Autor |
Wiadomość |
fomek5 |
|
|
fomek5 |
Wysłany: Śro 15:25, 07 Lis 2018 Temat postu: |
|
Czyli otwór został wykonany w przeciwwadze w fabryce, żeby był przepływ oleju tylko do czopa , po założeniu czopa bez "2" dziurki (bo tak powinno być) nie ma przelotu z tego otworu do czopa . Kurcze na mojej serwisówce tak fajnie nie jest to narysowane . Dzięki za rozwianie wątpliwości https://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/ASLo6P5v1Owqv~a0RHMnh6wmFHm60b |
|
|
Shimy |
|
|
fomek5 |
Wysłany: Śro 11:26, 07 Lis 2018 Temat postu: Otwór w przeciwwadze wału ktm lc4 600 93 |
|
Witam, poniżej znajdują się zdjęcia mojego wału do lc4 600, w przeciwwadze znajduje się otwór. Może ktoś się orientuje do czego on ma służyć:
1. Czy to tylko punkt odniesienia wciskania czopa (ale wtedy była by tylko kropka, a jest otwór wylotny
2. Czy jest to jest otwór, którym nadmiar oleju z wnętrza czopa ma się wydostawać do skrzyni korbowej i rozbryzgowo dodatkowo smarować tłok i łożyska?
ps. Miałem regenerowaną korbę i w tej chwili w nowym czopie nie mam otworu tam, a nie wiem czy powinien być ? Po dmuchaniu w lewą stronę wału powietrze uchodzi do łożyska
W drugim wale którym posiadam mam tam otwór na przestrzał do czopa, ale w tamtym wale jakiś fachura źle założył czop "kropką do dołu" i nie było smarowania na łożysko, także nie chce się sugerować tą częścią. Na obiegu oleju z serwisówki nie widzę tam tego otworu..
https://m.fotosik.pl/zdjecie/pelne/652449e58bd24e51 |
|
|