Autor |
Wiadomość |
folebot |
Wysłany: Nie 1:41, 02 Wrz 2018 Temat postu: |
|
to napewno jest zblokowany ^^ |
|
|
bredzi |
Wysłany: Pon 11:45, 20 Sie 2018 Temat postu: |
|
Jak motor pracuje po odblokowaniu? Czy gaz jest bardzo czuły i rwie jakie się go trochę doda czy dopiero jak wchodzi na obroty. Czy begi są takie krótkie jak przed odblowaniem?
Nie znam się jest to mój pierwszy motor. Przejechałem z 7 h i jest dla mnie chyba już za słaby. Mam wrażenie że przy tych 18 km bo chyba tyle ma, męczy się silnik. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Śro 10:38, 08 Sie 2018 Temat postu: |
|
odpisałem ci na PW, czesci zadnych nie potrzebujesz tak na prawde, jedynie co to warto miec korek do sondy lambda w wydech, zaslepke po sondzie w wiazke żeby wtyczki nie syfic, zebatke przód 13z ( taka szła rozblokowana
800 zl sporo |
|
|
bredzi |
Wysłany: Śro 10:00, 08 Sie 2018 Temat postu: |
|
Ok. Czyli tak czy siak najlepiej dać go do serwisu. Dzwoniłem
to mówili że to koszt 800 zł.
Jakie rzeczy można samemu zrobić i j a kich części do tego potrzebuje. Bo zestaw nie mam chyba kompletny. Jedyne co mi zistalo tochy jakąś kostka lub zaślepka. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 6:31, 07 Sie 2018 Temat postu: |
|
hehe to cos go nie zrozumiałes albo źle tłumaczył
blokad w takim motocyklu fabrycznie jest kilka
1) niektóre rzeczy mozesz robic sam inne nie.
odblokowanie takiego motocykla wiaze sie z 1) wyjeciem katalizatora na łączeniu kolektora z koncówką, wywalenie sitka z końca wydechu, wywalenie kryzy w dolocie ( na gumie airboxa przed wtryskiem ) wywalenie sondy lambada i zaślepienie jej korkiem z zestawu. i w zasadzie mechanicznie to tyle
teraz sie podpina pod kompa i wgrywa odpowiednią mape.
pytanie co masz nakombinowane - raczej bys czuł czy msz 14 KM czy 47 róznica znaczna,
tak masz zmienne mapy, pod zbiornikiem paliwa jest przewód biało czarny który zaleznie od tego czy jest zmostkowany czy nie daje inną mape, dodatkowo pod kanapą przy module gdzies jest wtyczka z wpiętym donglem, przy spiętym przewodzie, obwód idzie przez dongla, i zaleznie od tego dongla masz jeszcze kilka róznych map chyba łącznie jest ich 9. ( oryginalnie jest ustawione rozpieta jedna mapa, i wpięta druga nabardziej skrajne ) mozna kupic akcesoryjny "kołowrotek" z wszystkimi 9cioma mapami.
tylko że to nie są kolosalne róznice takie mapy, niektórzy w ogóle róznicy nie czują |
|
|
bredzi |
Wysłany: Pon 21:32, 06 Sie 2018 Temat postu: Pełna moc |
|
Cześć
Posiadam KTM EXC 350 model 2016. Dealer KTM tłumaczył mi że ma w tumniku śrubę z sitkiem i jak jest wkręcona to ma ograniczoną moc 14 KM. Jak się ją odkręcić to ma pełną moc chyba 47 KM.
Odkreciłem i nic😮 moc taka sama.
Teraz mam parę pytań :
1. Co trzeba zrobić żeby miał pełna moc. Czy da radę samemu tu ogarnąć czy trzeba jechać z tym do KTM?
2. Gdzieś słyszałem że maping i że są trzy tryby. Ze można wybrać tylko dwa i jest przełącznik żeby wybierać między tymi trybami.
3. Czy szkodzi silnikowi taka zredukowana moc? |
|
|