Autor |
Wiadomość |
zamixujpl |
Wysłany: Pon 12:21, 14 Maj 2018 Temat postu: |
|
Dziś przejrzałem serwisówke i co się okazało to aktualnie w gaźniku mam większe dysze niż powinny być.
Zamówię odpowiednie i zobaczymy czy będzie poprawa. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pon 12:10, 14 Maj 2018 Temat postu: |
|
wiec pozostaje gaźnik |
|
|
zamixujpl |
Wysłany: Nie 20:27, 13 Maj 2018 Temat postu: |
|
Miałem obrobioną tak że nie dało rady wykręcić ani regulować, membrane wyciągałem listki nie wyszczerbione, nie odstają. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Nie 20:00, 13 Maj 2018 Temat postu: |
|
moze byc membrana - a moze byc i gaźnik, wiec tak czy siak sciagaj gaźnik, jak sciagniesz gaźnik to membrana to dłosłownie kilka srubek wiecej wiec przy okazji sprawdź .
gaźnik trzeba dokładnie przejrzeć i zweryfikować. jak miałes obrobiona srube trzeba było kupic nową srube |
|
|
zamixujpl |
Wysłany: Nie 12:21, 13 Maj 2018 Temat postu: Zalewa motor |
|
Cześć,
zwracam się do was o pomoc, zalewa mi paliwo motor Gaźnik dellorto 28 VS, motor to ktm lc2. Sprawa wygląda tak, maszyna ciężko odpala a jak odpali to się dusi i po dodaniu gazu gaśnie. Po paru próbach odpalenia zdemontowałem dyfuzor i paliwo było w kolanku (ok 100ml). Jak się udało odpalić to smoła lała się z wydechu, zmniejszyłem dawkę oleju w mieszance mniej się lało ale i nic pozatym. Czy to ewidentna wina gaźnika czy też mogą być inne przyczyny tego , np membrana ?
Motor po generalnym remoncie, jedynie membrany nie wymieniałem(wizualnie jak na moje oko to jest sprawna) kupiłem nowy (używany) gaźnik taki sam bo poprzedni miał obrobioną śrubę od regulacji mieszanki. Wcześniej motor na starym gaźniku też miał lekkie problemy żeby odpalić z rozrusznika na zimnym. |
|
|