Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Nie 20:39, 08 Kwi 2018    Temat postu:

pewnie tak, ciezko powiedziec którędy cieknie, ale skoro komus płaciłes za robote to niech sprawdzą co i jak
robert12357
PostWysłany: Nie 19:33, 08 Kwi 2018    Temat postu:

Jedna z lag zaraz po remoncie zaczęła cieknąc ale tym razem zaraz pod kierownicą ( u samej gory tak jakby z okolicy tej nakretki na samym szczycie lagi) co moze byc przyczyna? Żądac reklamacji od serwisu?
wójo
PostWysłany: Nie 11:27, 01 Kwi 2018    Temat postu:

56401025100 zadzwon do serwisu i podaj ten numer
robert12357
PostWysłany: Sob 14:25, 31 Mar 2018    Temat postu:

No i niestety skarpety załozone na lagi bo innego wyjscia nie było:/
robert12357
PostWysłany: Sob 14:08, 31 Mar 2018    Temat postu:

Wprowadziłem Wszystkich w błąd . Te lagi okazało sie ze to jest Wp 40 mm. I podobno do tych wlasnie nie ma uszczelniaczy pyłowych. Chyba se ma ktos jakies namiary na taki zabytek:/
rrolek
PostWysłany: Wto 19:44, 27 Mar 2018    Temat postu:

Witam

Na tloczysku amortyzatora czy na emulatorże jest cały szereg sprężystych podkładek stalowych ktorych układ i wielkość decydują o charakterystyce widelca. W stanie rozłożonym wygląda to +/- tak, zmontowane skromniej ( zdjęcie poglądowe gdzieś z sieci). Popatrzeć sobie w serwisowe czy w katalog części.


Pozdr
rr
pawciak12
PostWysłany: Pon 18:49, 26 Mar 2018    Temat postu:

miałem skarpety , nie polecam.....wystarczy ze jakis kamyczek wejdzie i juz laga porysowana, poza tym upierdliwe w serwisowaniu, trzeba sciagac czesto i prac. lepiej kupic uszczelniacze dobre przeciwpylowe i seal doctora i od czasu do czasu przeciagnac uszczelniacz
robert12357
PostWysłany: Pon 14:49, 26 Mar 2018    Temat postu:

" Przy tym dokładnie sprawdzic płytki" o jakie płytki chodzi?
rrolek
PostWysłany: Nie 20:46, 25 Mar 2018    Temat postu:

Wieczór.

Nie napisałem żeby nie sarwisowac widelca. Wiadomo, ze trzeba, chyba że, jak ktoś rzekł, jezdzisz jak pi...da.
Przy tym dokładnie sprawdzić płytki, bo jak do lagi pójdzie woda potrafią mimo kompieli olejowej zgnic.
Przy takim serwisie zmieniać skarpety. Mi (a i moim kolegom) bez skarpet uszczelniacze nie wytrzymywały roku.
Ja wiem, jak pocieknie nie jest wielka fatyga zmienić uszczelniacze i olej. Tylko złośliwie to zwykle pada jak jesteś w Rahovie, Poianie czy Aristeni. I co? Kumple lecą w gory a ty serwisujesz (o ile nasz czym) ?
Pozwole sobie zaznaczyć, że musi nie ma OFC.

Pozdr
rr
KristofSX
PostWysłany: Nie 19:06, 25 Mar 2018    Temat postu:

Skarpety na lagi to zakłada się na klimaty dakarowe gdzie masz odcinki po kilkaset km a konkretny serwis robi się raz na kilka tyś km.
do naszej amatorskiej jazdy robi się więcej szkody niż pożytku, chyba że ktoś ma w d*** serwisy ii wogóle nie zagląda do zawiasu ;P
henio12323
PostWysłany: Nie 18:42, 25 Mar 2018    Temat postu:

proponuje popracowac troche przy zawieszeniach - czesto widze zwłaszcza z uszkodzonymi skarpetami lagi to jest tragedia, polerować trzeba bardzo głęboko żeby zniwelować rysy, jak dla mnie to słaby pomysł i nadal podtrzymuje to

inna sprawa co z teog że nawet uszczelnaicz wytrzyma 5 sezonów w co wątpie - chyba ze ktos jeździ jak pipa ;P jak warto przynajmniej raz w sezonie zmienic olej w lagach - wiec i tak i tak sie lagi rozbiera, ja przy takim okresowym serwisie, zawsze sciagam uszczelnaicz czyszcze co sie da, smaruje smarem do uszczelniaczy - i to tez przedłuza zywot znaczaco. a jak ktos nie chce zagladac do zawieszenia niech sobie kupi yamahe DT

do takiego mototcykla uszczelniaczy jest od groma i zamienniki i oryginały - odpisałem na PW
robert12357
PostWysłany: Nie 13:17, 25 Mar 2018    Temat postu:

https://www.google.pl/search?q=ktm+exc+200+2001&client=ms-android-om-lge&dcr=0&prmd=ivsn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwj70d3cuYfaAhUEiSwKHTxFB58Q_AUICigB&biw=360&bih=567#imgdii=551O92wbx4AD8M:&imgrc=yns_55260rS7kM:
Takie lagi jak tu są
rrolek
PostWysłany: Nie 12:05, 25 Mar 2018    Temat postu:

Witam

Wystarczy skarpety co roku zmieniać. Uszczelniacze wytrzymują i 5-6 lat.
To tańsze i mniej pracochłonne rozwiazanie niż rozbiórka lag i zmiana co rok uszczelnien.
Z wad:
1. Jak lagi były wczesniej sponiewierane mogą zacząć punktowo koronować.
2. Podobno mniejsza czułość na drobnych podbiciach itp.

Pozdr
rr
henio12323
PostWysłany: Nie 11:22, 25 Mar 2018    Temat postu:

nie polecam skarpet - one są dobre jak sie je zakłada na blotne warunki - potem sciaga myje moto, i jak jst sucho to smiga sie bez nich.

na codzien wchodzi w to pył i rysuje mocno golenie

napisz na PW jakie masz moto mam na pewno uszczelniacze do twojego moto
MiSzorSX
PostWysłany: Nie 10:42, 25 Mar 2018    Temat postu:

Będzie mało się brudu dostawać ale jak sie dostanie to będzie rysował golenie. A uszczelniacze na luzie dostaniesz do swojego kata. Jakie masz widelce w nim ?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group