Autor Wiadomość
kris3m
PostWysłany: Wto 13:32, 02 Cze 2020    Temat postu:

Alientech
henio12323
PostWysłany: Wto 11:20, 02 Cze 2020    Temat postu:

czym wgrywałes mapy tak z ciekawosci ?
kris3m
PostWysłany: Wto 11:06, 02 Cze 2020    Temat postu:

Wgrałem do kompa z 105 mojego flesza. Czyli mam dwa kompy low i 105. Ale testowałem tez kompa z mapą od adventure czyli 95 KM i na nim najlepiej chodzi. Zachowuje bardzo fajny mocny dół a górze też nie brakuje i dużo mniej pali. Ta sama trasa ( 225 km) i ten sam łącznik ( kierowca) mapa low 45KM 3,8 - mapa pełne 105 4,2 - mapa 95 3,2 . Jak ktoś lata wkoło komina to bez różnicy ale na trasy dłuższe to autonomia super przy tak małym zbiorniku .Na mapie 105 na dole nie jest tak elastyczny. Zostawiam 95, nie muszę tak mocno wkręcać a jazda to sama przyjemność.
Wiem że serwis np w Olsztynie też może wgrać soft 95
Duke
PostWysłany: Nie 22:06, 17 Maj 2020    Temat postu:

Witam. Daj jakieś info jak to odblokowałeś?
kris3m
PostWysłany: Nie 15:20, 17 Lis 2019    Temat postu:

Nie miałem czasu wcześniej ale przynajmniej dobrze sprawdzone. Temat ogarnąłem sam, soft nie wiele się różni, po wgraniu moto osiąga pełne obroty i moc. Serwis nie ma do tego narzędzi.Oczywiście wszystko do zrobienia bez otwierania komputera i nie trzeba kodować kluczy.

pozdr
kris3m
PostWysłany: Nie 21:46, 02 Cze 2019    Temat postu:

dzięki, spróbuję u dealerem ale wszędzie mam daleko.Z softem w postaci do wgrania przez sprzęt serwisowy może być problem, bardziej szukam kogoś z trójmiasta lub okolicy abym mógł się podłączyć przez kostkę komputera i zgrać mapę - taką wgram bez problemu. Na dzień dzisiejszy są przynajmniej dwie firmy które robią sprzęt do sczytania i wgrania do tego ECU. Protokół do KTM 790 jest dostępny od początku maja. Jeżdziłem 790 i 790L jest różnica- góra
Pytałem w serwisie to doradzili mi kupno nowego kompa 790 EU i zgranie z kluczem. Przyznaję koszt komputera jest naprawdę niski w porównaniu z innymi markami.

Dziękuję za szybką odpowiedz

pozdrawiam K
henio12323
PostWysłany: Nie 19:21, 02 Cze 2019    Temat postu:

takie mapy są raczej nie do zdobycia - umów sie z jakim dealerem to ci wgrac moze mape, sam tez wgrac nie dasz rady
kris3m
PostWysłany: Nie 18:50, 02 Cze 2019    Temat postu:

softu oryginalnego KTM 790 duka, nie wersji 790L
henio12323
PostWysłany: Nie 14:45, 02 Cze 2019    Temat postu:

ori wsad czego ?
kris3m
PostWysłany: Nie 8:07, 02 Cze 2019    Temat postu: duke 790L

Taki Duke 790L jest oti produkowany i jest w katalogu, w/g fiszek brak ostatniej strony z kompem i linią wtryskową, pozostałe nr sprawdziłemsą takie same . Odblokowanie kompa zrobiłem ale potrzebuje ori wsad do 790- czy ktoś ma??
henio12323
PostWysłany: Sob 21:31, 25 Maj 2019    Temat postu:

nikomu sie nie udało Smile
robertktm1
PostWysłany: Sob 15:27, 25 Maj 2019    Temat postu:

Witam
czy komus udało sie zdjać jakos te blokade
Prosze o odpowiedz
Gość
PostWysłany: Czw 18:16, 16 Maj 2019    Temat postu:

Witam,
Udało się finalnie zdjąć blokadę z tego duke’a 790 ? Jeśli tak to gdzie ona była w oprogramowaniu czy standardowo przy przepustnicy ?
henio12323
PostWysłany: Pon 20:02, 29 Kwi 2019    Temat postu:

edytuj posty - nie pisz jeden pod drugim
opcja jakas na pewno jest - ale musiał bys wiedziec jakiego typu masz blokade, byc moze jest to "dodatkowa: blokada montowana przez firmy zewnętrzne nie kojarze zeby była opcja fabrycznie zablokowanego ktma - chyba ze na rynek FR jest jakas róznica. wszystko kwestia jakiego typu jest blokada
moze to byc tylko mapa zapłonu a moze cos jeszcze w mechanice w PL np popularną blokada na A2 sa montowane blaszki do mechanicznej blokady otwarcia przepustnicy do konca
valdi79
PostWysłany: Pon 18:31, 29 Kwi 2019    Temat postu:

W dowodzie ma 37 kw ,wiec zablokowany ,jest jakas opcja zeby to odblokowac do pelnej mocy?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group