Autor |
Wiadomość |
eltroc |
Wysłany: Czw 7:35, 19 Lip 2018 Temat postu: |
|
luksw napisał: | Sprawd następnym razem mitas na tył c 18 na prawdę warto
Na przód warto założyć c 19 bardzo dobra guma szczególnie na mokrych odcinkach czy w zakrętach |
Ten tył c18 lub ef-07 sprawdzimy,ale jescze poczeka ten michelin c-10 jest odporny na zużycie 1500km nawinięte po róznych srodowiskach gruntowych i się trzyma. |
|
|
luksw |
Wysłany: Śro 20:35, 18 Lip 2018 Temat postu: |
|
Sprawd następnym razem mitas na tył c 18 na prawdę warto
Na przód warto założyć c 19 bardzo dobra guma szczególnie na mokrych odcinkach czy w zakrętach |
|
|
eltroc |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Śro 19:55, 18 Lip 2018 Temat postu: |
|
wiele opon to dobry wybór - a zarazem kiepski. zalezy od terenu
c19 to fajna guma w srednio ciezki teren - ale techniczny bez szybkiego przelotu - czyli np wąwozy |
|
|
eltroc |
Wysłany: Śro 19:49, 18 Lip 2018 Temat postu: |
|
Panowie kończy mi przednia opona mitas c-19 żółty pasek.Co do jej użytkowania to srednio mi się na tym jezdziło ,może że to już używka była.na tyle mam michała c10.Ktoś tu proponował mitasa c19 ale zielony pasek.Co o tym sądzicie dobry wybór.? |
|
|
mazi-1986 |
Wysłany: Śro 19:14, 30 Maj 2018 Temat postu: |
|
C18, jest tak samo szeroka jak Metzeler Six days, kostki ma większe i wyższe.
Przód polecam Michelina Enduro Competition, wspaniała opona. |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Śro 16:08, 30 Maj 2018 Temat postu: |
|
na tył do lasu 0.8 to max, a jak jest mokro to nawet 0.5
przód 0.9 -1.0 |
|
|
YoungEnduras |
Wysłany: Śro 10:04, 30 Maj 2018 Temat postu: |
|
Ile ładować atmosfer na tył/ przód? Obecnie daje tył 1 przód 1 ale kostka na bokach nowa a na środku zjechana, ile dać tak żeby było bezpiecznie i żeby nie obróciło mi opony a żeby tak się kostka w miarę równomiernie ścierała, wiem ze to nie tubliss ale jakoś trza dać rade, teren rożny, niedużo bagna, większość podjazdy żeby bok tez trochę brał bo zdrowe łopaty na boku |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Śro 8:44, 30 Maj 2018 Temat postu: |
|
ta c-18 120 jest tak duża jak 140 dlatego nie robią jej w większym rozmiarze, jak zjedziesz michelina to polecam sprawdzić. |
|
|
YoungEnduras |
Wysłany: Wto 21:44, 29 Maj 2018 Temat postu: |
|
dobra zamówiłem laczka - Michelin Cross Competition S12 XC 140/80-18
i dętke - MICHELIN 18UHD LARGE 140/80-18 gruba 4mm
w sumie 370zł a przód poczeka, bo jeszcze nie zjechany |
|
|
YoungEnduras |
Wysłany: Wto 21:25, 29 Maj 2018 Temat postu: |
|
spróbowałbym c-18 ale nie ma 140, najwieksza 120 widziałem :/ |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Wto 21:21, 29 Maj 2018 Temat postu: |
|
c-18 lepsza do lasu ale s12 bardziej trwała , ogólnie nie jest zła i jak masz w dobrej cenie to może Ci podejść |
|
|
YoungEnduras |
Wysłany: Wto 20:38, 29 Maj 2018 Temat postu: |
|
Micheliny s12 xc dobre będą na tył? Chodzi mi o trwałość tez :/ ja już mam 5mm bieżnika właśnie na takich michalach, ale mają już 67 mth i trochę asfaltu za sobą |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Wto 20:02, 29 Maj 2018 Temat postu: |
|
opona przód 100/90 - metzeler 6days lub mitas c-19 zielony pasek
tył - metzeler six days M+S S (FIM)
fimowskie opony mają niższą kostklę ale w warunkach leśnych (korzenie/kamienie) lepiej układają się do podłoża i gryzą całą szerokością, no i rzadsza kostka zapobiega zabijaniu się błotem,
minus opony FIMowskiej jest trwałość (15-20mth max)
jak chesz coś trwalszego - te maxxisy są całkiem ok, ale sprawdzona w bojach jest C-18 (zielony lub żółty pasek) - masz ok 40mth niezłęj jazdy, |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 19:56, 29 Maj 2018 Temat postu: |
|
a po co ci wysoka kostka ? ja np uwielbiam EF-07 opona mega na podjazdy wg mnie - mimo niskiej kostki znacznie lepiej sie ttrzyma niz łopaty
na maxisach jeździłem raz - takich fabrycznych z modeli 2015/2016 to oponka dla mnie kiepska, moze dosc uniwersalna bo i da sie szybciej jechac stabilnie, i jakos tam sie odpychała w błocie ale ogólmnie nie nadawałe sie dobrze nigdzie
i wg mnie dobra opona niestety sie szybko musi zuzyc temat jeden o oponkach juz jest obszerny - poszperaj tam duzo ciekawych info znajdziesz |
|
|