Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Czw 18:46, 29 Mar 2018    Temat postu:

tak na prawde nic nie musisz ustawiac, do ewentualnego montazu tłoka i tak łatwiej go opuscic nieco w dól

potem przy składaniu ustawiasz GMP - wałki na znaki, a to jak wypadnie łancuszek to nie ma znaczenia,
raider123
PostWysłany: Czw 9:39, 29 Mar 2018    Temat postu:

poskladalem i polecialem latac;) chodzi i pali elegancko ale tak jak mowisz musze zdjac glowice i zajrzec tam bo ciasno na tych ssacych a powiedz mi bo ustawiam gmp zdejmuje walki i co dopiero lacuszek na znaki czy juz nic nie ustawiam tylko dalej rozbierac?
henio12323
PostWysłany: Śro 18:58, 28 Mar 2018    Temat postu:

tak zwykle swiadczy o tym ze zawory - lub gniazda są mocno zuuzyte, skoro skonczyły sie płytki a masz prawie podparte zawory to niestety ale głowica do zdjęcia - szczerze ot tez bałbym sie jexdzic motocyklem ( bo generalnie płytke mozesz oddac do szlifowania i luz ustalisz odpowiedni jeszcze - ale lada moment moze cos strzelic )
raider123
PostWysłany: Śro 9:44, 28 Mar 2018    Temat postu:

siema dzieki ogarnolem juz to drugim sposobem probowalem tak wczesniej ale troche za delikatn8e to robilem a powiedzie mi co w przypatku gdy lyzy na zaworach ssacych byly 0.00 plytki byly wlazone 1.72 najmniejsze z zestawu co zrobc jak wyregulowac luz a moze to swiadczy o tym ze zawory juz zużyte
major000
PostWysłany: Śro 9:26, 28 Mar 2018    Temat postu:

Ja zawsze magnesem wyciągam
henio12323
PostWysłany: Śro 6:05, 28 Mar 2018    Temat postu:

jest kilka opcji, próbuj dopchnać - moze sie przekosowaly. mozna nawet złozy i obrócic silnikiem kopka pare razy powinna sie dopchnąc i ułozyc - i wtedy powinna wyjść. jak nie pójdzie i niczym nie wydłubiesz jej to mozna DELIKATNIE i z wyczuciem uderzać w talerzyk zaworu. np nasadką i młotkiem gumowym - fajniej przenosi siłe. zawór sie jakby wypnie na chwile i wypchnie płytke - ale jak za mocno talerzyk uderzysz to może wyskoczyc zabezpieczenie zaworu i sie moze rozpiąć
raider123
PostWysłany: Wto 21:44, 27 Mar 2018    Temat postu: ktm sxf 450 2008 potrzebuje pomocy!

witam mianowicie posiadam ktm sxf 450 wziąłem sie za sprawdzenie luzow zaworowych sprawdzilem na ssacym bylo 0.00 na obu a na wylocie 0.22 i 0.25 czyli slabo kupilem komplet plytek do ktma obliczylem jakie potrzebuje i zamienilem okazalo sie ze zle obliczylem i 0roblem jest taki ze one jakos ciasno wlazly i nie moge ich wyjac jest jakis sposob ze by je wyjąć? bez rozbierania glowicy?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group