Autor Wiadomość
Jesien
PostWysłany: Czw 10:44, 13 Wrz 2018    Temat postu:

Jak by ktoś szukał midwesta do Brembo to mam takowego do sprzedania:)
lukas88lag
PostWysłany: Wto 21:45, 11 Wrz 2018    Temat postu:

Fakt nie jeździłem tym długo, ale na pewno nie było efektu 0-1. Klamka brała w połowie swojego skoku i działało to płynnie - mowa o zestawie: pompa 9'tka + midwest.
W tym TPI na samym midwescie sprzęgło brało na samej górze.
Też o tym słyszałem, tzn. że mała pompa do końca nie wysprzęgla a midwest potęguje to doznanie, ale w terenie się to sprawdzało (to był wyjazd w Bieszczady i tereny z dość sporą ilością potoków, podjazdów ziemisto-skalnych itp.)
Nie zaglądałem oczywiście pod pokrywę, ale rzeczywiście może być tak, że odczucia odczuciami, a tak naprawdę sprzęgło nie pracuje w swoim pełnym zakresie dlatego piszę tylko o wrażeniach i o tym, że nie było efektu szarpnięcia przy wbiciu pierwszego biegu na postoju (moto było rozgrzane) czy to efektu 0-1 jak w crossówkach.
rams
PostWysłany: Wto 20:32, 11 Wrz 2018    Temat postu:

Tylko lepsza jest jazda jak mamy większy skok sprzęgła, łatwiej złapać trakcję.
henio12323
PostWysłany: Wto 20:19, 11 Wrz 2018    Temat postu:

u mnie na samej pompie 9 mm nie ma zapasu wysprzeglenia ( regulacja wkręcona na max, a na zimnym z rozrusznika na biegu nie odpale bo moto jedzie ) klamka midwest tez skraca skok wiec jest własnie jak rams mówi - troche wieksze ryzyko zjarania sprzegła

chociaz w ciezki teren na takim półsprzegle czasem duzo łatwiej jeździc - łatwiej łapac trakcje, a sprzęgła są pancerne ( w stosunku do starszych ) i i tak ciezko je zabic - ale na pewno znacznie wpływa na zywot takie połączenie Very Happy
rams
PostWysłany: Wto 20:01, 11 Wrz 2018    Temat postu:

Takie używanie pompa 9 i klamka midwest to prowadzi do szybkiego zużycia sprzęgła. Nie dość, że prze klamkę jest skrócony skok i przez pompę 9, sprzęgłem się nie da operować płynie tylko 0-1. Uważam, że bez sensu jest używanie takiej klamki. W ciężkim terenie sprzęgło ma działać płynnie a nie 0-1.
lukas88lag
PostWysłany: Wto 19:42, 11 Wrz 2018    Temat postu:

Jeździłem ostatnio na 2 sztukach Husqi TE300i i tam było "combo" pompa 9'tka + klamka midwesta i powiem szczerze, że był efekt wow - bajka.
Ostatnio testowałem 300tpi z seryjną pompą (nie mam pojęcia czy tam jest 9,5 czy 10) + klamka midwesta i takiego efektu nie było, fakt, trochę lżej, ale bez szału.
"Mała pompa" + klamka midwesta lub coś na jej wzór robi niesamowity efekt, wydawało mi się, że mocniejszy podmuch wiatru byłby w stanie wcisnąć klamkę. Chłopaki od Husq upalają już ok. roku ten zestaw i mówią, że nie było sytuacji, w której było blisko jej uszkodzenia klamki, a jeżdżą w dość trudnym terenie, ale poniżej 400 zł chyba ciężko wyrwać oryginalnego midwesta.
henio12323
PostWysłany: Śro 19:30, 22 Sie 2018    Temat postu:

ile ta klameczka 350 zl ?
to pompa jakakolwiek sprawna warta jest ze 300 zł, nowa 600-650 zł bezproblemu do kupienia to wychodzi to samo co cena klamki Very Happy ( a jeszcze jakby sie uszkodziła to strata gorsza)
żółf
PostWysłany: Śro 15:17, 22 Sie 2018    Temat postu:

Też uważam, że pompa o mniejszym tłoczku mogłaby być lepszym rozwiązaniem, szczególnie w nowym moto, gdzie pompę można dobrze sprzedać jeszcze. Jednak klamka sporo tańsza od pompy.
rams
PostWysłany: Wto 13:02, 21 Sie 2018    Temat postu:

sxf 350 2016r
blu77
PostWysłany: Wto 12:57, 21 Sie 2018    Temat postu:

zakupiłem od forumowego kolegi taką klamkę, szkoda kasy na to wg mnie
mam pompe brembo "10" i chodzi tak samo jak oryginalna w mojej 350
może kiedyś uda mi sie dorwać pompę 9-tkę i wtedy bd wieksza różnica

w jakich modelach szła pompa o oznaczeniu 9 ?
thomas-74-74
PostWysłany: Śro 20:03, 15 Sie 2018    Temat postu:

Ja sam zrobiłem klamke koszt 20 złotych za jakąś klamke u olka nie liczę prądu gazu i tiga więc da się tanio tylko trza pomyśleć
henio12323
PostWysłany: Śro 15:01, 15 Sie 2018    Temat postu:

i teraz pytanie czy nie lepiej sprzedac oryginalną pompe Very Happy i kupic mniejszą, mieć tanie klamki i miec podobny efekt

( ja u siebie załozyłem z 10tki na 9tke, chodzi mega lekko, moze nie tyle co moto chce jechac po wbiciu biegu, ale czuje że wczesniej bardziej wysprzeglał )
żółf
PostWysłany: Śro 11:26, 15 Sie 2018    Temat postu:

Używam takiej klamki od początku sezonu. Sprzęgło chodzi dużo lżej. Nie zauważyłem, żeby sama klamka miała palić sprzęgło, jeżeli jest dobrze wyregulowana. Klamka sprawia wrażenie super pancernej. Jedyny minus, wynika z czystej fizyki, bo klamka wywołuje mniejszy faktyczny ruch tłoczka w pompie, więc nie wysprzęgla w 100% i np. na zimnym sprzęgło ciągnie, a na normalnej klamce nie występuje to zjawisko.
blu77
PostWysłany: Pon 14:41, 13 Sie 2018    Temat postu: klamka midwest

Hej, jak to jest z tymi klamkami , nie palą one sprzęgła i nie wywołują efektów ubocznych ? Faktycznie siła do wcisniecia jest 50% mniejsza ?
Łatwo taka klamkę rozwalić przy glebie ?
Są już może zamienniki opierające sie na tej samej "technologii" ?
Chetnie przeczytam wasze opinie.
Pozdrawiam

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group