Autor Wiadomość
eltroc
PostWysłany: Czw 7:35, 19 Lip 2018    Temat postu:

luksw napisał:
Sprawd następnym razem mitas na tył c 18 na prawdę warto Smile
Na przód warto założyć c 19 bardzo dobra guma szczególnie na mokrych odcinkach czy w zakrętach


Ten tył c18 lub ef-07 sprawdzimy,ale jescze poczeka ten michelin c-10 jest odporny na zużycie 1500km nawinięte po róznych srodowiskach gruntowych i się trzyma.
luksw
PostWysłany: Śro 20:35, 18 Lip 2018    Temat postu:

Sprawd następnym razem mitas na tył c 18 na prawdę warto Smile
Na przód warto założyć c 19 bardzo dobra guma szczególnie na mokrych odcinkach czy w zakrętach
eltroc
PostWysłany: Śro 20:05, 18 Lip 2018    Temat postu:

Zrobiłem przed chwilą male rozeznanie w katalogu mitasa
https://www.mitas-moto.com/underwood/download/files/mitas-moto-offroad-brochure-2018_english.pdf
i wychodzi że ta c19 żólty pasek w połączeniu z ef-07 to typowe opony enduro.czyli chyba zakupić następną takową i latać.
henio12323
PostWysłany: Śro 19:55, 18 Lip 2018    Temat postu:

wiele opon to dobry wybór - a zarazem kiepski. zalezy od terenu
c19 to fajna guma w srednio ciezki teren - ale techniczny bez szybkiego przelotu - czyli np wąwozy
eltroc
PostWysłany: Śro 19:49, 18 Lip 2018    Temat postu:

Panowie kończy mi przednia opona mitas c-19 żółty pasek.Co do jej użytkowania to srednio mi się na tym jezdziło ,może że to już używka była.na tyle mam michała c10.Ktoś tu proponował mitasa c19 ale zielony pasek.Co o tym sądzicie dobry wybór.?
mazi-1986
PostWysłany: Śro 19:14, 30 Maj 2018    Temat postu:

C18, jest tak samo szeroka jak Metzeler Six days, kostki ma większe i wyższe.
Przód polecam Michelina Enduro Competition, wspaniała opona.
KristofSX
PostWysłany: Śro 16:08, 30 Maj 2018    Temat postu:

na tył do lasu 0.8 to max, a jak jest mokro to nawet 0.5

przód 0.9 -1.0
YoungEnduras
PostWysłany: Śro 10:04, 30 Maj 2018    Temat postu:

Ile ładować atmosfer na tył/ przód? Obecnie daje tył 1 przód 1 ale kostka na bokach nowa a na środku zjechana, ile dać tak żeby było bezpiecznie i żeby nie obróciło mi opony a żeby tak się kostka w miarę równomiernie ścierała, wiem ze to nie tubliss ale jakoś trza dać rade, teren rożny, niedużo bagna, większość podjazdy żeby bok tez trochę brał bo zdrowe łopaty na boku
KristofSX
PostWysłany: Śro 8:44, 30 Maj 2018    Temat postu:

ta c-18 120 jest tak duża jak 140 dlatego nie robią jej w większym rozmiarze, jak zjedziesz michelina to polecam sprawdzić.
YoungEnduras
PostWysłany: Wto 21:44, 29 Maj 2018    Temat postu:

dobra zamówiłem laczka - Michelin Cross Competition S12 XC 140/80-18
i dętke - MICHELIN 18UHD LARGE 140/80-18 gruba 4mm

w sumie 370zł a przód poczeka, bo jeszcze nie zjechany
YoungEnduras
PostWysłany: Wto 21:25, 29 Maj 2018    Temat postu:

spróbowałbym c-18 ale nie ma 140, najwieksza 120 widziałem :/
KristofSX
PostWysłany: Wto 21:21, 29 Maj 2018    Temat postu:

c-18 lepsza do lasu ale s12 bardziej trwała , ogólnie nie jest zła i jak masz w dobrej cenie to może Ci podejść
YoungEnduras
PostWysłany: Wto 20:38, 29 Maj 2018    Temat postu:

Micheliny s12 xc dobre będą na tył? Chodzi mi o trwałość tez :/ ja już mam 5mm bieżnika właśnie na takich michalach, ale mają już 67 mth i trochę asfaltu za sobą
KristofSX
PostWysłany: Wto 20:02, 29 Maj 2018    Temat postu:

opona przód 100/90 - metzeler 6days lub mitas c-19 zielony pasek
tył - metzeler six days M+S S (FIM)
fimowskie opony mają niższą kostklę ale w warunkach leśnych (korzenie/kamienie) lepiej układają się do podłoża i gryzą całą szerokością, no i rzadsza kostka zapobiega zabijaniu się błotem,
minus opony FIMowskiej jest trwałość (15-20mth max)

jak chesz coś trwalszego - te maxxisy są całkiem ok, ale sprawdzona w bojach jest C-18 (zielony lub żółty pasek) - masz ok 40mth niezłęj jazdy,
henio12323
PostWysłany: Wto 19:56, 29 Maj 2018    Temat postu:

a po co ci wysoka kostka ? ja np uwielbiam EF-07 opona mega na podjazdy wg mnie - mimo niskiej kostki znacznie lepiej sie ttrzyma niz łopaty Smile

na maxisach jeździłem raz - takich fabrycznych z modeli 2015/2016 to oponka dla mnie kiepska, moze dosc uniwersalna bo i da sie szybciej jechac stabilnie, i jakos tam sie odpychała w błocie ale ogólmnie nie nadawałe sie dobrze nigdzie Very Happy

i wg mnie dobra opona niestety sie szybko musi zuzyc Very Happy temat jeden o oponkach juz jest obszerny - poszperaj tam duzo ciekawych info znajdziesz

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group