Autor |
Wiadomość |
henio12323 |
Wysłany: Wto 18:51, 22 Maj 2018 Temat postu: |
|
tak - NMR lublin gdzie pracuje wiekszosc rzeczy mamy od ręki - chociaz np typowo eksploatacyjne tłoki - tego nie mamy bo musiałby byc olbrzymi magazyn żeby trafic wszystkie rozmiary, ale najbardziej typowe tłoki czy zestawy tez jakies są. |
|
|
razzr294 |
Wysłany: Wto 13:44, 22 Maj 2018 Temat postu: |
|
Zadam i ja pytanie, czy istnieje w PL serwis KTMa gdzie części typowo eksploatacyjne leżą na półce i dostępne są od ręki? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 6:26, 22 Maj 2018 Temat postu: |
|
no niestety - chociaz z drugiej strony co chciałbyś naprawiać w wyczynowym motocyklu ? ja jak mechanikowałem sam to znałem chyba każdy patent swiata, moze nie tyle łatanie czegos na drucik - ale jak zawias cieknie to jeszcze kliszą przeleciec i pożyje, tłok przytarło w jakies 50tce to papierkiem polerka i jeszcze jeździł sezon - ale jako mechanik ASO KTMa nie widze sensu kombinacji - bo klienci wymagaja ( czasem bez swiadomosci ) własnie wymieniacza. pare razy mielismy naprawy typu kombinowanie - mozna kupic częsc za 1000 zł, a my gdzies tam pospawalismy za 100 zł, i sumiennie zregenerowalismy część - klient zadowolony przy dobiorze bo zaoszczedził kase, my średnio bo w tym czasie można by wymienic wiecej nowych częsci za lepsza kase - ale nie odrzucamy takich prac - tylko uświadamiamy klienta że to jest tymczasowe - moze sie cos dziać itp itd. no i po tygodniu moze taki wrócić, że czesc nie dziala jak nowa oryginalna z wyrzutami - dlatego to klienci troche narzucają to żeby sie nie bawić regeneracje - tylko nowy element i jeździsz bezproblemowo
zwłaszcza w wyczynowym cross/enduro, gdzie nie ma elementów zbędnych, wszystkie elementy sa maksymalnie lekkie/wyżyłowane i zwykle każde druciarstwo sie odbija czkawką |
|
|
m_atrix |
Wysłany: Pon 22:06, 21 Maj 2018 Temat postu: |
|
henio12323 napisał: | ale duzo łatwiej i lepiej sie serwisuje pojazd jak jest znany w budowie, częsci są od reki, instrukcje dokładne itp itd |
bezspornie w 100% sie zgadzam , jednak wrzucę mały kamyk do stawu - coraz trudniej o serwisantów za dużo jest wymieniaczy i to niestety w każdej obecnie dziedzinie, mojej także. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Nie 22:07, 20 Maj 2018 Temat postu: |
|
ja pracuje w ASO i wiem jak jest - czasem problem jest nietypowy - sami mamy teraz 690tke bez ewidentnego problemu - i moze byc błahostka, a moze trzeba głębiej pogrzebac i niestety - czasem na "farcie" sie znajdzie usterke a czasem zajmuje to sporo czasu - wazne by robota była fachowa. serwisanci po forach nie siedzą w celu rozwiazywania problemów - wiec taki przypadek tylko potwierdza fachowosc serwisu - jak robią nie wiem, ale duzo łatwiej i lepiej sie serwisuje pojazd jak jest znany w budowie, częsci są od reki, instrukcje dokładne itp itd |
|
|
m_atrix |
Wysłany: Nie 22:01, 20 Maj 2018 Temat postu: |
|
henio12323 napisał: | ASO ktma |
pytałem serio
o aso nasłuchałem sie już od kolegi, który przy pomocy aso walczył ze swoim sm690 przeszło 6miesiecy i ogarnięci panowie nie byli wstanie mu jej uruchomić, poradzili sobie jak im wydrukował rady z jednego niemieckiego forum krok po kroku
Czyli zostaje stare dobre PjP, radzili sobie z cbr'a, to poradzą sobie i z tym |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Nie 21:34, 20 Maj 2018 Temat postu: |
|
ASO ktma |
|
|
m_atrix |
Wysłany: Nie 16:51, 20 Maj 2018 Temat postu: polecany serwis ktm |
|
Hej
Gdzie we stolicy znajdę ogarnięty warsztat do ktm na przegląd po zakupie, wymiana płynów filtrów i realna ocena stanu?
Bedę wdzięczny za namiary. |
|
|