Autor Wiadomość
adam.poznań
PostWysłany: Czw 20:04, 23 Sie 2018    Temat postu:

ale lc4 waży tyle ile moje ducati, to bez sensu, chce coś lekkiego, motor zabieram na wakacje kamperem, już to ducati 178kg mocno dociąża, ledwo się mieszczę w 3,5tony a exc w teori wazy ponad 50kg mniej, jeszcze go nie ważyłem (ale to dokładnie sprawdzę), póki co, rozebrałem go co do jednej śrubki, muszę go zrobić pod siebie, żeby mi pasował.
Crocop82
PostWysłany: Czw 20:03, 23 Sie 2018    Temat postu:

hihihi....żeby odszukać w moim KTM tzw. luz to chyba muszę być po godzinnej lekcji Jogi Smile tak poważnie to normalka tak jak to w życiu trzeba sobie pomóc nieraz ręką Wink
henio12323
PostWysłany: Śro 21:47, 22 Sie 2018    Temat postu:

to wyczynówka zaden zawodnik sie nie zastanawiałby nad lampką - a tylko niepotrzebnie zwiekszyło by to skomplikowanie i wage Razz

moze bardziej wolałbyś ktma LC4 a nie EXC
adam.poznań
PostWysłany: Śro 21:40, 22 Sie 2018    Temat postu:

dzięki za info, o tą lampkę też miałem zapytać, myślałem że gdzieś można to podłączyć, ale chyba producent nie przewidział... kurcze szkoda...
mentor
PostWysłany: Śro 8:34, 22 Sie 2018    Temat postu:

Stary jak byś miał tak łatwo wyczuwalny luz w takim moto to ta maszyna by miała opinie jak Yamaha R6 do 2000 roku. Gdzie przez "ten luz" sypały się skrzynie a biegi wypadały jak mleczaki u dziecka Smile
To przejście musi być jak najmniejsze. Nic tak nie daje skrzyni w palnik jak właśnie przejście z 1 biegu na 2 bieg.
Dla mnie osobiście skrzynie w katach oceniam bardzo dobrze.
Musisz do tego przywyknąć i tyle. W katach niestety nie ma zielonej lampki, która by Ci pokazała neutral Very Happy
henio12323
PostWysłany: Wto 13:39, 21 Sie 2018    Temat postu:

troche tak ma a troche ma znaczenie olej i stan sprzęgła, skrzyni zreszta też

to generalnei wyczynówka - w sporcie nie ma potrzeby wbijania luzu wiec jest to utrudnione do maksimum.

ale jak sprzegło ciągnie - czyli wlany " gęsty" olej albo przekładki są juz w kiepskim stanie to wtedy tez ciezej bedzie ten luz wbić. u mnie np na castrolu nie dało sie wbic w ogóle, na motulu nawettym 15w60 było lżej wbic
KristofSX
PostWysłany: Wto 9:44, 21 Sie 2018    Temat postu:

no 'ten typ tak ma"
podobno są magicy którzy poprawiali fabrykę i skrzynia działała płynniej ale raczej trzeba się do tego przyzwyczaić.
w nowszych modelach wcale nie jest lepiej
w lesie najłatwiej znaleźć luz na końcu podjazdu Wink
blu77
PostWysłany: Wto 9:24, 21 Sie 2018    Temat postu:

normalne w ktm
adam.poznań
PostWysłany: Wto 8:31, 21 Sie 2018    Temat postu: skrzynia biegów 450 exc

Witam wszystkich, jestem tu nowy, na wstępie chciałem się przywitać!!! Właśnie kupiłem exc 450 model 2003-2007 mam pytanie odnośnie skrzyni biegów - strasznie trudno wbić neutral, zawsze wpada II lub do dołu wpada I ręką delikatnie jeszcze się udaje, ale w butach to a-wykonalne, czy to oznacza koniec skrzyni? przy zakupie nie zwróciłem na to uwagi, dopiero jak leciałem przez miasto i chciałem na światłach dać luz... a tu niespodzianka. Można coś zaradzić? spotkał się ktoś z takim problemem?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group