Autor |
Wiadomość |
jony4 |
Wysłany: Pon 11:31, 04 Cze 2018 Temat postu: |
|
Rozpylanie bardzo dobre, szczelność bardzo dobra, ciśnienie pompy paliwowej według serwisówki. Wtryski te bardzo często się psują. Zdecydowanie przy określonej przepustowości "walą tym co mogą"
Obstawiam małą wydajność wtrysku |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Nie 8:42, 03 Cze 2018 Temat postu: |
|
producent nie podaje zadnych danych tego typu wiec niestety sie nie dowiesz, akurat wydajność wtrysku to najmniejszy problem - bo i tak podejrzewam że podczas pracy wtrysk nie wali tym co może - zwykle jak jest problem z wydatkiem wtrysku to problem lezy po stronie pompy w baku która za słabo bije cisnienie..
a uszkodzenia wtrysku najczęsciej to slabe rozpylanie/ nierównomierne rozpylanie i "lanie" zamkniętego wtrysku |
|
|
jony4 |
Wysłany: Sob 16:37, 02 Cze 2018 Temat postu: |
|
Chcę się dowiedzieć czy wydajności wtrysku są w tolerancjach, tzn. czy działają poprawnie.
Przebieg czy zużycie nie ma żadnego znaczenia. Albo działa albo nie. Tak jak z zaworami- albo jest luz zaworowy w tolerancji albo nie. (oczywiście zawór trzeba wymienić zanim się urwie)
Nie chce mieć wydajniejszego wtrysku. Wydaje mi się, że wtrysk z EXC daje za mało paliwa i jest wadliwy. Ale chciałbym to skonfrontować. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Sob 13:52, 02 Cze 2018 Temat postu: |
|
po prostu chce sie dowiedziec po co ci te informacje zeby móc doradzić
i jaki cel ma testowanie wtryskiwaczy - może uszkodzonych. jak juz chcesz testowac kup nowe / albo po takim samym przebiegu i zrób rzetelny test. a nie dwa losowe wtryskiwacze z niewiadomą historią - test całkowicie nierzetelny
a dla ciekawostki - popatrz sobie jakie wtryski montowane są w róznych sprzetach - wygląda to tak ze sa te same w róznych modelach od 250tki do 500tki.
i jeszcze jedno pytanie - co ci zmieni wtrysk o wiekszej wydajnosci ? |
|
|
jony4 |
Wysłany: Sob 13:38, 02 Cze 2018 Temat postu: |
|
Henio,
Jako moderator nie powinieneś się wymądrzać i wprowadzać fermentu tylko nieść przykład.
Cel postu- poszukuje wydajności wtryskiwaczy w KTM'ach. To są wyniki moich wtrysków z podanych modeli. Chce je porównać ze specyfikacjami lub innymi wynikami.
Jeśli Twoim zdaniem post jest zbyteczny to go usuń a forum poszuka sobie nowego mederatora.
Jeśli post może być użyteczny a czegoś nie rozumiesz to zapyataj.
Jeśli zaś Ty nie masz nic sensownego do powiedzenia to po prostu zamknij klawiaturę. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Sob 12:49, 02 Cze 2018 Temat postu: |
|
nadal nie rozumiem problemu
skoro producent montuje taki wtryskiwacz to taki wystarcza - można założyć od jelcza wiekszy ale po co jak oryginał wystarcza
no i własnie - skoro regeneracja raz pomoże a raz nie - to po co sie w ogóle w to bawic ? i jeździc motocyklem który w kazdym momencie może zawieść uzytkownika. i ciekawe na czym polegała regeneracja - bo z opisu wnioskuje że został wyczyszczony |
|
|
jony4 |
Wysłany: Sob 12:20, 02 Cze 2018 Temat postu: |
|
Komputer steruje układem. Ale skoro ograniczenia w wydajności są we wtryskiwaczu to trzeba go wymienić. Ale muszą być jakieś specyfikacje wydajności, których właśnie szukam.
Jeden wtryskiwacz został zregeneroway. Właściciel nie wymieniał filtrów, filtr w przewodzie był porwany a wtryskiwacz się zacinał. Musiał być mocno zabrudzony. I co> I został uratowany. Fura lata jak wściekła.
A w tym drugim regeneracja chyba nie pomogła i wydajności są za słabe. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Sob 11:02, 02 Cze 2018 Temat postu: |
|
a jakie to tak realnie ma znaczenie ? i tak komputer steruje tymi wszystkimi parametrami.
i na czym regeneracja miała by polegac ? całkowicie nieopłacalny temat - fakt wtrysk kosztuje kilka stówek ale nie rozumie mjakby miała zadzialać naprawa tansza |
|
|
jony4 |
Wysłany: Sob 10:59, 02 Cze 2018 Temat postu: Wydajność wtryskiwaczy w KTM |
|
Miał ktoś może styczność z regeneracją wtryskiwaczy?
Chciałbym porównać wyniki bo coś mi się wydaje, że w excf zarobi na marketing firmy KTM jakiś 600 zł Wydnajność jest dużo mniejsza, pomimo, że 350 potrzebuje więcej paliwa to chyba wtrysk jest zapchany...
Moje wyniki w:
KTM EXC-F 250 2016:
statyczna 264 cc/min
dynamiczna 16ms 600-10 000 rpm 59cc
dynamiczna 3 ms 39cc
KTM SX-F 350 2014:
statyczna 424 cc/min
dynamiczna 16ms 600-10 000 rpm 88cc
dynamiczna 3 ms 63cc |
|
|