Autor Wiadomość
hacker33
PostWysłany: Pon 10:21, 17 Wrz 2018    Temat postu:

Te z homologacją miały TPS a te bez homologacji nie miały TPS. Tak ja kojarzę.
W niektórych sprzętach odłączenie TPS wychodzi na + i w innych na lekki minus. Bardziej mały spadek momentu obrotowego a niżeli jakaś nierówna praca.
Nierówna praca jest jak TPS jest uszkodzony lub źle wyregulowany.
Gość
PostWysłany: Nie 7:48, 16 Wrz 2018    Temat postu:

dzięki za wyjaśnienie, padł mi moduł i znalazłem taki, ale bez tej wiązki do TPSu i nie wiedziałem czy nie będzie kłopotu z równomierną pracą, albo innym problemem po założeniu.
henio12323
PostWysłany: Nie 7:18, 16 Wrz 2018    Temat postu:

wiele motocykli kiedys miało lub nie miało TPSa - w sensie do tych samych gaźników zaczeli nagle montowac tpsy, wiec sie nic nie stanie jak tpsa nie bedzie miał. moze byc gorzej w druga strone - jak moduł wymaga tpsa a go nie ma, chociaz przerabiałem takie MOD w LC4 wrzucajac inny gaźnik bez tepsy i chodziło prawidłowo
adam.poznań
PostWysłany: Sob 21:27, 15 Wrz 2018    Temat postu: moduł CDI a TPS

w obrębie tego samego modułu CDI o tym samym numerze występują dwie wersje, z kabelkiem do TPS i bez kabelka do TPS - czym to jest spowodowane, co się stanie jak nie będę miał podłączonego TPS-u bo sterownik nie ma takiego przewodu??? Przerabiał ktoś taki przypadek???

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group