Autor |
Wiadomość |
LukAs |
Wysłany: Nie 17:21, 13 Maj 2018 Temat postu: |
|
Ogólnie 525 w supermoto to zajebista sprawa Wiadomo, że serwis trochę kosztuje. Moto w trasę się nie nadaje, ale do powściekania się po mieście, okolicach i wyskoczenia na tor idealny |
|
|
Gość |
Wysłany: Nie 8:53, 13 Maj 2018 Temat postu: |
|
Ok, w takim razie sobie odpuszczę i poszukam czegoś innego. Dziękuję wszystkim za odpowiedzi |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Nie 8:47, 13 Maj 2018 Temat postu: |
|
ja tak samo bym odpuscił temat exc w SM - drogi interes a pewnie sam nie zarabiasz na utrzymanie motocykla
kup sobie DT 125, a jak ktma to LC2 zrobione na SM, do nauki spoko sprzety i kilka razy taniej wyjdą w utrzymaniu |
|
|
LukAs |
Wysłany: Nie 8:03, 13 Maj 2018 Temat postu: |
|
To może wr250x? Tanie utrzymanie, rzadko serwis. U nas w ekipie po mieście kilka osób na tym lata i maszynka zajebiście się sprawdza. Na przeskok po 124 w 4t dobry pomysł, a to moto w odpowiednich rękach serio umie cuda.
Ja jeździłem na dt125x w 2t przez ponad rok i motorek był zajebisty jak na początek przygody z sm. Jeździłem nim bardzo dużo po mieście jak i po lasach. Potem zmieniłem na exc525 na sm i dopiero po przesiadce zauważyłem ile mi brakowało, ale różnica w mocy była ogromna
Dużo zależy też ile masz wzrostu. Ja mam 193cm i na dt było spoko zanim nie usiadłem na ktm'ie, który jest o wieeele większy i dopiero zobaczyłem że może być o wiele wygodniej. |
|
|
Sidu_pl |
Wysłany: Nie 7:59, 13 Maj 2018 Temat postu: |
|
setka w SM ? drogi interes najlepsze rozwiązanie to jakieś wieksze 4t fajne są DRZ400 w SM twarde silniki mają |
|
|
YoungEnduras |
Wysłany: Sob 21:53, 12 Maj 2018 Temat postu: |
|
mega słaby pomysł ze względu na częste remonty no i 2t na sm też lipa, zdecydowanie lepiej 4t conajmniej 350ccm |
|
|
bart3kh |
Wysłany: Sob 21:33, 12 Maj 2018 Temat postu: EXC 125 jako Supermoto - koszty |
|
Siemka, ostatnio uzyskałem prawko A2 i zastanawiam się nad kupnem exc 125 (narazie nie napalam się na większe pojemności, chcę się poduczyć, gdyż będzie to mój pierwszy 2suw) z tym, że chciałbym go używać jako supermoto. Przez ostatnie 2 lata jeździłem Yamahą WR125X ale to był 4t, w temacie 2t jestem "zielony" i chciałbym się właśnie dowiedzieć jak często trzeba robić remonty, ile to kosztuje, co ile się wymienia daną część itd., w internecie są takie tematy ale tam exc pełni rolę enduro. Nie mam zamiaru go katować, bo jak już wcześniej napisałem będzie to mój 1 2t i będę się dopiero uczył. Dodam, że jeżdże mniej więcej 2-3 razy w tygodniu po 30-40km. Czy ktoś obeznany w tym temacie mógłby mi to wszystko opisać? Może ktoś używał tej 125-ki jako SM-ki. Jeszcze raz dodam, że nie mam zamiaru używać go w terenie. |
|
|