Autor |
Wiadomość |
adam.poznań |
Wysłany: Czw 20:04, 23 Sie 2018 Temat postu: |
|
ale lc4 waży tyle ile moje ducati, to bez sensu, chce coś lekkiego, motor zabieram na wakacje kamperem, już to ducati 178kg mocno dociąża, ledwo się mieszczę w 3,5tony a exc w teori wazy ponad 50kg mniej, jeszcze go nie ważyłem (ale to dokładnie sprawdzę), póki co, rozebrałem go co do jednej śrubki, muszę go zrobić pod siebie, żeby mi pasował. |
|
|
Crocop82 |
Wysłany: Czw 20:03, 23 Sie 2018 Temat postu: |
|
hihihi....żeby odszukać w moim KTM tzw. luz to chyba muszę być po godzinnej lekcji Jogi tak poważnie to normalka tak jak to w życiu trzeba sobie pomóc nieraz ręką |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Śro 21:47, 22 Sie 2018 Temat postu: |
|
to wyczynówka zaden zawodnik sie nie zastanawiałby nad lampką - a tylko niepotrzebnie zwiekszyło by to skomplikowanie i wage
moze bardziej wolałbyś ktma LC4 a nie EXC |
|
|
adam.poznań |
Wysłany: Śro 21:40, 22 Sie 2018 Temat postu: |
|
dzięki za info, o tą lampkę też miałem zapytać, myślałem że gdzieś można to podłączyć, ale chyba producent nie przewidział... kurcze szkoda... |
|
|
mentor |
Wysłany: Śro 8:34, 22 Sie 2018 Temat postu: |
|
Stary jak byś miał tak łatwo wyczuwalny luz w takim moto to ta maszyna by miała opinie jak Yamaha R6 do 2000 roku. Gdzie przez "ten luz" sypały się skrzynie a biegi wypadały jak mleczaki u dziecka
To przejście musi być jak najmniejsze. Nic tak nie daje skrzyni w palnik jak właśnie przejście z 1 biegu na 2 bieg.
Dla mnie osobiście skrzynie w katach oceniam bardzo dobrze.
Musisz do tego przywyknąć i tyle. W katach niestety nie ma zielonej lampki, która by Ci pokazała neutral |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 13:39, 21 Sie 2018 Temat postu: |
|
troche tak ma a troche ma znaczenie olej i stan sprzęgła, skrzyni zreszta też
to generalnei wyczynówka - w sporcie nie ma potrzeby wbijania luzu wiec jest to utrudnione do maksimum.
ale jak sprzegło ciągnie - czyli wlany " gęsty" olej albo przekładki są juz w kiepskim stanie to wtedy tez ciezej bedzie ten luz wbić. u mnie np na castrolu nie dało sie wbic w ogóle, na motulu nawettym 15w60 było lżej wbic |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Wto 9:44, 21 Sie 2018 Temat postu: |
|
no 'ten typ tak ma"
podobno są magicy którzy poprawiali fabrykę i skrzynia działała płynniej ale raczej trzeba się do tego przyzwyczaić.
w nowszych modelach wcale nie jest lepiej
w lesie najłatwiej znaleźć luz na końcu podjazdu |
|
|
blu77 |
Wysłany: Wto 9:24, 21 Sie 2018 Temat postu: |
|
normalne w ktm |
|
|
adam.poznań |
Wysłany: Wto 8:31, 21 Sie 2018 Temat postu: skrzynia biegów 450 exc |
|
Witam wszystkich, jestem tu nowy, na wstępie chciałem się przywitać!!! Właśnie kupiłem exc 450 model 2003-2007 mam pytanie odnośnie skrzyni biegów - strasznie trudno wbić neutral, zawsze wpada II lub do dołu wpada I ręką delikatnie jeszcze się udaje, ale w butach to a-wykonalne, czy to oznacza koniec skrzyni? przy zakupie nie zwróciłem na to uwagi, dopiero jak leciałem przez miasto i chciałem na światłach dać luz... a tu niespodzianka. Można coś zaradzić? spotkał się ktoś z takim problemem? |
|
|