Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Nie 21:17, 04 Lis 2018    Temat postu:

bajki jakies Very Happy
robert12357
PostWysłany: Nie 14:32, 04 Lis 2018    Temat postu:

Spotkałem się również ze zdaniem ze pogięty dyfuzor może powodować uszkodzenie silnika, ze odbita fala w czasie rezonansu uszkadza okna w cylindrze tłok itd
henio12323
PostWysłany: Czw 20:28, 01 Lis 2018    Temat postu:

ciezko to przeliczac i porównywać, bo generalnie im wydech dłuzszy/ mnejszy tym poprawic sie moze moment obrotowy - taka wgniotka zmniejsza komore - ale wprowadza jakies zawirowania pewnie wiec bardziej jest na minus niz na plus.

ale jak wspomniałem - 90% uzytkowników nawet sporej wgnioty nie poczuje nawet

tak dyfuzory tuningowe są "liczone" pod daną partie obrotów - nie da sie zrobic uniwersalnego, najblizej usrednionej jazdy jest ten fabryczny. sa np FMF gnraly które poprawiają dół.
robert12357
PostWysłany: Czw 20:04, 01 Lis 2018    Temat postu:

Tez właśnie tak właśnie mi się wydawało, a za sam moment od dołu odpowiada chyba bardziej pojemność oraz zawór wydechowy, jeśli ktoś ma inne zdanie niech mnie poprawi:) A jak sprawa wyglada jeśli chodzi o dyfuzory tuningowe i seryjne.? Czy taki dyfuzor może zmienić moment obrotowy na niskich obrotach?
henio12323
PostWysłany: Czw 17:28, 01 Lis 2018    Temat postu:

bardziej moc na wysokich - ale czy to jest zauwazalne - miałem troche wgniotek po wyprostowaniu osobiscie róznicy nie czuje ale pewnie dobry zawodnik cos by zauwazył.
robert12357
PostWysłany: Czw 15:18, 01 Lis 2018    Temat postu: Wgniecenia na dyfuzorze, a charakterystyka silnika

Jakie są Wasze doświadczenia? Jak bardzo kilku centymetrowe wgniotki zmieniają sposób oddawania mocy. Motor traci moment na niskich obrotach czy raczej traci moc na wysokich ?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group