Autor Wiadomość
Speed223
PostWysłany: Wto 15:53, 13 Lut 2018    Temat postu:

I tak właśnie sprawdzałem i było na końcówce bagnetu, więc chyba na zimnym doleje do maxa i raczej musi być dobrze
Shimy
PostWysłany: Wto 12:27, 13 Lut 2018    Temat postu: Re: Ktm Duke 2 640 ile oleju zalać?

Speed223 napisał:
Wlałem do silnika około 1,4l a do ramy 0,6l czyli łącznie 2l


LC4 jest dość "czuły" na przelanie oleju, więcej niż 2 litry w sumie nie zalewaj bo może wyrzucać do odmy, pamiętaj aby odpowietrzyć ramę. Tak jak pisałeś aby sprawdzić stan oleju grzejesz silnik, czekasz 4 do 5 min i sprawdzasz na wkręconym bagnecie.
Speed223
PostWysłany: Pon 21:51, 12 Lut 2018    Temat postu:

Chociaż w sumie w nowszych modelach duka okienko poziomu oleju nie jest w misce olejowej a przy wale i dlatego poziom przy ciepłym silniku się podnosi, a bagnet jest w misce i przy włączonym silniku poziom oleju tam maleje
henio12323
PostWysłany: Pon 21:46, 12 Lut 2018    Temat postu:

skoro masz olej w ramie to tak masz suchą miske, ( były tez lc4 bez obiegu w ramie )
Speed223
PostWysłany: Pon 21:36, 12 Lut 2018    Temat postu:

Tak patrzyłem, był tylko manual do samego silnika lc4 i opis żeby nagrać odczekać 5min i sprawdzić, ale w sumie jeżeli w moim jest sucha miska to logiczne że olej faktycznie żeby osiągnąć odpowiedni stan w misce musi cały splynąć z silnika a to zapewne zajmuje więcej niż 5min. Bo chyba w lc4 jest smarowanie zwane sucha miska?
henio12323
PostWysłany: Pon 20:48, 12 Lut 2018    Temat postu:

a czemu tak myslisz ze tak powinno byc ? przy suchych miskach jest własnie odwrotnie.

ale skoro jest w róznych warunkach miedzy min a max to jakby nie było jest ok, olej jest wiec sie nic uszkodzic nie da. gorzej jakby raz było troche, a potem nie było by go w ogole widac Very Happy

kristofsx.com - tu szukałes ?
Speed223
PostWysłany: Pon 20:09, 12 Lut 2018    Temat postu:

henio12323 napisał:
dlatego trzeba doczytac w ksiazce jaka masz procedure sprawdzania dla twojego modelu


I z tym jest właśnie problem, bo do modelu 2001 nie znalazłem manualna, tylko do nowszych które mają okienko nie bagnet i jest w nich opisane też w sumie mało logicznie że można sprawdzać na ciepłym i na zimnym silniku z tym że na zimnym poziom powinien znajdować się na kresce mini a jak jest gorący na kresce max. U mnie na bagnecie jest zupełne inaczej jak jest ciepły jest na mini jak jest zimny na max. Taka prosta czynność a nie daje mi spokoju
henio12323
PostWysłany: Pon 18:06, 12 Lut 2018    Temat postu:

dlatego trzeba doczytac w ksiazce jaka masz procedure sprawdzania dla twojego modelu
Speed223
PostWysłany: Pon 17:56, 12 Lut 2018    Temat postu:

Ogólnie dziś jak na zimno sprawdzałem, motor w pionie to faktycznie olej był między mini a max ale jak rozgrzalem motor i zgasiłem silnik poczekalem 10min to olej na bagnecie był na samym końcu
henio12323
PostWysłany: Pon 12:36, 12 Lut 2018    Temat postu:

masz na bagnecie min i max, jak sie olej znajmuje miedzy tymi wartosciami to jest ok. poczytaj jeszcze o procedurze sprawdzania - zwykle kaza odpalic na chwile i chwile odczekać i wtedy sprawdzac
Speed223
PostWysłany: Pon 12:19, 12 Lut 2018    Temat postu: Ktm Duke 2 640 ile oleju zalać?

Witam wszystkich gdyż to mój pierwszy post, mam następujące pytanie czyli ile zalać oleju po spuszczeniu starego? Wlałem do silnika około 1,4l a do ramy 0,6l czyli łącznie 2l tak jak jest w serwisówkach ale wydaje mi się że jest go trochę za mało, mam wersję z 2001r z kopniakiem i rozrusznikiem elektrycznym, w tej wersji nie ma typowego okienka poziomu oleju a jedynie bagnet olejowy na którym kiepsko widać ten stan oleju ale na moje oko po wkreceniu korka i wyjęciu stan sięga lekko poza 1 kreskę, czy to dobrze?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group