Autor Wiadomość
robert12357
PostWysłany: Sob 18:59, 19 Sty 2019    Temat postu:

Gaźnik został rozebrany i wyczyszczony. Wymieniona została uszczelka nad komorą pływakową. Dzisiaj odpalił od drugiego kopa przy -3 stopniach Smile Tez już nie będę sprzętu zostawiał na dłuższy czas nieoodpalqnego. Co jakiś czas trochę zabawy na śniegu i po problemie Wink
Lagoona
PostWysłany: Sob 7:03, 05 Sty 2019    Temat postu:

Wniosek: nie warto zimowac - trzeba jezdzic caly rok Very Happy Przeca w zime najlepsza zabawa!
henio12323
PostWysłany: Śro 21:50, 02 Sty 2019    Temat postu:

nie mam pojęcia Very Happy raczej sensu i takiego zalecenia nie widze ALE
paliwa - zwłaszcza nowoczesne maja bardzo krótki termin " przydatności" około 2-3 miesiące, ale nawet po miesiącu potrafi sie zaczac rozwarstwiać. zaleca sie trzymać pełen zbiornik paliwa zwłaszcza przy metalowyc zbiornikach - raz że nie koroduje, dwa że metal łatwo sie nagrzewa i traci temp - i przy zmianach temperatury skrapla sie woda w zbiorniku paliwa - dlatego garazowane w blaszakach czy tego typu warunkach motocykle najlepiej jak maja zalane paliwo pod korek - w sumie ta sama wilgoc dostaje sie do paliwa wiec warto miec paliwo pod korek - im mniej powietrza tym mniej wilgoci. żeby paliwo przetrwało warto dodać jakiegos środka do paliwa przeciw starzeniu sie - sporo tego jest na rynku ktm zaleca w serwisówkach standardowo preparaty motorexa.
natomiast z samego gaxnika warto spuscic paliwo - niespuszczone odparowuje pozostawiajac osady. wg mnie z kolei całkiem suchy gaźnik przez długi czas źle wpływa na gumowe elementy wiec pewnie warto by czasem " przelac" go paliwem.
Lagoona
PostWysłany: Śro 21:39, 02 Sty 2019    Temat postu:

Dlaczego nalezy spuszczac paliwo z baku na zime? (serio pytam, bo nie wiem) Smile
henio12323
PostWysłany: Sob 22:03, 29 Gru 2018    Temat postu:

mozesz próbować - tylko ze prędzej sie zawiesi w pozycji otwartej - wtedy by przelewami non stop lało sie paliwo, a w pozycji zamknietej - nie odpalał by w ogóle
robert12357
PostWysłany: Sob 21:42, 29 Gru 2018    Temat postu:

Znajomy podpowiada mi również ze można spróbować postukac po komorze pływakowej bo pływak mógł się zawiesić
henio12323
PostWysłany: Sob 21:12, 29 Gru 2018    Temat postu:

edytuj posty - nie pisz jeden pod drugim
skoro swiece wykluczasz to pozostaje demontaż gaźnika i ocena w czym tam jest problem
robert12357
PostWysłany: Sob 20:12, 29 Gru 2018    Temat postu:

Obroty nie falują
robert12357
PostWysłany: Sob 20:11, 29 Gru 2018    Temat postu:

Sprawdziłem na drugiej świecy i dzieje się tak samo, najpierw po odpaleniu w miarę wchodzi na średnie obroty a potem go tak jakby zdusiło pomimo tego ze trzymałem go lekko na obrotach
henio12323
PostWysłany: Sob 18:37, 29 Gru 2018    Temat postu:

jak trzymasz na obrotach to co sie dzieje ? buuuuu i gaśnie ? czy faluje na obrotach ? na wolnych moze gasnąc - paliwo z mieszanką z olejem jak odparowuje z gaźnika pozostawia sporo osadu i oleju łatwo o zalepienie dyszy wolnych obrotów, czasem jakas przejażdzka pomaga, czasem trzeba demontować i czyscic gaźnik - raczej mało prawdopodobne ze zalepiło by na amen dysze główną wiec na wyzszych obrotach powinien juz pracować
przy okazji mogła paść swieca wtedy by tez mógł gasnąć na wyzszych obrotach
robert12357
PostWysłany: Sob 17:53, 29 Gru 2018    Temat postu:

Dzisiaj odpalałem moto po 2 miesiącach przerwy. Przelałem gaźnik, i od drugiego kopa zapalił ale za chwile zgasł. Zlałem stara mieszankę i zalałem świeżej. Znów przelałem gaźnik, wykręciłem świece, osuszyłam ja bo była mokra od paliwa. Motocykl odpalił od razu, przegazowałem go i znów zgasł pomimo ze trzymałem go na obrotach. Co będzie nie tak?
robert12357
PostWysłany: Sob 11:44, 14 Kwi 2018    Temat postu:

Po spuszczeniu paliwa i zalaniu swieżą mieszanka odpalił od 2 kopa po zimie:)
Fourier
PostWysłany: Nie 20:28, 25 Mar 2018    Temat postu:

To jest akurat najszybsza opcja. Oprocz tego tak jak piszesz, ewentualnie jezeli nie ma takiego spustu to jest sruba w obudowie komory do wymiany dysz - wszystko zalezy od gaznika.
henio12323
PostWysłany: Nie 18:44, 25 Mar 2018    Temat postu:

nie do konca najlepiej wypalać do konca - bo jak sie paliwo konczy ma mocno ubogo - szkoda katowac silnik, w gaźniku zwykle jest sruba od spuszczania paliwa - gdzies na dole, i zwykle obok niej jest węzyk odprowadzajacy - spuszczasz paliwo w kilka sekund do suchego stanu i gotowe
robert12357
PostWysłany: Nie 12:54, 25 Mar 2018    Temat postu:

Jak spuścic reszte paliwa z gaźnika?Smile Wystarczy ze przechyle motor na bok zeby wyciekło?Smile

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group