Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Sob 7:35, 10 Paź 2020    Temat postu:

to jest zaworek bypass, odkreciles to trudno - wkrecasz z powrotem i jexdzisz dalej to jest ten sam olej co olej silnikowy
Paweł Szwedo
PostWysłany: Sob 7:17, 10 Paź 2020    Temat postu:

Cześć,
Możesz mi coś więcej powiedzieć o tej drugiej śrubie spustowej co KTM nie zaleca jej odkręcania? Pytam ponieważ z szybkości się pomyliłem i to właśnie ją odkręciłem przy wymianie oleju w sxf 350 14’. Zleciało około kieliszek jakiegoś jasnego (jakby nie przepracowanego oleju) i teraz pytanie co to za olej i czy to ten sam co się wymienia czy odkręceniu głównej śruby spustowej?
Tasak_PL
PostWysłany: Pon 22:13, 24 Wrz 2018    Temat postu:

Wiesz co, mam rozebrany aktualnie silnik od 250 z 2018 roku i nie wydaje mi się, żeby było to kilka kropel 😁 no ale nic nie będę Austriaków poprawiał 😂
henio12323
PostWysłany: Pon 22:04, 24 Wrz 2018    Temat postu:

wydaje mi sie ze i tak spłynie nizej, kilka kropel które zostana nic nie znacza, nie pamietam jak to jest zrobione ale moze to tylko jakis otwór technologiczny. - rób jak mówi serwisówka i bedzie dobrze Very Happy
Tasak_PL
PostWysłany: Pon 20:52, 24 Wrz 2018    Temat postu: Wymiana oleju SXF 250/350 2016/18

Witam, mam pytanie odnośnie zmiany oleju np w sxf 350 z 2016 roku, według serwisówki odkręcamy tylko śrubę spustowa w skrzyni (ta od tyłu) i śrubę z sitkiem oleju z lewej strony silnika, ale od spodu są jeszcze dwie śruby imbusowe, jedna z prawej strony to zaworek od regulacji ciśnienia oleju, a druga większa z lewej strony to ewidentnie spust oleju ze skrzyni korbowej. Ktoś wie dlaczego według ktma przy wymianie nie powinno się jej odkręcać? w końcu nie ma siły żeby coś tam nie zostało i wtedy ta resztka musi się mieszać z nowym olejem... niestety nie mogę wrzucić fotek, ponieważ mam za mało postów Very Happy

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group