek piasku jak gdzies wpadnie np z baku od spodu błoto, i juz moze byc gorzej niz jest Very Happy
Goof3r
PostWysłany: Pon 20:02, 22 Sty 2018    Temat postu:

niestety nie
GBktmexc400
PostWysłany: Pon 18:12, 22 Sty 2018    Temat postu:

a czyszczenie samym sprezonym powietrzem to nie przejdzie
Fourier
PostWysłany: Pon 18:08, 22 Sty 2018    Temat postu:

Trzeba wyciagnąć cały jak chcesz to ogarnąć. Najlepiej daj komus na myjkę ultradźwiękową.
GBktmexc400
PostWysłany: Pon 18:06, 22 Sty 2018    Temat postu:

acha, dzieki za szybka odpowiedz, jutro zagladne, ale gaznik i to trzeba caly wyciagnac, czy da sie jakos od spodu tam zagladnac?
KristofSX
PostWysłany: Pon 17:42, 22 Sty 2018    Temat postu:

zaworek iglicowy nie zamyka do końca, gaźnik do czyszczenia i ewentualna korekta stanu pływaka
GBktmexc400
PostWysłany: Pon 17:15, 22 Sty 2018    Temat postu: cieknące paliwo z gaźnika ktm exc 400

Jak w temacie, paliwo cieknie najprawdopodobniej z rurki z tylu gaznika,
moto jest na stojaku czeka na lepsza pogode, nie jezdze a paliwo se kapie, kranik zakrecony, ciezko potem go odpalic, trzeba chwile krecic, mam tak jakos od ostatniego mycia jak uzylem srodka do mycia silnikow. Ktos cos poradzi?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group