Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Nie 12:04, 25 Mar 2012    Temat postu:

no i jaki problem taki zrobic ? Razz idziesz do tokarza i niech ci dorobi
Endriu11634451
PostWysłany: Nie 11:54, 25 Mar 2012    Temat postu:

Na jeden raz nie chcę zamawiać ściągacza. Gwint M26, skok gwintu 1mm.
Czepek
PostWysłany: Nie 11:22, 25 Mar 2012    Temat postu:

przewaznie po patentach sie urywaja waly Very Happy
rob porzadny sciagacz, podaj jaki masz model magneta.
Endriu11634451
PostWysłany: Nie 10:57, 25 Mar 2012    Temat postu:

A znacie może jakieś patenty jak samemu wykonać ściągasz magneta do ktm exc? Bo jak bym ściągnął magneto to od razu bym wymienił łożyska na wałku wyważającym.
henio12323
PostWysłany: Nie 9:20, 25 Mar 2012    Temat postu:

tak luz c3 na cały silnik. i wszędzie odkryte
Endriu11634451
PostWysłany: Sob 22:52, 24 Mar 2012    Temat postu:

No więc dzisiaj rozpołowiłem cały silnik i prawdopodobnie znalazłem przyczynę. Okazało się że poprzednik łącząc kartery wyciął sobie ten kawałek uszczelki co biegnie w poprzek karterów i rozdziela komory, a następnie złożył bez (uszczelka była tylko po zewnątrz) Shocked
Od razu żeby nie zakładać nowego tematu: łożyska na wałku rozrządu te dwie sztuki 6201 powinny być odkryte co nie? Bo one są smarowane olejem silnikowym... Dobrze myślę? To prawda że łożysko ma mieć fabryczny luz C3?
wójo
PostWysłany: Śro 22:40, 14 Mar 2012    Temat postu:

henio12323 napisał:
trzeba umieć czytać serwisówke. podaje 1,2 + dolanie do odpowiedniego stanu w okienku

dokładnie przestudiuj ja jeszcze raz, jest wyraznie napisane nominalna wartosc oleju 1,25l
henio12323
PostWysłany: Śro 21:18, 14 Mar 2012    Temat postu:

trzeba umieć czytać serwisówke. podaje 1,2 + dolanie do odpowiedniego stanu w okienku
wójo
PostWysłany: Śro 20:52, 14 Mar 2012    Temat postu:

do mnie wchodzi ponad 1,5l i dziwne ze serwisówka podaje okolo 1,2l moze poprostu za malo masz oleju i wtedy sa takie objawy. Pozatym kto powiedzial ze oleju nie powinno byc w skrzyni korbowej ??
Jedna sekcja to skrzynia biegów a dróga to własnie skrzynia korbowa która tez jest swoego rodzaju miska olejowa i z tamtad równiez jest zasysany olej.

dolej oleju do własciwego poziomu i lataj bo to dziwny pezpodstawny problem według mnie.
Endriu11634451
PostWysłany: Śro 20:31, 14 Mar 2012    Temat postu:

Po wymianie filtrów oleju i wyczyszczeniu mikrofiltrów wlewam ok 1,2l potem odpalam żeby pochodził chwile na wolnych obrotach i rozprowadził sobie po filtrach, później gaszę i dolewam tak żeby było pół oczka, czyli łącznie myślę będzie z 1,3 max. 1,4l.

Ale co ma do tego ilość oleju w momencie wymiany skoro mi znika niezależnie od poziomu na początku (nawet bez odpalania motocykla po zalaniu świeżym olejem i tak za kilka godzin jest zauważalnie mniej)...?
wójo
PostWysłany: Śro 18:16, 14 Mar 2012    Temat postu:

jaka ilosc oleju wlewasz przy wymianie ??
Endriu11634451
PostWysłany: Śro 12:52, 14 Mar 2012    Temat postu:

KristofSX napisał:
możesz nalać trochę więcej , tak żeby było w 1/3 okienka i wtedy sprawdź


Tak też sprawdzałem i nawet gdy na zimnym silniku dolałem do powiedzmy 3/4 okienka (wiem że to za dużo ale tylko sprawdzałem) to i tak na drugi dzień oleju w ogóle nie było w oczku. Nawet po przechyleniu na prawą stronę się nie pojawił...

bully napisał:
Jesli by ci nie odprowadzalo oleju z komory korbowej to po odpaleniu miałbyś niebieski dym z wydechu, a nawet wywalilo by ci uszczelniacze. Nie szukaj choroby.


Po zapaleniu natychmiast odprowadza olej z komory korbowej i jest ok. Chodzi tylko o to, że ile bym nie wlał to i tak po kilku godzinach stania ten olej "znika" z oczka.
A może to nieszczelność na łączeniu karterów - ściana oddzielająca komorę przekładniową z korbową? W exc silnik jest składany na uszczelki czy na spasowanie?
bully
PostWysłany: Śro 9:09, 14 Mar 2012    Temat postu:

Jesli by ci nie odprowadzalo oleju z komory korbowej to po odpaleniu miałbyś niebieski dym z wydechu, a nawet wywalilo by ci uszczelniacze. Nie szukaj choroby.
KristofSX
PostWysłany: Śro 0:04, 14 Mar 2012    Temat postu:


możesz nalać trochę więcej , tak żeby było w 1/3 okienka i wtedy sprawdź
Rysiek24
PostWysłany: Wto 23:44, 13 Mar 2012    Temat postu:

wydaje mi sie ze szukasz choroby , gdyby olej byl w komorze korbowej to rozwalilo by cos, a przynaimniej wypchnelo uszczelki . W LC4 jest podobnie , olej sprawdza sie po jezdzie bo po podstoju jest prawie pusto na bagnecie.Poczytaj manual co pisze na temat kontroli poziomu oleju.

Wedle manuala na zimno powinno byc na samym dnie w okienku , cieply silnik ma miec max w okienku

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group