Autor Wiadomość
Krawiec
PostWysłany: Pon 17:37, 19 Mar 2018    Temat postu:

Ja również mam po dwie a do tytanów z tego co serwisowka mówi powinna być jedna sprężyna. Ja również mam wydechowe tytany a ssące stalowe:)
eltroc
PostWysłany: Pią 13:18, 16 Mar 2018    Temat postu:

Ale traf ja ma też tak tylko odwrotnie wydechowe tytanowe ssące stalowe i wszędzie po 2 sprężyny.
A dwie sprężyny chyba idą do stalowych bo wagowo są cięższe.?
Krawiec
PostWysłany: Śro 17:25, 07 Mar 2018    Temat postu:

Ogólnie sens jest taki że teraz wiem że w EXC nie było tytanów także dzięki za informacje , pozdrawiam Smile
henio12323
PostWysłany: Sob 9:43, 03 Mar 2018    Temat postu:

to co ze tłok elko Very Happy mógł byc piąty tłok elko wsadzony Razz

oryginalnie w EXC na RFS nie wychodziły zawory tytanowe, były w SXach. wiec albo ktos wsadził tytanowe z SXa albo moze byc jak ktos wspomniał cała inna głowica - rózne kombinacje mogły byc, nie bardzo jest sens dochodzic co mogło byc a co nie,
Krawiec
PostWysłany: Sob 3:38, 03 Mar 2018    Temat postu:

Anonymous napisał:
Trochę dziwna sprawa bo ogólnie tłok jest elko nominalny a przelatane na liczniku ma około 450mth i zawory tylko ssące stalowe do wymiany , czyli wychodzi na to że exc nie miał tytanów zakładanych oryginalnie biorąc pod uwagę że wydechowe faktycznie sa tytanowe

napisałem z telefonu a nie zwróciłem uwagi że jestem niezalogowany Wink
Gość
PostWysłany: Sob 3:31, 03 Mar 2018    Temat postu:

Trochę dziwna sprawa bo ogólnie tłok jest elko nominalny a przelatane na liczniku ma około 450mth i zawory tylko ssące stalowe do wymiany , czyli wychodzi na to że exc nie miał tytanów zakładanych oryginalnie biorąc pod uwagę że wydechowe faktycznie sa tytanowe
donPedro
PostWysłany: Pią 23:24, 02 Mar 2018    Temat postu:

Mogło tez tak byc ze w oryginale były tytanowe ( z napisem Del West ) , ktos wymienił tylko dwa na stalowe i teraz masz takie i takie.
Dziku
PostWysłany: Pią 22:57, 02 Mar 2018    Temat postu:

Może głowica była wymieniana i padło na głowicę od SX-a
henio12323
PostWysłany: Pią 20:41, 02 Mar 2018    Temat postu:

magnes nie zawsze prawde powie, sa tez stale chyba austenityczne i one nie przyciągają. bardziej to na wage mozna poznac Very Happy

były tytanowe do SXów moze ktos sie chciał pobawic i takie wrzucił - pytanie po co Very Happy
Krawiec
PostWysłany: Pią 19:16, 02 Mar 2018    Temat postu:

Magnesem , były po dwie sprężyny na zawór .
Dziku
PostWysłany: Pią 17:49, 02 Mar 2018    Temat postu:

Po czy poznał, że to tytanowe? Ile było sprężyn zaworowych w głowicy?
Krawiec
PostWysłany: Pią 17:15, 02 Mar 2018    Temat postu: EXC 450 2003r Zawory

Witam dziś byłem u mechanika rozebrać kata do remontu i okazało się że ma dwa rodzaje zaworów ssące stalowe a wydechowe tytanowe i tutaj moje zdziwienie czy one tak wychodziły w takiej kombinacji czy była jakaś rzeźba ? Kat sprowadzony z Włoch więc wersja na EU najprawdopodobniej . Pozdrawiam

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group