Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Nie 20:53, 25 Lut 2018    Temat postu:

no słabo widac, a wodziki pokazałes kazdej strony oprócz tej najwazniejszej czyli styku pracy z kołami zębatymi Very Happy

no i na wałku zdawczym widac na pewno jedno koło do wymiany mocno skatowane kły gniazda w drugim kole pewnie tez, reszte słabo sie dopatrzec
zamixujpl
PostWysłany: Nie 20:09, 25 Lut 2018    Temat postu:

Już poprawione.
amek721
PostWysłany: Nie 16:54, 25 Lut 2018    Temat postu:

"Film jest niedostępny."
zamixujpl
PostWysłany: Nie 16:13, 25 Lut 2018    Temat postu:

https://www.youtube.com/watch?v=0xVDOOhL-Po&feature=youtu.be

Trochę słabo widać, światło i olej się odbija.
henio12323
PostWysłany: Sob 19:30, 24 Lut 2018    Temat postu:

ta gwiazdka juz widac ma jakies nie za ciekawe wżery, wałek jakby pracował na sucho, nic pod palcem nie czuc rys ? mówie o tym co wodziki sie po nim przesuwają

reszte jak major mówi - nic nie widac, pokaż kły, i wodziki ale od góry rzut, - dokładnie to miejsce współpracy wodzika z kołami zebatymi co sie przesuwają

i skoro piszesz że kły maja slady - no to masz przyczyne, kieł powinien miec praktycznie kąt prosty , i on sie zazebia w gniazdo innego koła, - tam tez często ten próg jest wybity - przez to sie bieg ześlizguje i wybija.

obrabiac teoretycznie mozna - ale to "przykrywanie pryszcza pudrem "Very Happy raz że musiał bys to obrobić na frezarce z podzielnica, to dwa że skrzynia jest powierzcvhniowo utwardzana - jak zbierzesz troche mateirału to głebiej jest bardziej miekka i to sie bardzo szybko wytłucze znowu, no i bedzie wiekszy luz bedzie bardziej o siebie biło przy zazębianiu i tez sie przyczyni do szybszego zuzycia - wiec tutaj niestety ale masz pare kół w skrzyni do wymiany
major000
PostWysłany: Sob 17:16, 24 Lut 2018    Temat postu:

Nic nie widać na tych zdjeciach. Musisz z bliska robić. Pokaż koła zębate 2 biegu.
zamixujpl
PostWysłany: Sob 14:06, 24 Lut 2018    Temat postu:

https://zapodaj.net/90083b9365d6d.jpg.html
https://zapodaj.net/97752e8dc1135.jpg.html
https://zapodaj.net/15d0851a78411.jpg.html
https://zapodaj.net/c1e738418f1e5.jpg.html
Kajtek DBL
PostWysłany: Sob 13:08, 24 Lut 2018    Temat postu:

Wstaw zdjęcie.
zamixujpl
PostWysłany: Sob 12:53, 24 Lut 2018    Temat postu:

żółf napisał:
major000 napisał:
Do weryfikacji masz napewno koło przesuwne drugiego biegu, jego kły oraz gniazdo koła z nim współpracującego, tutaj najczęściej leży przyczyna. Następnie programator, na ścieżkach nie może być żadnych zadziorów lub ubytków materiału. Trzecia część to tzw. słoneczko na programatorze, trzeba zobaczyć czy w miejscu ustawnym drugiego biegu nie ma uszkodzenia.


Dokładnie, najczęściej przyczyna jest w kłach i z Twoich objawów (wypadanie pod obciążeniem), obstawiałbym właśnie na uszkodzenie kłów.
Większość osób bez doświadczenia przy skrzyniach biegów nie zauważa od razu zaokrąglonych kłów, bo naprawdę niewielkie braki materiału wystarczą, żeby biegi wyskakiwały.

Ale przyczyna może być też gdzie indziej


Kły jak się przyjrzałem są trochę wytarte, postaram się zd później wstawić.
Da rade je jakoś obrobić, czy jednak trzeba je bezwzględnie wymienić?
żółf
PostWysłany: Sob 8:47, 24 Lut 2018    Temat postu:

major000 napisał:
Do weryfikacji masz napewno koło przesuwne drugiego biegu, jego kły oraz gniazdo koła z nim współpracującego, tutaj najczęściej leży przyczyna. Następnie programator, na ścieżkach nie może być żadnych zadziorów lub ubytków materiału. Trzecia część to tzw. słoneczko na programatorze, trzeba zobaczyć czy w miejscu ustawnym drugiego biegu nie ma uszkodzenia.


Dokładnie, najczęściej przyczyna jest w kłach i z Twoich objawów (wypadanie pod obciążeniem), obstawiałbym właśnie na uszkodzenie kłów.
Większość osób bez doświadczenia przy skrzyniach biegów nie zauważa od razu zaokrąglonych kłów, bo naprawdę niewielkie braki materiału wystarczą, żeby biegi wyskakiwały.

Ale przyczyna może być też gdzie indziej
major000
PostWysłany: Pią 8:43, 23 Lut 2018    Temat postu:

Do weryfikacji masz napewno koło przesuwne drugiego biegu, jego kły oraz gniazdo koła z nim współpracującego, tutaj najczęściej leży przyczyna. Następnie programator, na ścieżkach nie może być żadnych zadziorów lub ubytków materiału. Trzecia część to tzw. słoneczko na programatorze, trzeba zobaczyć czy w miejscu ustawnym drugiego biegu nie ma uszkodzenia.
Kajtek DBL
PostWysłany: Pią 7:04, 23 Lut 2018    Temat postu:

Jeżeli nie wajcha to programator albo wodziki.
henio12323
PostWysłany: Czw 21:19, 22 Lut 2018    Temat postu:

a co z nią masz nie tak ? jak by miała wpływ to na kazdy bieg

jeszcze raz napisze - wrzuc fotke wodzików, kłów skrzyni biegów, i przy okazji programatora
zamixujpl
PostWysłany: Czw 20:09, 22 Lut 2018    Temat postu:

Nic nie haczy,
a ta sprężyna może mieć na to wpływ? Czy ona służy tylko do cofania wałka?
https://zapodaj.net/36c18e32303b3.jpg.html
henio12323
PostWysłany: Czw 20:01, 22 Lut 2018    Temat postu:

miałem tez podobnie w jakims sprzecie, nie wchodziła dwója, ale czasem sie wbiło i reszta biegów była ok, okazało sie że wadziło mi o pokrywe bo sie przegieła wajcha, a skok z 1 na dwójke wymaga najdłuzszego ruchu dzwignia w góre Very Happy

wrzuc fotki tej skrzyni, wodzików i kłów skrzyni

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group