Autor |
Wiadomość |
hacker33 |
Wysłany: Śro 11:58, 08 Sie 2018 Temat postu: |
|
Po wymianie tłoka i tulei powinieneś wyregulować gaźnik.
Jeżeli tego nie zrobiłeś to masz przyczynę.
Dobrze jakbyś napisał lub sam sobie sprawdził dlaczego i z czego czyścisz tą świecę? |
|
|
Patryk987456 |
Wysłany: Pon 8:54, 06 Sie 2018 Temat postu: |
|
Właśnie ktm nie dymi, poszperam coś w gaźniku |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pon 6:35, 06 Sie 2018 Temat postu: |
|
grzanie i przegrzewanie to jedno - ale gaźnik na pewno da sie dostroić pod panujace warunki, mi brzmi na zalewanie jakies mocne, moto dymi jak odkręcisz gazu ? |
|
|
Patryk987456 |
Wysłany: Nie 21:22, 05 Sie 2018 Temat postu: |
|
Teraz to już trocche za późno, narazie muszę zrobić coś z obrotami |
|
|
amek721 |
Wysłany: Nie 21:19, 05 Sie 2018 Temat postu: |
|
jeżeli zamontujesz go w komorze spalania to tak
główną wadą tulei jest gorsze oddawanie ciepła w stosunku do nicasilu. Mówiąc obrazowo chłodnice będą zimne, ale sama tuleja będzie gorąca, a tym samym tłok itp. |
|
|
Gość |
Wysłany: Nie 20:49, 05 Sie 2018 Temat postu: |
|
Skoro za dużo ciepła to może rozwiązaniem jest jakiś wentylator? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Nie 19:57, 05 Sie 2018 Temat postu: |
|
jak po czyszczeniu swiecy jest lepiej to pewnie gaźnik do regulacji |
|
|
r2r |
Wysłany: Nie 19:32, 05 Sie 2018 Temat postu: |
|
Te silniki nie lubią tulei, za dużo ciepła produkują żeby na niej dobrze to działało. |
|
|
Patryk987456 |
Wysłany: Nie 14:10, 05 Sie 2018 Temat postu: Ktm exc 450 rfs problem z wolnymi obrotami |
|
Witam. Mam pewien problem z ktm exc 450 rfs. Niedawno wymieniałem tłok i cylinder, założyłem tuleje. Mam problem z ktm, ponieważ nie mam wolnych obrotów, czym jest to spowodowane? Dodam, że dzieje się to na rozgrzanym silniku. Dwa razy robiłem tak, że odkręciłem świece wyczysciłem i motor chodził. Dziwny zbieg okoliczności? Czy może fajka, cewka łapie przebicie?
Wcześniej motor gasł mi rozgrzany, cylinder poszedł do poprawki, teraz problem z wolnymi obrotami.
Pomocy |
|
|