Autor |
Wiadomość |
henio12323 |
Wysłany: Pon 7:42, 25 Cze 2018 Temat postu: |
|
sonda wcale nie jest potrzebna do takiej jazdy terenowej, sonda zwykle zaczyna byc brana pod uwage przy jednostajnym gazie - np na trasie w motocyklu,. w niektórych nawet czuć/słychac że po kilku sekundach zmienia sie dzwiek silnika i moto pracuje na innej mieszance a reakcja na gaz sie pogarsza.
ten komp nawet widzi kiedy kołem mielisz - nie majac zadnego czujnika obrotu koła więc więcej wiary musisz mieć  |
|
 |
e46 |
Wysłany: Nie 21:43, 24 Cze 2018 Temat postu: |
|
Cytat: | komputer zapewne ma wiekszy zakres adaptacji ( komputer ma kilka czujników i na tej podstawie sam dobiera sobie ilosc paliwa) |
Bez sondy lambda to będzie miał raczej trudno  |
|
 |
KristofSX |
Wysłany: Nie 16:32, 24 Cze 2018 Temat postu: |
|
nowe moto, podejrzewam że wiedzą co robią bo ten serwis przygotowuje KTMy dla reprezentacji Czech w Enduro (Univok), ale nie wnikam i nie mam porównania czy to co robią to cokolwiek zmienia. |
|
 |
henio12323 |
Wysłany: Nie 13:05, 24 Cze 2018 Temat postu: |
|
to i ja nie wiem a na pewno chodzi o nowsze motocyukle ? bo jak pisałem do starszych rzeczywiscie róznica jest w mapowaniu. komp ktma nawet nie ma innych map dostepnych. chyba że wydaje im sie że cos zmieniaja - bo w kompie sie leci po kolei wybiera model mtoocykla rok, jaki wydech itp i na koncu wyskakuje mapa do wgrania - jak ktos nie sprawdzi jaka mapa była to moze wgrac znowu tą sama  |
|
 |
KristofSX |
Wysłany: Nie 12:31, 24 Cze 2018 Temat postu: |
|
w 'moim' serwisie KTM w Libercu dogrywają ECU do akrapa, ostatnio ziomek kupował zestaw do 250EXCF i mówili żeby dostarczył im ECU albo całe moto,a swojego też zostawiałem. nie kasują za to nic. Co dokładnie robią to nie wiem, j |
|
 |
henio12323 |
Wysłany: Sob 20:31, 23 Cze 2018 Temat postu: |
|
róznicy w głosie jako tako nie ma, parametry obu wydechów są te same, carbonowe pewnie troche lzejsze ale jak kristof mówi - dosc łatwo uszkodzic carbonową koncówke
co do ECU to komputer zarządzający parametrami wtrysku, wgrywasz w niego mape zapłonu - ALE tutaj nie ma róznicy czy masz akrapa czy oemowy - pare lat temu rzeczywiscie KTM miał mozliwosc wgrania innej mapy pod akrapa - a innej pod oryginalny układ wydechowy. teraz juz róznicy nie ma, komputer zapewne ma wiekszy zakres adaptacji ( komputer ma kilka czujników i na tej podstawie sam dobiera sobie ilosc paliwa, jak masz mocno przelotowy wydech wymaga wiekszej ilosci paliwa) wiec po odpaleniu po paru minutach jazdy sam sobie naczyta nowych wartosci i bedzie pracował poprawnie.
a jakbys chciał taki wydech to pisz na PW chyba miałbym taki w duzo lepszej cenie |
|
 |
bakmichu |
Wysłany: Sob 20:14, 23 Cze 2018 Temat postu: |
|
Czyli mowisz ze roznicy w glosie i mocy to nie ma pomiedzy tytanowym a tym drugim ? I co to jest to ECU bo jestem troche zielony w tej sprawie |
|
 |
KristofSX |
Wysłany: Sob 20:02, 23 Cze 2018 Temat postu: |
|
lepiej brać cały tytan zrobisz szlifa na żwirze i najwyżej poobcierasz a te karbonowe dość łatwo uszkodzić.
do Ciebie idzie zestaw 796.05.901.044 (wydech + kolanko) Factory Line.
Po montażu dobrze jest dograć na serwisie ECU do wydechu, żeby wyciągnąć z niego to co Akrapovic zaprojektował. |
|
 |
bakmichu |
Wysłany: Sob 19:56, 23 Cze 2018 Temat postu: |
|
mógłbyś mi jeszcze powiedzieć czy są jakieś wersje 'modele' wydechów od akrapovica do 500 ? i czy wziac z ta tytanowa koncowka czy ta włokna ? |
|
 |
KristofSX |
Wysłany: Sob 19:51, 23 Cze 2018 Temat postu: |
|
jak jest budżet to wstawiaj układ, będzie z 500ki niezły terminator  |
|
 |
bakmichu |
|
 |