Autor |
Wiadomość |
rrrudy2525 |
Wysłany: Pon 10:16, 27 Kwi 2009 Temat postu: cieknie |
|
Witam Mam pytanie odnośnie gaznika z którego na postoju po dodaniu gazu kapie paliwo ?(z odpowietrzenia)Czy to normalne ??? |
|
|
beniu28 |
Wysłany: Pią 20:50, 27 Lut 2009 Temat postu: |
|
witam z tyłu to bodajze 42 zeby amor nieskresony mietki niewiem jak tam ten gaz czy jest czy amor sie skreca ? a mota to ma koła supermoto i nawet na asfalcie niepodnosi przy odkreceniu. |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Czw 23:50, 26 Lut 2009 Temat postu: |
|
a jakie masz zębatki?, , nie jestem specem od jazdy na jednym kole ale w/g mnie bike zawsze trzeba trochę "podciągnąć" żeby szedł na koło, nieważne czy na 1 czy na 4 biegu, przynajmniej w terenie, przyczepność tylnej opony (kostka) jest taka że trzeba troszkę pomóc... |
|
|
beniu28 |
Wysłany: Czw 23:01, 26 Lut 2009 Temat postu: |
|
witam czytałem na innych postach ze lc4 640 na 4 biegu po dodaniu gazu jeszcze fajnie podnosi bez udezen sprzegla od czego to zalezy w moim po odkreceniu na 2 niepodnosi . moze to zalezy od tylnej zebatki ze zamala albo tylny amor za miekki od niedawna go mam i niewiem jak sprawdzic ta moc prosze o porady dzieki z gory |
|
|
KristofSX |
|
|
beniu28 |
Wysłany: Pon 21:19, 23 Lut 2009 Temat postu: |
|
witam gdzie moge szukac ksiazek na temat napraw obsług biezacych cos o LC 4 640 |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Sob 23:24, 21 Lut 2009 Temat postu: |
|
chyba co 1500km, sama zasada ustawiania jest prosta, trzeba znaleźć martwy punkt tłoka ( taki w którym krzywka nie pcha zaworów) i ustawic szczelinomierzem dane o szczelinach są w serwisowce, gdzieś na forum wrzucałem linka z manualem do pobrania |
|
|
beniu28 |
Wysłany: Sob 21:47, 21 Lut 2009 Temat postu: |
|
witam co ile km musze ustawic zawory w lc4 640 supermoto i na jakiej to zasadzie sie robi?z gory dziekuje za odp |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Czw 23:02, 19 Lut 2009 Temat postu: |
|
siema
Lc4 może mieć 36 ale kilowatów czyli prawie 50 kucy, czyli tyle ile miec powinna
jak coś to pisz na moje gg - 9956988, czesto jestem niedostepny, ale zawsze odpisze
pozdro! |
|
|
rrrudy25 |
Wysłany: Czw 21:16, 19 Lut 2009 Temat postu: |
|
co to za lc4 640 36KM!!!!!!nie mów że takie są!!! zobacz na alegro bo linka nie moge wrzucic 2001r 8.900zł |
|
|
rrrudy2525 |
Wysłany: Wto 21:45, 17 Lut 2009 Temat postu: |
|
dzięki za odp.kupilem dzisiaj linke gazu podwujną!!co lepsze nie z ktm-a a z huskvarny te!!!filtr pow i olejek do niego.Biore się powoli za rozbiurke gaziora i drobną kosmetyke musze go przygotowac na sezon!A...na siebie też pare gratów wziołem |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Pon 23:43, 16 Lut 2009 Temat postu: |
|
spoko, wszyscy się uczyliśmy przecież
Jest jeden olej do skrzyni i na wał, przy wymianie nic nie odpowietrzasz, tylko wymieniasz razem z filtrami,
jak zmieniasz płyn chłodniczy to napewno jeden odpowietrznik masz gdzieś na bloku cylindra, drugi może być na chłodnicy, płyn spuszczasz odkręcając odpowietrznik na bloku, wlewając nowy - z otworu śruby musi leciec płyn bez powietrza - wtedy zakręcasz, później dolewasz do pełna, odpalasz na otwartym korku - pompa wody przepchnie powietrze do góry, później dolewasz do stanu optymalnego i wszystko
Jak coś nie wiesz to pisz, pytaj, w miarę możliwości odpowiem, miałem LC4, EXC 525 SX 520 , WR450 i teraz 450SX, także jeśli chodzi o 4-takty to coś tam wiem
Pozdrawiam |
|
|
rrrudy2525 |
Wysłany: Pon 22:04, 16 Lut 2009 Temat postu: |
|
Dzisiaj to rozebrałem i jedna była urwana! Już wiem o co z tym chodzi.a co do gaznika to iglice mam prawie na samej górze jeden ząbek mi został!troche rozbierania tam będzi żeby go wytargać.Zadaje takie głu...pytania bo to mój pierwszy 4takt wcześniej jezdziłem 2suwami np. Rx 125 rotax 123 rozbierałem iskładałem z zamkniętymi oczami a ten narazie mnie przeraza gdyż praktycznie nic nie wiem o tym silniku!!!jakbyś znał odpowiedz na moje banalne pytania to prosze odpisz czy jest olej skrzynia i olej wał,tłok ireszta?czy jak zmieniam olej to coś się odpowietrza?jak zmienic płyn w chłodnicach jest gdzieś jakaś śrubka czy coś? |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Nie 22:34, 15 Lut 2009 Temat postu: |
|
Rolgaz ma dwie linki - jedna ciągnie, druga popycha - tak przynajmniej jest w SX i EXC, jak rozbierzesz to zobaczysz jak to działa, a co do ustawiania po czyszczeniu - wszystko zależy jak bardzo rozbierzesz gaźnik.Jeśli chodzi o membranę - musi być i koniec, chyba po coś ktoś to opracował...jeśli chcesz poprawić trochę parametry gaźnikiem to możesz pobawić się ustawieniem wysokości iglicy (w zależności od położenia silnik będzie inaczej reagował na gaz) |
|
|
rrrudy2525 |
Wysłany: Sob 14:24, 14 Lut 2009 Temat postu: |
|
Po co dwie linki do jednej przepustnicy??? Jak rozbiore ten gaznik (czyszczenie)to się rozreguluje i trzeba go będzie ustawiać na nowo?co z wyrzuceniem tej membrany ponoć idzie lepiej bez niej można tak !! |
|
|