Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Nie 9:55, 01 Kwi 2012    Temat postu:

ja to przy kazdej rozbiórce przedmuchuje spręzonym powietrzem przed samym złozeniem - tak dla pewnosci :p
bully
PostWysłany: Nie 9:17, 01 Kwi 2012    Temat postu:

to jest przejście oleju z karteru do pokrywy sprzegła a dalej przez ten simering w pokrywce sprzegła do wału, czyli smarowanie korby.
4tSTUNT
PostWysłany: Nie 8:17, 01 Kwi 2012    Temat postu:

a serio jak zalepiona jest wał można zatrzeć i dużo bigosu narobić czy tylko tak straszycie ;d??
i gdyby okazała się zalepiona to ją można jakoś wykręcić jak normalną dyszę do przeczyszczecnia czy niezabardzo?
pawcios
PostWysłany: Sob 23:04, 31 Mar 2012    Temat postu:

4tSTUNT napisał:
Podłącze się pod temat tzn spytam czy to w każdym kacie 400.450.520 jest czy nie, bo u siebie w exc 400 2002 jak zminiałem łożyska na koszu nie widziałem czegoś takiego..


tak w exc 400 też jest...może już wcześniej ktoś zalepił sylikonem Laughing

dlatego pod pokrywe sprzęgła tylko oryginał uszczelka! a o sylikonie to już nie wspominam

pzdr
4tSTUNT
PostWysłany: Sob 20:28, 31 Mar 2012    Temat postu:

O kurw* . . . Muszę rozebrać i looknąć by jaj nie było że zalepione lub coś...
wójo
PostWysłany: Sob 20:23, 31 Mar 2012    Temat postu:

kazdy rfs ma tam dysze nie wazne czy to 250 czy 560
KristofSX
PostWysłany: Sob 20:21, 31 Mar 2012    Temat postu:

w 520 sx z 2000 miałem napewno, u Ciebie też raczej jest
4tSTUNT
PostWysłany: Sob 20:08, 31 Mar 2012    Temat postu:

Podłącze się pod temat tzn spytam czy to w każdym kacie 400.450.520 jest czy nie, bo u siebie w exc 400 2002 jak zminiałem łożyska na koszu nie widziałem czegoś takiego..
wójo
PostWysłany: Sob 15:52, 31 Mar 2012    Temat postu:

heh taka mala pierdółka przez która olej przedostaje sie do dekla a z dekla do wały korbowego smarujac korbowód...
jednym słowem jak bedzie zapchana, zaklajstujesz ja przy uszczelnianiu dekla albo jeszcze innymi patentami to zatrzesz korbowód.
Dodatkowo mozesz sprawdzic symering wewnatrz dekla który pracuje z koncówka wału korbowego bo jak bedzie nie szczelny to wtedy również korbowód moze nie miec odpowiedniego smarowania
KristofSX
PostWysłany: Sob 13:19, 31 Mar 2012    Temat postu:

o ile pamiętam tam idzier smarowanie wałka wyrównoważającego, ale poprawcie mnie jeśli się mylę, wiem że musi być to drożne.
drabina
PostWysłany: Sob 13:03, 31 Mar 2012    Temat postu: Co to takiego? (po zdjęciu pokrywy sprzęgła ukazało się...?)

Co to jest, chodzi o "dyszę" zaznaczoną na zdjęciu.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group