Autor |
Wiadomość |
hacker33 |
Wysłany: Czw 7:50, 27 Wrz 2018 Temat postu: |
|
Ja takiego nie widziałem.
A koledze powiedz żeby kupił zawieszenie z enduro. Takie graty chodzą za "grosze" a wymiana trwa 5-10 minut dłużej niż wymiana kół. |
|
|
LukAs |
Wysłany: Śro 22:54, 26 Wrz 2018 Temat postu: |
|
Czyli muszę muszę kumplowi przekazać, że szukamy drugiego sprzętu w teren na zimę
A tak z czystej ciekawości, jest w ogóle opcja zrobienia czegoś takiego? Żeby pod takie mocowanie zamontować jakoś mały zacisk? |
|
|
mcx |
Wysłany: Wto 21:12, 25 Wrz 2018 Temat postu: |
|
^^potwierdzam |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Wto 8:21, 25 Wrz 2018 Temat postu: |
|
Z doświadczenia powiem Ci, że wackowo jeździ się SMR/FS na dużych kołach.
Mały skok zawieszenia, twarde zawieszenie, mały offset powoduje, że i tak nie odwiniesz super mocno bo kiera lata, trzęsie łapami, i nie wiem czy nie dobijesz kołami do błotników. |
|
|
LukAs |
Wysłany: Pon 21:17, 24 Wrz 2018 Temat postu: Adapter z radialnego zacisku pod zwykły |
|
Siema. Czy w amorze, który jest seryjnie pod radialny duży zacisk i dużą tarcze jest opcja dorobienia adaptera pod zwykły zacisk enduro na małą tarczę?
Mamy w garażu berga fs570 i na zimę chcieliśmy do niego kupić duże koła. O ile w moim 525 nie jest to problemem to problem pojawia się tam. Stopa amora z tego co wiem jest taka sama jak w smr.
Pytanie czy trzeba szukać drugiego zawiasu na przód czy można kupić albo dorobić adapter, żeby wsadzić tam zwykły zacisk enduro i seryjną małą tarczę. Kwestię dystansów pod samą tarczę i zacisk pomijam, chodzi mi typowo o mocowanie samego zacisku. |
|
|