Autor |
Wiadomość |
hacker33 |
Wysłany: Pon 10:21, 17 Wrz 2018 Temat postu: |
|
Te z homologacją miały TPS a te bez homologacji nie miały TPS. Tak ja kojarzę.
W niektórych sprzętach odłączenie TPS wychodzi na + i w innych na lekki minus. Bardziej mały spadek momentu obrotowego a niżeli jakaś nierówna praca.
Nierówna praca jest jak TPS jest uszkodzony lub źle wyregulowany. |
|
|
Gość |
Wysłany: Nie 7:48, 16 Wrz 2018 Temat postu: |
|
dzięki za wyjaśnienie, padł mi moduł i znalazłem taki, ale bez tej wiązki do TPSu i nie wiedziałem czy nie będzie kłopotu z równomierną pracą, albo innym problemem po założeniu. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Nie 7:18, 16 Wrz 2018 Temat postu: |
|
wiele motocykli kiedys miało lub nie miało TPSa - w sensie do tych samych gaźników zaczeli nagle montowac tpsy, wiec sie nic nie stanie jak tpsa nie bedzie miał. moze byc gorzej w druga strone - jak moduł wymaga tpsa a go nie ma, chociaz przerabiałem takie MOD w LC4 wrzucajac inny gaźnik bez tepsy i chodziło prawidłowo |
|
|
adam.poznań |
Wysłany: Sob 21:27, 15 Wrz 2018 Temat postu: moduł CDI a TPS |
|
w obrębie tego samego modułu CDI o tym samym numerze występują dwie wersje, z kabelkiem do TPS i bez kabelka do TPS - czym to jest spowodowane, co się stanie jak nie będę miał podłączonego TPS-u bo sterownik nie ma takiego przewodu??? Przerabiał ktoś taki przypadek??? |
|
|