Autor Wiadomość
KristofSX
PostWysłany: Pon 14:25, 23 Lip 2018    Temat postu:

zawias to temat rzeka, teraz pojedzcie do lasu i zobacz jak kfx będzie skakał po kamieniach a ty EXCFem przelecisz przez to bez problemu Wink
zacznij od sprawdzenia sagu i dopasowania sprężyn pod wagę (standardowa sprężyna to 75-85kg w osprzęcie - w praktyce do ok 90kg spokojnie można jeździć)
henio12323
PostWysłany: Pon 14:01, 23 Lip 2018    Temat postu:

sprawa prosta - sprzedac EXCfa i kupic SXa - twój zawias nawet jak skręcisz na max na + nie bedzie miał polotu na torze do zawieszenia z SXa. inna opcja to tuning swjego zawieszenia, opcja kolejna zakup innego zawieszenia - z SXa i montowanie na czas jazdy po torze. opcja czwarta - zlanie tematu i pyrkanie tak jak jest Very Happy
Johny686
PostWysłany: Pon 13:36, 23 Lip 2018    Temat postu: ustawienie zawieszenia exc 250f 6 days 2018

Dzień dobry, jest to mój pierwszy post. szukałem lupą i nie znalazlem nic co mnie satysfakcjonuje wiec zdecydowałem sie napisać.

Mam ktma exc 250f 6days 2018. Zrobiłem nim 16 mth na normalnych ustawieniach zawieszenia (wszystko na środkowe położenie, tak jak w ksiażce serwisowej)

Przejechałem sie ostatnio motocyklem kolegi po torze gdzie czasem jeździmy (kx250f 2008) i zaskoczyło mnie jak łatwo jego motocykl składa się w zakręt oraz jak fajnie przechodzi przez doły a mianowicie przednie koło uderza w przeciwstok ale motocykl nie zwalnia, tylko cały czas jedzie z tą samą prędkością, natomiast mój ktm trochę nurkuje i przez to zwalnia, chcąc zrzucić mnie do przodu. Wydaje mi się (podkreślam ze mi sie tak wydaje) ze jak dam kompresje na " + " to moze cos poprawie, ale wiecej pomysłów nie mam.

Prosze o pomysły co mogę pokręcić aby poprawić jazdę w zakrętach i żeby łatwiej przechodzić przez muldy Smile

Z góry dziękuje Smile

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group