Autor |
Wiadomość |
batsopot |
Wysłany: Wto 6:53, 20 Mar 2012 Temat postu: |
|
przednie tez sa diodowe h4
niałem nie polecam 2-3 wyjazdy i do smieci
jesli chodzi o regulatory podawalem na forum orginał -zamiennik
do 525exc 2004 r . takie same parametry i w katalogu pisze ze do tej pomaranczy.
ok jeszcze raz podam
https://plus.google.com/u/0/115071755539043977095/posts/LMLdv4xrHV4 |
|
 |
Rysiek24 |
Wysłany: Pon 23:32, 19 Mar 2012 Temat postu: |
|
a moze szlak je trafia od wstrzasow , o ile tyl mozna dac diodowa odporna na dziury , o tyle z przednia jest problem.. |
|
 |
Asteros2012 |
Wysłany: Pon 0:34, 19 Mar 2012 Temat postu: |
|
W mojej secie elektryka jest bezpośrednio na regulatorze, którego przy zakupie moto nie było. Kupowałem zamienniki za 20zl tyle że dawały troszkę za dużo prądu i żarówki lubiły się palić. Kupiłem używany oryginał i po dodaniu gazu trochę przygasa żarówki i nic się nie paliło :] |
|
 |
4tSTUNT |
Wysłany: Nie 21:44, 18 Mar 2012 Temat postu: |
|
Jak najbardziej może być to wina regulatora napięcia i znając życie skoro zwarcia nie ma to jego wina. Dużo osób ma z tym problem i wtedy dla cięcia kosztów ciągnie instalację prosto z aku ) |
|
 |
zyzek512 |
Wysłany: Nie 21:32, 18 Mar 2012 Temat postu: EXC 450 - 2003r. Problem z elektryką, palące sie żarówki. |
|
Witam wszystkich, nie znalazłem podobnego tematu także więc zakładam.
A więc, problem tkwi w tym że w moim motorku, za każdym razem gdy trochę pojeżdżę, palą się żarówki mianowicie świateł, tył, przód, a kierunkowskazy są nietknięte .Byłem u mechanika, sprawdzał tam jakimś przyrządem do pomiarów jest 14,2 V i że to książkowa wartość która powinna być myślałem może że jakieś zwarcie, ale jakby to było zwarcie to by leciały bezpieczniki, a są całe.
Także moje pytanie brzmi, czy ktoś miał podobny problem? czy to wina regulatora napięcia? czy może jeszcze czegoś innego, Proszę o szybką odpowiedź z góry dzięki.  |
|
 |