Autor Wiadomość
fomek5
PostWysłany: Śro 15:39, 07 Lis 2018    Temat postu:

https://m.fotosik.pl/zdjecie/9d8e6e62e58bdd29 a jednak znalazlem ten obraz w swojej serwisowce
fomek5
PostWysłany: Śro 15:25, 07 Lis 2018    Temat postu:

Czyli otwór został wykonany w przeciwwadze w fabryce, żeby był przepływ oleju tylko do czopa Smile, po założeniu czopa bez "2" dziurki (bo tak powinno być) nie ma przelotu z tego otworu do czopa Smile. Kurcze na mojej serwisówce tak fajnie nie jest to narysowane Wink. Dzięki za rozwianie wątpliwości Smile https://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/ASLo6P5v1Owqv~a0RHMnh6wmFHm60b
Shimy
PostWysłany: Śro 14:15, 07 Lis 2018    Temat postu:

Zerknij, powinno rozwiać twoje wątpliwości Smile

http://prntscr.com/lfgain
fomek5
PostWysłany: Śro 11:26, 07 Lis 2018    Temat postu: Otwór w przeciwwadze wału ktm lc4 600 93

Witam, poniżej znajdują się zdjęcia mojego wału do lc4 600, w przeciwwadze znajduje się otwór. Może ktoś się orientuje do czego on ma służyć:
1. Czy to tylko punkt odniesienia wciskania czopa (ale wtedy była by tylko kropka, a jest otwór wylotny
2. Czy jest to jest otwór, którym nadmiar oleju z wnętrza czopa ma się wydostawać do skrzyni korbowej i rozbryzgowo dodatkowo smarować tłok i łożyska?

ps. Miałem regenerowaną korbę i w tej chwili w nowym czopie nie mam otworu tam, a nie wiem czy powinien być ? Po dmuchaniu w lewą stronę wału powietrze uchodzi do łożyska
W drugim wale którym posiadam mam tam otwór na przestrzał do czopa, ale w tamtym wale jakiś fachura źle założył czop "kropką do dołu" i nie było smarowania na łożysko, także nie chce się sugerować tą częścią. Na obiegu oleju z serwisówki nie widzę tam tego otworu..

https://m.fotosik.pl/zdjecie/pelne/652449e58bd24e51

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group