Autor |
Wiadomość |
katemus |
Wysłany: Pią 19:34, 11 Maj 2018 Temat postu: |
|
w serwisówce jest właśnie chromowo-molbidenowa i nic więcej ,ale myślę że to powinno wystarczyć |
|
|
Fourier |
Wysłany: Pią 18:03, 11 Maj 2018 Temat postu: |
|
Chromowo-molimbdenowa - musisz poszukać w serwisówce albo w instrukcji gdzie jest opis tecchniczny motocykla - w niektórych jest podany dokładny stop. |
|
|
katemus |
Wysłany: Pią 15:58, 11 Maj 2018 Temat postu: |
|
Nr. ram sie różnią ,ale po zdjęciach nie widzę różnicy.
Odnośnie spawania ,czy wiadomo jakiego drutu użyć ?
Z jakiej stali jest zrobiona rama ?
Będę wdzięczny za każdą wskazówkę dotyczącą tej operacji |
|
|
Fourier |
Wysłany: Pią 15:51, 11 Maj 2018 Temat postu: |
|
Sprawdź nr katalogowe części.
Co do mocowań - z tego co tu ktoś kiedyś pisał da radę zaspawać. |
|
|
katemus |
Wysłany: Pią 8:44, 11 Maj 2018 Temat postu: otwory/mocowania podnóżek w ramie stalowej |
|
Witam !
Mam rozbite , wytarte uszy w ramie do mocowań setów.
Zaspawać i nawiercić na nowo ? Uciąć ,dorobić nowe i przyspawać ? Jak wybrnąć z tego problemu ?
Czy szukać nowej ramy ?
Jeszcze jedno pytanie z innego tematu ,ale nie będę zakładać nowego wątku .
Czy rama z sx 250 z 2008 roku bardzo różnio się od ramy sx 150 z 2009 ?
Czy będzie pasować silnik sx 150 do ramy sx 250 ? |
|
|