Autor Wiadomość
razzr294
PostWysłany: Wto 21:02, 15 Maj 2018    Temat postu:

Nie szkodzi, ostatecznie stanęło na tym że motocykl poskładałem, dałem ciut niżej jeszcze poziom i wstępnie motocykl chodzi świetnie mimo że po dłuższym postoju się przylewa na chwilę, zrobię jutro cały próbny bak, jak nie zje świecy ani nie zaleje to może będzie już ok
pazix90
PostWysłany: Wto 20:53, 15 Maj 2018    Temat postu:

Przepraszam za wprowadzenie w błąd. Nie miałem nigdy 2t.
henio12323
PostWysłany: Wto 19:49, 15 Maj 2018    Temat postu:

ja sie myle - i masz racje razzr294 - tak jest własnie, kwestia jest czy sruba jest za czy przed przepustnicą, w FCR jest za, w 2taktach przed i dziala jakby odwrotnie -
razzr294
PostWysłany: Wto 19:02, 15 Maj 2018    Temat postu:

Dziwne bo we wszystkich poradnikach które czytałem śruba składu mieszanki działa tak jak napisałem, przykładowo jak wkręcę ją do oporu to motocykl zgaśnie a świeca jest mocno zalana, mam nadzieję że wziąłeś pod uwagę to, że w 4t (takim jak Twój KTM) ta śruba działa w odwrotnym kierunku, mówię tu bynajmniej o gaźniku Keihin FCR który miałem w poprzednim motocyklu i tak właśnie to działało, im bardziej się wkręcało tym dawka była uboższa, widać to nawet w serwisówce gdyż w Keihinie PWK mówi się o śrubie "powietrza" a w Keihinie FCR o śrubie "paliwa" Rolling Eyes
pazix90
PostWysłany: Wto 16:02, 15 Maj 2018    Temat postu:

Nie masz racji. Wykręcając śrubę składu mieszanki wzbogacasz mieszankę.
razzr294
PostWysłany: Wto 8:35, 15 Maj 2018    Temat postu:

Niestety serwisówka dość mało mówi o serwisie membrany, bynajmniej moja
henio12323 napisał:
3 obroty to można przyjąć ze jeszcze w normie, a tak w zasadzie to nawet można by dać większa dysze i wtedy pewnie wyjdzie mniejsza ilość obrotów

Mówisz o tym żeby dać dyszę wolnych obrotów o jeden rozmiar w górę? jak dam większą dyszę o jeden rozmiar to czy przypadkiem nie będzie jeszcze więcej paliwa przepływało a co za tym idzie na śrubce składu mieszanki musiałbym dać więcej obrotów bo im bardziej wykręcam śrubkę składu mieszanki to staje się ona bardziej uboższa czyli więcej powietrza a mniej paliwa, mam rację?
henio12323
PostWysłany: Pon 21:50, 14 Maj 2018    Temat postu:

poszperaj w ksiazce serwisowej - tam jest podane jakie mogą byc " szczeliny" wiem że na pewno w kilku serwisówkach mi sie rzuciły te dane i to mogły byc spore przeswity. one sie "domykaja" od pulsacyjnych ruchów mieszanki. wiec są jeszcze domykane nawet Smile nieszczelne membrany jedyny problem jaki robitą to problem z rozruchem

jedyny problem to jak zaczyna cos pekać - to moze w koncu peknąc całkiem Very Happy
razzr294
PostWysłany: Pon 21:29, 14 Maj 2018    Temat postu:

Obejrzałem jeszcze raz membranę i wewnętrzne listki membrany nie przylegają dokładnie i pod światłem tworzą się takie minimalne prześwity ale jak zasysa się ją od strony połączenia z króćcem gaźnika to stawia opór więc sam już nie wiem, zrobiłem zdjęcia mogę wstawić tylko nie wiem gdzie żeby może szybko nie zginęły
henio12323
PostWysłany: Pon 20:58, 14 Maj 2018    Temat postu:

bo to zwykle jest tego typu laminat.

