Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Wto 20:51, 14 Mar 2017    Temat postu:

membrana nie ma nic do max obrotów. ona jedynie ma wpływ na odpalanie - szczelinami dostaje sie ciągle za duzo paliwa, czesc sie moze i cofać nawet.

po odpaleniu gazy dociskają płytki przy powrocie wiec to sie uszczelnia. a jak nawet to ilosc tego paliwa b yła by tak nieznacznie wieksza na wysokich obrotach że na pewno to nie miało by wpływu na max obroty

stawiam na albo źle wyregulowany gaźnik
albo problemy z zapłonem - nie ma regulacji zapłonu u ciebie ?
albo problemy z zaworem wydechowym

w takich starcyh moto moze byc duzo opcji, w sumie nawet zapchany wydech moze powodowac takie akcje
EXC2502T
PostWysłany: Wto 20:22, 14 Mar 2017    Temat postu:

Pamięta ktoś temat? Jest ktoś w stanie odpowiedzieć na ostatnio zadane pytanie, gdyż nie wiem co z tymi płytkami
EXC2502T
PostWysłany: Nie 11:07, 06 Lis 2016    Temat postu:

I to może być przyczyną że dostaje za dużo paliwa i przez to to wszystko?
rejdzik
PostWysłany: Śro 17:59, 19 Paź 2016    Temat postu:

To płytki boysena, inne niż seria. Ja tu widzę, że nawet te duże odstają.
EXC2502T
PostWysłany: Czw 19:07, 29 Wrz 2016    Temat postu:

Podczepiam sie do tematu, trochę odświeżę Razz Mam problem taki jak kolega, rozwiązałeś go czy nadal tak samo Ci chodzi moto? Ja dzisiaj zobaczyłem moje membranki i na 6 listków tylko jeden minimalnie nie dolega. Chciałem zajrzeć do zapłonu , mam SEM. le nie bardzo wiem co mam w tym zapłonie patrzeć. Pomożecie? Wkręca sie spoko, nic nie muli, nie dławi, silnik pracuje równo, ciepły/ziny pali na kopa, tylko te max obroty ;/ oto zdjęcie:
henio12323
PostWysłany: Pią 20:52, 09 Wrz 2016    Temat postu:

plytki nie maja znaczenia aż takiego, żeby nierówno wlatywało cokolwiek.. to by musiał być koszyk pogięty, one maja ograniczniki, i o to sie zapiera i nie moze byc cos nierówno. wiekszy problem z nimi jest jak są nieszczelne - ale to sie objawia np przy odpalaniu.


michsl124 - oczywiscie że mozliwe ;D
michsl 123
PostWysłany: Czw 21:34, 08 Wrz 2016    Temat postu: Ktm sx-f 250

Czy możliwe żeby moduł padł? Bo mi psuje się cos w elektryce... Confused
b1gruby
PostWysłany: Pon 19:21, 30 Kwi 2012    Temat postu:

tez posiadam 250sx. Mysle ze problem są płytki w ganziku i paliwko nie równo wlatuje w maxymalnej ilosci. to bym sprawdził. u mnie jest gitarka do końca manetki gra jak ta lala Smile))
maciek
PostWysłany: Pon 11:38, 19 Mar 2012    Temat postu:

Oryginalne Ustawienia Gaznika 500n.p.m. temperatura około 20C bęnzyna 95ROZ mieszanka 1:40-1:60 od zależności oleju
Typ Gaznika Keihin PWK 38 AG PJ
Nr gaźnika 010300
Dysza biegu jałowego 48 (45,50)
Dysza główna 172 (170,175)
Iglica NOZ E (NOZ F)
Dysza startowa 85
Poz. iglicy od góry III
Przepustnica 7
Sr.miesz.powi. 1,5 Obr
Dysza Power Jet 55
Sprawdź tez zapłon czy nie ma jakiegoś przebicia lub innych uszkodzeń

Zapłon Kokusan 2K-4
Pulser coil red – green 100 Ω +/-15%
Exciter black/red – red/white 24 Ω +/-15%
Charge coil yellow – yellow 0.65 Ω +/-15%

Zapłon SEM
+ Pole – Pole Resistance
black red 1,7 kΩ
black green 165 Ω +/- 20 Ω
green red 1,7 kΩ
yellow yellow 1,0
Czepek
PostWysłany: Nie 18:11, 18 Mar 2012    Temat postu:

w 11 latku juz te gotowe ustawienia nic nie pomogą.
bartek1512
PostWysłany: Nie 14:07, 18 Mar 2012    Temat postu:

jest to ktm sx 250 z 2001.r
maciek
PostWysłany: Nie 11:41, 18 Mar 2012    Temat postu:

podaj jaki model który rok to ci ustawienia gaznika przesle
Raku
PostWysłany: Czw 22:59, 15 Mar 2012    Temat postu:

Nie nie mam moto tylko hulajnoge Sad
I co dzień kręce ją do oporu Smile
Czepek
PostWysłany: Czw 22:13, 15 Mar 2012    Temat postu:

bartek1512 napisał:
raku tak mozesz zrobic ze swoim moto zeby go zajechac o ile jakis masz i o ile masz jakieś pojęcie na ten temat . nie wypisuj takich bzdur ....

Za danie w palnik Very Happy?
hahahaha
bartek1512
PostWysłany: Czw 20:19, 15 Mar 2012    Temat postu:

raku tak mozesz zrobic ze swoim moto zeby go zajechac o ile jakis masz i o ile masz jakieś pojęcie na ten temat . nie wypisuj takich bzdur ....

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group