Autor Wiadomość
camilo3
PostWysłany: Pon 13:38, 03 Wrz 2018    Temat postu:

Miałem podobną sytuację okazało się , że takie ślady u mnie zostawiał złuszczający się teflon z nowego tłoka.
Fourier
PostWysłany: Pon 11:18, 03 Wrz 2018    Temat postu:

Ludzie myjcie moto/silnik zanim cokolwiek rozbieracie bo później jest płacz!!!
hacker33
PostWysłany: Pon 7:44, 03 Wrz 2018    Temat postu:

U mnie były to ślady zatarcia.
Kilka mth po remoncie z nowym nikasilem.
Musisz zdjąć głowicę, przemyć powierzchnię cylindra jakimś odtłuszczaczem i wtedy będziesz na 100% wiedział czy to brud czy zjechany nikasil.
major000
PostWysłany: Nie 9:00, 02 Wrz 2018    Temat postu:

Trzeba zmierzyć cylinder w tych miejscach, jeśli trzyma wymiar to olać temat. Wieczorem wrzuce fotki dla porównania bo miałem podobnie w nowych dwusuwach.
folebot
PostWysłany: Nie 1:44, 02 Wrz 2018    Temat postu:

u mnie jest około centrymetra szerokości czarna smuga a cylinder ma 36 mth po regeneracji w langcourt myślisz że zejdzie to po honowaniu? wygląda to bardziej na jakiś nagar niż na starte do alu w moim przypadku aczkolwiek ciezko okreslic z góry jeszcze nie zdjąłem
folebot
PostWysłany: Nie 1:42, 02 Wrz 2018    Temat postu:

mam właśnie podobny problem w setce tylko wygląda to dużo gorzej a dopiero była generalka ... płakać się chce
S3bastian
PostWysłany: Sob 10:48, 01 Wrz 2018    Temat postu: Ktm exc 250 2t nicasil

Witam, mam pytanie dotyczące cylindra z ktm exc 250 2t na nicasilu. Od czego pochodzą ciemne ,,rysy" na gładzi cylindra tak jak na zdjęciach? Czy to oznaka zużycia nicasilu czy tylko zabarwienie? Miałem coś podobnego w 125 lecz zeszło to w trakcie honowania. Dodaje zdjęcie cylindra(Trochę nie wyraźne ale mam nadzieje że coś widać) i tłoka


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group