Autor Wiadomość
loziu
PostWysłany: Sob 14:24, 07 Kwi 2018    Temat postu:

No właśnie o Niej mówiłe bo ostatnio jak przytopilem to błoto się przessalo na przelot w filtrze 🤣🤣 i ona moz by coś pomagala
żółf
PostWysłany: Sob 13:57, 07 Kwi 2018    Temat postu:

loziu napisał:
No właśnie ostatnio podobnie zatopiłem tylko ze od strony filtra 😆 i wszystko zalane błotem. A jak daja radę te osłonki przeciw wodne i pyłowe na filtr?


Ta pończocha przeciwpyłowa mi sprawdza się zajebiście, mam dużo mniej mycia niż bez niej.
loziu
PostWysłany: Sob 13:49, 07 Kwi 2018    Temat postu:

No właśnie ostatnio podobnie zatopiłem tylko ze od strony filtra 😆 i wszystko zalane błotem. A jak daja radę te osłonki przeciw wodne i pyłowe na filtr?
motif
PostWysłany: Czw 20:15, 05 Kwi 2018    Temat postu:

loziu napisał:
To nie dobrze czyli nie można katować w błocie 🤣🤣🤣a taka super frajda przez ostre błotko😁😁 zwłaszcza zalanych lasach i łąkach.



a dlaczego nie? w błocie jak najbardziej



https://www.youtube.com/watch?v=miX362mJnc0
loziu
PostWysłany: Czw 16:56, 05 Kwi 2018    Temat postu:

To nie dobrze czyli nie można katować w błocie 🤣🤣🤣a taka super frajda przez ostre błotko😁😁 zwłaszcza zalanych lasach i łąkach.
motif
PostWysłany: Czw 0:26, 05 Kwi 2018    Temat postu:

i tu widać wyższość nowej yamahy wr450f, bardzo wysoko ma airbox, na poziomie siedzenia. Dlatego chciałem ja kupić ale niestety droższa od ktma.
żółf
PostWysłany: Śro 13:48, 04 Kwi 2018    Temat postu:

Mówiłem o starych afrykańskich Dakarach. Niestety albo sety trochę się pozmieniało w tym temacie. Dziś różnice pomiędzy zawodnikami zależą w głównej mierze od szczęścia i każdy jedzie na 100% i albo się uda, albo się nie uda. Kiedyś zawodnicy bardziej kalkulowali ryzyko i stąd właśnie przekraczanie brodów metodą na spokojnie.

Wybór należy do ciebie - chcesz ryzykować - ryzykuj i baw się dobrze, tylko licz się z konsekwencjami. Żeby nie było sam tak czasem dam się ponieść fantazji Laughing

Nie chcesz utopić motocykla - nie szalej z wodą.

I tyle w temacie, życie jest sztuką wyboru Twisted Evil
motif
PostWysłany: Śro 13:20, 04 Kwi 2018    Temat postu:

żółf napisał:

Najlepszym sposobem na niezalewanie motocykla jest nie przejeżdżanie przez wodę.


ciekawe, czyli sugerujesz żeby najfajniejsza zabawę sobie odpuścić...



..i nikt nie zeskakuje z motocykla na rajdach, za duzo czasu by stracił. Zeskakują ci co sie boją Smile albo już zalali silnik.


Buty jak i spodnie będziesz miał mokre tak czy inaczej.
żółf
PostWysłany: Pon 13:00, 02 Kwi 2018    Temat postu:

Niestety motocykl to nie łódź podwodna. Próbowałem kiedyś uszczelnić sylikonem, ale nic to nie dało, bo po kilku jazdach wszystko się odkleiło.

Najlepszym sposobem na niezalewanie motocykla jest nie przejeżdżanie przez wodę. A jeżeli trzeba już jakiś bród przejechać to trzeba wzorować się na profesjonalistach - zobacz stare relacje z dakaru. Zawodnicy zeskakują z motocykla przez brodem i prowadzą motocykl przez rzekę, bo w ten sposób minimalizuje się ryzyko zalania. Niestety jest to mało widowiskowe i może woda do butów nalecieć Very Happy
henio12323
PostWysłany: Pon 8:48, 02 Kwi 2018    Temat postu:

i tak nigdy to nie bedzie szczelne, widziałem na zawodach czasem zwykła szara tasma sobie mozliwe szczeliny zalepiaja - ale jak wsadzisz sie w wode to i tak wejdzie i tak
loziu
PostWysłany: Nie 22:54, 01 Kwi 2018    Temat postu: Uszczelnienie Airboxa Ktm 2t

Witajcie Panowie co robicie w sytuacji gdy przytapia wam sie moto np w rzece bądź bagnie?? Ostatnio miałem wypad i Takiak by zatopił mi sie filtr i chyba się ogólnie moto przetarło ale czy wy uszczelniacie to w jakiś sposób ? Zeby zapobiegać takim sytuacja ?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group