Autor Wiadomość
Natalia Cattiva
PostWysłany: Pon 16:35, 05 Mar 2018    Temat postu:

Adres domowy? Smile Wyslalam PW (prawie po sasiedzku niebawem)
Shimy
PostWysłany: Pon 11:58, 05 Mar 2018    Temat postu:

Natalia Cattiva napisał:
Shimy czy ja tez moge sie usmiechnac o serwisowke?


Adres poproszę Razz
Natalia Cattiva
PostWysłany: Sob 17:11, 03 Mar 2018    Temat postu:

Rychu mowisz ze LC4 jest hardkorowym motocyklem? Smile
na innym forum uslyszalam od goscia ze kupilam sobie najbardziej pedalski motocykl Smile
I jak tu zyc..
Natalia Cattiva
PostWysłany: Sob 17:06, 03 Mar 2018    Temat postu:

Rychu co do skakania na kopce to nic mi nie mow.. znam temat z poprzedniego motocykla Smile

Co do Motorexa to jakos nie mam przekonania poza tym, ze z KTM laczy ich kontrakt, ale oczywiscie to moje zdanie Smile

Ten Ipone zdaje sie byc w porzadku, oczywiscie mowa tylko o fully synth. 10/50
Natalia Cattiva
PostWysłany: Sob 17:02, 03 Mar 2018    Temat postu:

Shimy czy ja tez moge sie usmiechnac o serwisowke?
Nie ukrywam ze sie przyda Razz
Natalia Cattiva
PostWysłany: Sob 17:01, 03 Mar 2018    Temat postu:

Sylwu, mowisz ze przeszczep gaznika na Keihin odmieni moje zycie Smile
Zobaczymy jak bedzie sie sprawowal dellorto na dluzsza mete - dam mu jeszcze szanse - choc juz wiem, ze wloszczyzna jest dobra w zupie Smile
Shimy
PostWysłany: Czw 11:12, 15 Lut 2018    Temat postu:

"Czapka" głowicy skręcana jest na masie uszczelniającej, ja używam Dirko.
Zanim zaczniesz odkręcać, tłok ustaw w GMP, zablokuj wał, odkręć srubę napinacza łańcucha rozrządu, zlej płyn chłodzący i odkręć chłodnice (jak się uprzesz to i z chłodnicami ogarniesz ale miejsca będzie mało).
Przy wyciąganiu wałka na którym osadzona jest dzwigienka, zwróć uwagę na podkładki dystansowe, ważne jest żeby nie pomylić ich stronami, kolejnością itd,. Sam wałek wychodzi bardzo lekko. Przy tej rozbiórce będziesz miał dobrą okazję zdiagnozować stan pompy wody, łożysk na dzwigienkach i wałku rozrządu, łańcucha itd.

PS Serwisówkę masz w skrzynce.
sołtys
PostWysłany: Czw 9:14, 15 Lut 2018    Temat postu:

henio12323
W LC4 zaczęło mi się pocić na wałku dźwigienek zaworowych pewnie oring i muszę tam zajrzeć więc potrzebowałbym uszczelkę pod pokrywę.
a tak przy okazji to pierwszy raz będę to robił .macie jakieś porady dla amatora?
Shimy
PostWysłany: Śro 21:54, 14 Lut 2018    Temat postu:

sołtys napisał:
Shimy a mi mógłbyś podesłać serwisówkę?


No pewnie że tak Wink podeślij tylko adres e-mail
henio12323
PostWysłany: Śro 20:25, 14 Lut 2018    Temat postu:

mozna dostać pojedyncze, oem najlepsze - pisz do mnie na PW co potrzeba to ogarne.
sołtys
PostWysłany: Śro 17:57, 14 Lut 2018    Temat postu:

Shimy a mi mógłbyś podesłać serwisówkę? smigam na delloroto i powiem wam że od czasu gdy wyczyściłem ultra dźwiękami (rok temu) zero problemu. stoi w nieogrzewanym garażu a pali jak nowy nawet przy minusowych temperaturach . chyba mam fart obym nie zapeszył. jeszcze pytanko> gdzie kupujecie uszczelki? można dostać pojedyncze sztuki?
rychu
PostWysłany: Wto 23:31, 13 Lut 2018    Temat postu:

Tak jak wczesniej napisano , olej dobry syntetyk , a bedzie lekko chodzilo sprzeglo ( jest na to czuly szkubaniec) . Jak nie znasz hostorii moto , to wymien lozyska walka nierzadu ( potrafia sie rozszypac) - qp oryginaly . LC4 to dobre sprzety i ciezko o drugi tak uniwersalny motocykl , ja swoja 620 mam juz 6 lat .Gaznik ....dellorto ...malo nie zrzucilem z mostu swojego LC4..qupilem nofke fcr 41 mx i skonczylo sie skakanie na kopce po pol godziny aby odpalic. Swoja droga, szacun ze kobita kupila starego hardcorowego LC4 Smile
Shimy
PostWysłany: Wto 11:26, 13 Lut 2018    Temat postu:

Sprzęgło w LC4 ładnie pracuje na Ipone Katana lub Motorex Cross Power w obu przypadkach latam na 10W50.
Filtry KTM lub tańsze i dobre HF, innych nie stosuj bo kicha.
Jeśli nie znasz szczegółowej historii serwisowania a sprzęt ma być w miarę dobrze przygotowany do sezonu, musisz zrzucić czapkę głowicy i dokładnie sprawdzić łożyska dźwigienek zaworowych, łożyska wałka rozrządu, stan łańcucha rozrządu (to takie minimum). W razie potrzeby mogę Ci podesłać podesłać serwisówkę bo z tego co mi się wydaje w necie może być problem z dostępnością Wink
Dellorto - przy dobrze wyregulowanym poziomie paliwa i sprawnym zaworku iglicowym nie powinien lać do póki nie przechylisz moto na boki tak do około 40 - 45 stopni. Ten gaźnik ma inne słabości - przy 5stC lepiej do motorka nawet nie podchodzić jeśli stoi nie odpalany dłużej niż tydzień, jest niestabilny, nie daje takiego kopa jak FCR39.
sylwu
PostWysłany: Pon 22:08, 12 Lut 2018    Temat postu:

co do gaźnika polecam od razu swap na fcr 39, nie bedziesz żałowała.
jeśli masz mały obieg oleju, można zastosować patent odnośnie mikrofiltra (90pln), można zastąpić go filtrem do smarta np filtron oe655 (12pln) tylko wtedy wymiana z każdą zmianą oleju.
Natalia Cattiva
PostWysłany: Pon 21:01, 12 Lut 2018    Temat postu:

ok, czekam na wiadomosc.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group