poziom ustaw wg serwisówki i na tym powinien pracować poprawnie, podeslij mi na PW swój numer telefonu jutro moze udalo by mi sie pomóc

co do składu - dobrze robisz bo sie powinno na niskich - jak najnizszych obrtoach, kręcic pomału co poł obrotu i szukać miejsca w którym chodzi najlepiej/najbardziej równo. 3 obroty to mozna przyjac ze jeszcze w normie, a tak w zasadzie to nawet mozna by dac wieksza dysze i wtedy pewnie wyjdzie mniejsza ilosc obrotów
razzr294
PostWysłany: Pon 20:49, 14 Maj 2018    Temat postu:

Listki wyglądają ok i przylegają dość szczelnie jedynie na jednym listku na rogu jest nie tyle ubytek co przystrzępiona krawędź zewnętrzna ale listek dolega bardzo dobrze,ogólnie te listki mają fakturę jak carbon, ten sam wzorek, składem mieszanki wychodzi 3 obroty, wtedy motocykl chodzi świetnie na obrotach, przy 2,5 obrotu na średnich i wysokich chodzi tak samo tyle że przy 3 obrotach równiej chodzi na biegu jałowym, najgorsze jest to że sam gaźnik i elementy w nim zawarte wyglądają jak nowe, nic nie wskazuje na zużycie, pływak szczelny, sprawdzałem ten zaworek który zamyka dopływ paliwa do pływaka i też szczelny, może powinienem spróbować jeszcze bardziej obniżyć poziom i sprawdzić czy pomogło?
henio12323
PostWysłany: Pon 18:41, 14 Maj 2018    Temat postu:

membrane ogladasz czy nie zaczyna sie strzepic na końcach i czy w miare dolega na szczelnie ( np pod swiatło od srodka mozna spojrzeć czy nie wpuszcza swiatła Very Happy ) im szczelniejsza tym lepiej - ale producent przewiduje drobne nieprzylegania.

co do dysz na oko to i tak są bardzo małe. ile ci wychodzi przy regulacji składem mieszanki ?
razzr294
PostWysłany: Pon 16:01, 14 Maj 2018    Temat postu: EXC 300 zalewa się na niskich obrotach

Witam, mam problem z moim sprzętem, kupiłem go w zimie i póki było chłodno to chodził dobrze, zrobiło się jednak cieplej i zaczął zjadać świece. Po wykręceniu diagnoza była jedna, bagno na całej świecy czyli zalewa. Olej jaki leje to Motul 800 pełen syntetyk i zawsze leje go 1:50 nie mniej nie więcej.
Na wstępie napiszę że motocykl na jesieni przeszedł kapitalny remont, nie ma problemów z kompresją, zanim zabrałem się za regulację wyczyściłem filter, rozgrzałem moto, wyczyściłem gaźnik (Keihin PWK 36S), założyłem nową fajkę z kablem NGK, sprawdziłem opór na fajce, fajce z kablem, cewce zapłonowej (wg. serwisówki), nowa świeca BR8ES.
Na początku okazało się że poziom paliwa był za wysoko więc dałem go niżej, po rozebraniu gaźnika dysze przedstawiają się następująco:
dysza główna 162
dysza wolnych obrotów 35
Iglica N8RH
Iglica ustawiona była na drugim rowku od góry.

Po wyregulowaniu poziomu paliwa oraz ustawieniu śrubki powietrza na 3 obroty motocykl po rozgrzaniu na średnich i wysokich obrotach chodzi na prawdę znakomicie, kręci do końca nie ma zamuły tylko śmiało oddaje swoją pełną moc świeca ma wtedy kolor kawy z mlekiem, problem pojawia się wtedy kiedy na postoju motocykl chodzi na obrotach jałowych wtedy po chwili obroty obniżają się i motocykl się zalewa, ponieważ jeśli po tym obniżeniu obrotów odkręcę momentalnie manetkę do końca motocykl delikatnie się zamula i kopci bardziej, jak go się wtedy przegazuje to motocykl znowu chodzi tak jak powinien, obecnie jestem na etapie demontażu membrany gdyż jej wcześniej nie oglądałem, jak sprawdzić czy wszystko z nią dobrze? Drugą sprawą jest to czy dysza wolnych obrotów może być za duża? serwisówka nie przewiduje nigdzie wsadzenia mniejszej dyszy niż 35 Confused A może poziom paliwa powinienem obniżyć jeszcze bardziej?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group