Autor |
Wiadomość |
henio12323 |
Wysłany: Pon 19:55, 29 Paź 2018 Temat postu: |
|
WRF lata całkiem całkiem Rka to soft enduro, podobnie jak KLX |
|
|
Terry |
Wysłany: Nie 21:48, 28 Paź 2018 Temat postu: |
|
babel napisał: | A może jak chesz tak soft to Yamaha wr250r |
Nie wiem czy to taki soft bo lata całkiem całkiem;)
Jak wchodzi na drugi stopień mocy (wyższe obroty) to zasuwa całkiem nieźle.
Tylko powyżej 90-100km/h trochę się męczy. |
|
|
babel |
Wysłany: Nie 19:23, 28 Paź 2018 Temat postu: |
|
A może jak chesz tak soft to Yamaha wr250r |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Sob 20:46, 27 Paź 2018 Temat postu: |
|
owszem ale względem 350tki freeride da sie tym gdzies dalej podjechac, wygodna kanapa, lepszy zawias na przeloty
ale w ciezszy teren o nawet nieduzych podjazdach mozna pomarzyć szukasz raczej czegos pomiedzy, freeride moze sie okazac za bardzo w ciezki teren do takich przelotów, klx i temu podobne bedą za bardzo "soft" jak bedziesz chciał zjechac w ciezszy teren. wiec póki co idealnego moto nie ma, ale skoro maja to byc przeloty jazda po drogach leśnych, czasem ciezki teren to wolałbym wykłe EXC-F 250- neistety koszta są spore - ale zabawa kosztuje a takie moto spisze sie chyba najlepiej. |
|
|
magbar |
Wysłany: Sob 20:15, 27 Paź 2018 Temat postu: |
|
henio12323 napisał: | troche zalezy gdzie chcesz takim czymś latać - jak maja to byc trasy, i przelotówki tu bym myslał nad czyms innym, chociaz tak jak wspomniałes alternatywy duzo nie ma, ale przyjemniej by było sie tłuc w trase po lasach na np klx 250 niż freeridzie |
Głównie po polnych drogach od czasu jakiś podjazd, wjazd do lasu. Po drodze raczej rzadko. Co do KLX'a kompletnie mi się nie podoba i waży znacznie więcej, więc odpada. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Sob 20:04, 27 Paź 2018 Temat postu: |
|
koszta serwisu freeride znacznie niższe a motocykl dla amatora - bez względu na gabaryty jest swietnym początkiem, duzo mozna sie nauczyc, nie jest wg mnie to alternatywa dla duzego motocykla - chyba ze w nielicznych przypadkach - a bardziej bardzo dobry wstep.
troche zalezy gdzie chcesz takim czymś latać - jak maja to byc trasy, i przelotówki tu bym myslał nad czyms innym, chociaz tak jak wspomniałes alternatywy duzo nie ma, ale przyjemniej by było sie tłuc w trase po lasach na np klx 250 niż freeridzie |
|
|
magbar |
Wysłany: Sob 19:46, 27 Paź 2018 Temat postu: |
|
Przym napisał: | Na ten wzrost lepiej exc 250/350. |
W tym problem, że szukam czegoś niewysilonego, trochę mnie przerażają koszty serwisu, z innych soft enduro znalazłem tylko moto na gaźnikach (cztałem artykuł o Montesie, Becie i Kawasaki ale żaden z nich mi się nie podoba), a ja chciałbym coś na wtrysku :/ |
|
|
Przym |
Wysłany: Sob 19:31, 27 Paź 2018 Temat postu: |
|
Na ten wzrost lepiej exc 250/350. |
|
|
babel |
Wysłany: Sob 19:00, 27 Paź 2018 Temat postu: |
|
To jest mały motocykl - ja ma 164 cm wzrostu i dla mnie bomba - druga kwetstia waga ridera.
Spalanie - to jest trudno powiedziec - bo jak liczyć zpalanie na podjazdach - gdzie czasami moto lez i waha sie leje.
tak na oko 6-7 litrów na 100 km - ale to tylko latanie po żwirowni
Moj jest w miare swieży - 2016 - szykuje sie wymiana tłoka teraz.
Ale jak piszą na forach to 250t jest mega wytrzymały. |
|
|
magbar |
Wysłany: Sob 14:58, 27 Paź 2018 Temat postu: |
|
Przym napisał: | A ile masz wzrostu? Weź pod uwagę że to trochę mniejszy sprzęt w porównaniu np. do exc. |
Mam 184cm wzrostu. |
|
|
Przym |
Wysłany: Sob 12:55, 27 Paź 2018 Temat postu: |
|
A ile masz wzrostu? Weź pod uwagę że to trochę mniejszy sprzęt w porównaniu np. do exc. |
|
|
magbar |
Wysłany: Czw 20:48, 25 Paź 2018 Temat postu: |
|
babel napisał: | Freeride na pierwsze i nawet nie na pierwsze enduro - super wybór .
Ja nie wiem jak 350 - ale 250 r w 2T - ja jestem mega zadowlony.
Trochę mnie wkurza to mieszanie oleju z wachą - ale reszta jest super.
Wszyscy pisza że 250 r jest lepsza opcją od 350 - ale to opinia z sieci. |
Jak wygląda spalanie 250r? "Żywotność" jest mocno przedłużona w stosunku do takiego EXC? |
|
|
babel |
Wysłany: Śro 22:30, 24 Paź 2018 Temat postu: |
|
henio - ale 250 - ona nie zachowuje się jak 2T - raczej bym powiedział ja 4T ( poza przelotami) .
A serwisowo raczej łatwiej ogarnąć 250 . |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Śro 7:32, 24 Paź 2018 Temat postu: |
|
zalezy gdzie sie jeździ, 350tka jest mega przyjemna do pyrkania wszędzie, słaba na przeloty ale w ciezkim terenie np na wąwozach objedziesz jako amator nie jednego "kozaka" |
|
|
babel |
Wysłany: Wto 21:54, 23 Paź 2018 Temat postu: |
|
Freeride na pierwsze i nawet nie na pierwsze enduro - super wybór .
Ja nie wiem jak 350 - ale 250 r w 2T - ja jestem mega zadowlony.
Trochę mnie wkurza to mieszanie oleju z wachą - ale reszta jest super.
Wszyscy pisza że 250 r jest lepsza opcją od 350 - ale to opinia z sieci. |
|
|