Autor |
Wiadomość |
Keny |
Wysłany: Sob 19:32, 14 Kwi 2012 Temat postu: |
|
Mechanizm mam inny. |
|
|
wójo |
Wysłany: Pią 19:26, 13 Kwi 2012 Temat postu: |
|
w fcr 39 jest calkiem inny mechanizm i tam praktycznie tego patentu nie trzeba stosowac, przynajmniej u mnie nie ma zadnych luzów miedzy ruchem przepstnicy a ruchem membrany. |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Pią 18:40, 13 Kwi 2012 Temat postu: |
|
Keny napisał: | A jak ten "patent" zrobić w gażniku z 2001r. (exc520)? |
masz KEIHN. MX FCR39 i masz ten mechanizm na 100% |
|
|
Keny |
Wysłany: Pią 17:45, 13 Kwi 2012 Temat postu: |
|
Też chcę by natychmiast reagował na odkręcenie manetki , ale mam inny mechanizm , czy pompka przyspieszacza to jest na dole gażnika? |
|
|
Keny |
Wysłany: Pią 11:47, 13 Kwi 2012 Temat postu: |
|
A jak ten "patent" zrobić w gażniku z 2001r. (exc520)? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Śro 15:55, 11 Kwi 2012 Temat postu: |
|
nooo tam tez własnie to było ogólnie patent powstał niemalze równo z produkcją tych gaźników ;P od poczatku tak tuningowali je. stary patent, w usa cuda robią z tymi gaziorami |
|
|
Asteros2012 |
Wysłany: Śro 15:36, 11 Kwi 2012 Temat postu: |
|
W gazecie X-Cross tez o tym pisali i też na drut radzili wiązać |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pon 6:08, 09 Kwi 2012 Temat postu: |
|
spora róznica w reakcji na gaz ;D nie w mocy motocykla duzo płynniej sie smiga po torze crossowym, w lesie czy amatorsko patent zbędny, tylko o jakis % wzrośnie spalanie. a ja czasem na tor MX wyskakuje i strzelic ze sprzegła na winklu to podstawa a bez tego patentu czasem potrafił sie na ułamek sekundy zmulic teraz tego problemu nie ma |
|
|
Endriu11634451 |
Wysłany: Nie 22:02, 08 Kwi 2012 Temat postu: |
|
Hehe, patrz, a szukałem...
Myślałem może że jest spora różnica bo wcześniej napisałeś "i jest zauwazalna róznica." Ale skoro tak nie czuć to chyba tylko z czystej ciekawości sprawdzę... |
|
|
henio12323 |
|
|
Endriu11634451 |
Wysłany: Nie 21:27, 08 Kwi 2012 Temat postu: |
|
henio12323 napisał: | jest inny patent. wystarczy tam gdzie masz regulacje, spiąc oba elementy drucikiem albo oringiem. wtedy nie ma momentu przestoju, i jest zauwazalna róznica. |
Mógłbyś to dokładniej opisać? W którym miejscu dokładnie to spiąć? Może jakieś zdjęcia? Pytam bo bym takie coś sobie zrobił tym bardziej że gdy kupiłem motocykl miałem coś tam spięte opaską zaciskową ale jakoś wyszło że się jej pozbyłem... Taki zabieg mocno wpływa na ogólne spalanie? |
|
|
Kris Racing |
Wysłany: Nie 19:40, 08 Kwi 2012 Temat postu: |
|
ja posiadam KTM 450 EXC 06r. ma powiększony dolot i wylot układ wydechowy tytan akrapovic moto i super nawet 4 biegu wyrwe go na jedno koło no ale tak jak by mi coś brakowało słabo wyrywa dlatego pisałem czy ta sprężyna daje jakieś efekty jak bede mieć czas to sprubuje to zadrutować i zobacze czy będą lepsze efekty |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Nie 18:58, 08 Kwi 2012 Temat postu: |
|
mam ;P mam tez załozoną sportową podstawke pod pompke, która jest 1/3 pojemniejsza względem oryginału ;D i moto całkiem inaczej ciągnie. choc w 525 i tak ciezko wykorzystać tą moc w terenie |
|
|
Kris Racing |
Wysłany: Nie 18:25, 08 Kwi 2012 Temat postu: |
|
hehe to bedzie trzeba podrutować i zobacze efekty!!!dzięki
a ty henio 12323 też tak masz podrutowane??? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Nie 17:48, 08 Kwi 2012 Temat postu: |
|
twardsza spręzynka sprawia ze szybciej po dodaniu gazu zaczyna sie wtrysk. jest inny patent. wystarczy tam gdzie masz regulacje, spiąc oba elementy drucikiem albo oringiem. wtedy nie ma momentu przestoju, i jest zauwazalna róznica. i masz tuning za 2 grosze |
|
|